Στην τελική φάση δοκιμών η νέα BMW Z4
Η αντίστροφη μέτρηση για το λανσάρισμα της νέας BMW Z4, έχει ξεκινήσει.
Οι δοκιμές που πραγματοποιούνται αυτή τη στιγμή στο Autodrome de Miramas επικεντρώνονται στο σετάρισμα όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο έχει μοιρασμένη κατανομή βάρους σε εμπρός και πίσω άξονα 50-50.
Αυτή τη στιγμή, στόχος είναι η λεπτομερής ανάλυση και βελτιστοποίηση της επιτάχυνσης, της κατευθυντικότητας και της απόκρισης των φρένων του roadster.
Για παράδειγμα, η Προσαρμοζόμενη Ανάρτηση Μ καθώς αλληλεπιδρά με το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εξελίσσεται στην τελική της μορφή σε ένα σιρκουί που χρησιμοποιείται για δοκιμές και από την BMW Motorsport.
Το διθέσιο μοντέλο, βασίζεται στη σχεδίαση του πρωτότυπου, με μακρύ καπό, κοντούς προβόλους, χαμηλό κέντρο βάρους και μαλακή οροφή. Κλασικό roadster δηλαδή.
Στις φωτογραφίες το βλέπουμε καμουφλαρισμένο, όπως άλλωστε είναι όλα τα μοντέλα στη διαδικασία εξέλιξης.
Ένας νέος, πανίσχυρος, εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας 3.0 lt ισχύος 404 από την Μ2 Competition, θα κινεί την Ζ4 Μ40i, έχοντας χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, νέο εμπρός άξονα, ζάντες αλουμινίου Μ με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός / πίσω, σπορ σύστημα φρένων Μ και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, μπλοκέ πίσω διαφορικό.
Εξάλλου, θα προσφέρεται και με δίλιτρο μοτέρ βενζινης, τετρακύλινδρο, ισχύος 200 ίππων, ενώ θα ακολουθήσει και υβριδική έκδοση, όπως το συνηθίζει πλέον η BMW σε όλες τις εκδόσεις...