ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σέρβις με παραλαβή – παράδοση κατ’ οίκον από τη Nissan

Σέρβις με παραλαβή – παράδοση κατ’ οίκον από τη Nissan

Μια νέα υπηρεσία που διευκολύνει όσους δεν θέλουν πολλές μετακινήσεις και χάσιμο χρόνου.

Μια νέα υπηρεσία after sales προσφέρει στους πελάτες η Nissan Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς επιχειρεί να κάνει πιο εύκολη τη διαδικασία του σέρβις.

Συγκεκριμένα και κατόπιν συνεννόησης με το συνεργείο της εταιρείας, με την υπηρεσία Pick Up & Drop, ένας έμπειρος οδηγός της Europ Assistance, πιστοποιημένος covid-free, παραλαμβάνει το Nissan από τον τόπο που θα του υποδείξει ο ιδιοκτήτης, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής, το φωτογραφίζει και καταγράφει λεπτομερώς την κατάσταση και τα στοιχεία του οχήματος, σε ειδική online εφαρμογή (application), ο ιδιοκτήτης λαμβάνει στο κινητό του ενημερώσεις για όλα τα στάδια της διαδικασίας (παραλαβή, παράδοση στο συνεργείο, παράδοση του οχήματος κ.α.), έπειτα κατά την άφιξη του οχήματος στο συνεργείο, λαμβάνονται εκ νέου φωτογραφίες και όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής / ασφάλειας και στο τέλος, ο οδηγός -με αντίστοιχες διαδικασίες- ξεκινά την επιστροφή στον κάτοχό του.

Κατά την παράδοση του οχήματος στον κάτοχο / ιδιοκτήτη του, γίνεται η απαραίτητη ταυτοποίηση και λαμβάνονται εκ νέου όλα τα σχετικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ