X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σκέτη τρέλα η νέα McLaren SPEEDTAIL των 2 εκατ. ευρώ

Ετοιμο είναι το πρώτο «Hyper-GT» της McLaren, της πρωτοποριακής βρετανικής εταιρείας που είναι γνωστή για την παραγωγή πολυτελών σπορ αυτοκινήτων και supercars που προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες οδήγησης.

Το αυτοκίνητο που προορίζεται για την αγορά το 2019 και θα παραχθεί μόνο σε 106 μονάδες με τιμή κοντά στα 2 εκατ. ευρώ.

Η νέα Speedtail εναρμονίζει την κομψή και απρόσκοπτη ομορφιά με πρωτοποριακές τεχνολογίες και εξαιρετικές επιδόσεις. Εχει μήκος 5,2 μ. και βάρος 1.430 κιλά, ενώ το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Η κεντρική θέση οδήγησης είναι εμπνευσμένη από τη McLaren F1, ενώ υπάρχουν και δύο επιπρόσθετα καθίσματα πίσω.

Πρόκειται για τη ταχύτερη McLaren που κατασκευάστηκε ποτέ. Εφοδιάζεται με υβριδικό σύστημα, συνδυάζοντας κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 1.050 ίππους. Επιταχύνει στα 0-300 χλμ./ώρα σε 12,8 δευτ. και μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα 403 χλμ./ώρα.

Το δε σύστημα Unique Velocity, μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του κινητήρα και την ενεργή αεροδυναμική για να επιτύχει τη μέγιστη ταχύτητα, ενώ μπορεί να χαμηλώσει την ανάρτηση κατά 35 χλστ.

Ξεχωρίζει για τα ελαστικά P-ZERO, που δημιουργήθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο από την Pirelli, και για τα αεροδυναμικά καλύμματα στους μπροστινούς τροχούς. Επίσης, αντί για καθρέπτες φέρει αναδιπλούμενες ψηφιακές κάμερες οπίσθιας όψεως και τα κατοχυρωμένα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, ενεργά πίσω πτερύγια που συμβάλλουν στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Κι ακόμη, οι ηλεκτρικές πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω, έχοντας και προηγμένο ηλεκτροχρωμικό γυαλί που σκοτεινιάζει το επάνω μέρος του παρμπρίζ με το πάτημα ενός κουμπιού. Η καμπίνα είναι χάρμα ιδέσθαι, με ψηφιακό πίνακα, όργανα στην οροφή, ανθρακόνημα, τιτάνιο και δέρμα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ