X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στην παραγωγή το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge

Tο τετρακίνητο μοντέλο, έχει μεγάλη εμβέλεια κίνησης με μία φόρτιση, είναι ισχυρό και απολύτων καθαρό σε λειτουργία.

Έχω αναφερθεί και στο παρελθόν, όταν πληροφορήθηκα για την πρόθεση κατασκευής του XC40 Recharge. Το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo, σηματοδοτεί την έναρξη κατασκευής κι άλλων ηλεκτρικών εκδόσεων, καθώς η σουηδική μάρκα, μέλος του κινεζικού ομίλου Geely, θέλει να μειώσει κατά 40% το ανθρακικό της αποτύπωμα ανά αυτοκίνητο, έως το 2025, με το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως να προέρχεται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Το ηλεκτρικό XC40 Recharge, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα του XC40 - «Αυτοκίνητο της χρονιάς στην Ευρώπη» - είναι τετρακίνητο και μπορεί να προσφέρει εμβέλεια πάνω από 400 χλμ., με μια φόρτιση, έχοντας ισχύ 408 ίππους. Η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε σχεδόν 40 λεπτά με τη χρήση συστήματος ταχείας φόρτισης.

H δε μπαταρία προστατεύεται από έναν κλωβό ασφαλείας και είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου, για πιο χαμηλό κέντρο βάρους, που συμβάλλει στην ευστάθεια και στην προστασία από ανατροπή.

Επίσης, από τη στιγμή που δεν υπάρχει θερμικός κινητήρας, προσφέρεται μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρο, κάτω από το καπό.

Καταλήγοντας, είναι και τεχνολογικά προηγμένο σε ενημέρωση και ψυχαγωγία, με σύστημα που λειτουργεί σε περιβάλλον Android και προσφέρει δυνατότητες παραμετροποίησης, βελτιωμένα επίπεδα διαισθητικής λειτουργίας και ενσωματωμένες υπηρεσίες και τεχνολογία Google, όπως το Google Assistant, το Google Maps και το Google Play Store. Μάλιστα, μπορεί να δέχεται ασύρματα εκτεταμένες αναβαθμίσεις λογισμικού και λειτουργικού συστήματος.

Θα λανσαριστεί στην αγορά εντός του 2020.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ