ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο 1.500.000 οι πωλήσεις των υβριδικών ηλεκτρικών Τoyota το 2017

Στο 1.500.000 οι πωλήσεις των υβριδικών ηλεκτρικών Τoyota το 2017

Η ιαπωνική Toyota έχει προσανατολιστεί σταθερά από χρόνια στην υβριδική τεχνολογία, συνδυάζοντας κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικά μοτέρ. Σχεδόν οι μισές πωλήσεις του Yaris, είναι υβριδικές κι αυτό λέει πολλά.

Η λογική ενός υβριδικού μοντέλου, είναι ότι καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και εκπέμπει μειωμένους ρύπους, χωρίς να στερείται επιδόσεων σε επιτάχυνση και τελική ταχύτητα.

Πρόσφατα η Toyota ανακοίνωσε ότι πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο το 2017, με ετήσιες πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων πάνω από 1,52 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο, ήτοι +8% σε σχέση με την επίδοση - ρεκόρ του 2016.

Το νούμερο αυτό σηματοδοτεί την επίτευξη ενός από τους στόχους του Environmental Challenge 2050, για ετήσιες πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, τρία χρόνια νωρίτερα τον αρχικό στόχο, που τέθηκε για το 2020. Επιπλέον, οι αθροιστικές πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεπερνούν τώρα τα 11,45 εκατομμύρια, που μεταφράζεται σε μείωση άνω των 85 εκατομμυρίων τόνων διοξειδίου του άνθρακα (CO2) συγκριτικά με τις πωλήσεις των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.

Από το 1997 που λανσάρισε τον πρώτο της εμπορικό, υβριδικό ηλεκτρικό κινητήρα για το Prius στην Ιαπωνία, η Toyota έχει εντείνει τις προσπάθειές της για τη βελτίωση της τεχνολογίας στον τομέα της υβριδικής ηλεκτροκίνησης. Το 2014 λανσάρισε το πρώτο Ηλεκτρικό Όχημα Κυψελών Καυσίμου μαζικής παραγωγής, το Mirai, την τέταρτη γενιά Prius το 2016, και τη δεύτερη γενιά του Prius Plug-In Electric το 2017. Η εταιρία θα συνεχίσει την εξέλιξη και διαφοροποίηση των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων της, καθώς τώρα σκοπεύει να συμπεριλάβει τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας από το 2020, ξεκινώντας από την Κίνα και την Ινδία, και συνεχίζοντας σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη. Η Toyota στοχεύει επίσης να επεκτείνει περαιτέρω τις πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων σε αναδυόμενες αγορές για να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 από τις πωλήσεις νέων οχημάτων σε όλο τον κόσμο.

Οι προσπάθειες βελτίωσης και διεύρυνσης των επιλογών υβριδικών ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης είναι συνδεδεμένες με το Environmental Challenge 2050 της Toyota, όπου στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών 5,5 εκατομμυρίων μονάδων μέχρι το 2030. Για την επίτευξη του στόχου της, η Toyota υπολογίζει να έχει στη διάθεση των πελατών της σε όλο τον κόσμο 10 μοντέλα BEV μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ από το 2025 περίπου, σχεδιάζει να έχει από μία υβριδική ηλεκτρική έκδοση, σε κάθε σειρά μοντέλου της παγκόσμιας γκάμας της…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ