Στην παραγωγή και πάλι ο Wankel κινητήρας της Mazda
Ξεκίνησε η μαζική παραγωγή του Mazda MX-30 e Skyactiv R-EV1 για την Ευρωπαϊκή αγορά στο εργοστάσιο της Γιουτζίνα στη Χιροσίμα, το οποίο χρησιμοποιεί περιστροφικό κινητήρα για τις ανάγκες της φόρτισης των μπαταριών του.
Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής της Mazda με περιστροφικό κινητήρα εδώ και 11 χρόνια, από τον Ιούνιο του 2012 που σταμάτησε να κυκλοφορεί το Mazda RX-8. Συνολικά, η Mazda έχει παράξει πάνω από 1,99 εκατομμύρια οχήματα με περιστροφικό κινητήρα. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι ένα μοναδικό plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα που δίνει έναν καινούργιο σκοπό στον κινητήρα Wankel της Mazda.
Ο συμπαγής, ελαφρύς κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί τη γεννήτρια που είτε φορτίζει τη μπαταρία, είτε παρέχει πρόσθετη ισχύ όταν χρειάζεται, καθώς το όχημα κινείται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα. Η ηλεκτρική αυτονομία 85 χλμ. της μπαταρίας του MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι επαρκής για τις περισσότερες καθημερινές ανάγκες οδήγησης.
Την ίδια στιγμή, ο περιστροφικός κινητήρας δίνει τη δυνατότητα να επεκταθεί η αυτονομία κάτι που σημαίνει πως το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι το ιδανικό όχημα για εκείνους που θέλουν να οδηγούν ηλεκτρικά αλλά και να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις, χωρίς το άγχος της εμβέλειας. Αξίζει να σημειωθεί πως τα νέα MX-30 e-Skyactiv R-EV φορτίζονται από το ηλιακό σύστημα ισχύος 1,1 MW στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα, πριν φορτωθούν για να φτάσουν στους ιδιοκτήτες τους ανά τον κόσμο.