X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο -46% η αγορά αυτοκινήτου, όμως αναθερμαίνεται το ενδιαφέρον

Κίνηση στα διόδια της Ελευσίνας την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020. (EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ) EUROKINISSI

Η πανδημία του κορονοϊού έφερε μεγάλη πτώση στις πωλήσεις και του Μαΐου, με την αγορά στο πρώτο πεντάμηνο του έτους να βρίσκεται στο -46% σε σχέση με πέρσι.

Έχουμε επισημάνει ότι η πανδημία του κορονοϊού, έκανε μεγάλη ζημιά και στον κλάδο του αυτοκινήτου. Το lock down, αλλά και η περιορισμένη διάθεση του αγοραστικού κοινού, με την όλη κατάσταση και την αβεβαιότητα, δεν άφησε το μυαλό, να πράξει αυτό που είχε υπολογίσει.

Εχουμε επισημάνει ότι η πανδημία του κορονοϊού, έκανε μεγάλη ζημιά και στον κλάδο του αυτοκινήτου. Το lock down, αλλά και η περιορισμένη διάθεση του αγοραστικού κοινού, με την όλη κατάσταση και την αβεβαιότητα, δεν άφησε το μυαλό, να πράξει αυτό που είχε υπολογίσει.

Το 2020 ξεκίνησε τον Ιανουάριο με 9.785 πωλήσεις νέων ΙΧ, ήτοι +6,2% από τον Ιανουάριο του 2019, ο Φεβρουάριος έκλεισε στις 7.862 (+4%), ο Μάρτιος με τα περιοριστικά μέτρα έπεσε στις 3.743 μονάδες (-60,7%), ο Απρίλιος με ακόμα πιο σκληρά μέτρα στις 2.434 μονάδες (80,2%), ενώ ο Μάιος δείχνει να αναθερμαίνεται κάπως η αγοραστική κίνηση, με 4.497 μονάδες, ωστόσο είναι -67,5%, σε σχέση με τον περσινό Μάιο.

Τούτων δοθέντων, η αγορά στο 5μηνο του 2020 βρίσκεται -46% από το 5μηνο του 2019 και το πιο βέβαιο είναι ότι η χρονιά θα κλείσει αρνητικά, με την ευχή του κλάδου η ζημιά να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη.

Αναμφίβολα, και ο τουρισμός που επλήγη σε μέγιστο βαθμό, έχει σχέση με την πτώση των πωλήσεων νέων ΙΧ, καθώς πάνω από το 50% των πωλήσεων, αφορά εταιρείες ενοικιάσεων και εταιρικές πωλήσεις.

Επίσης, βέβαιο είναι, ότι η έλευση πολλών νέων μοντέλων, θα δώσουν κίνητρα αγοράς, ενώ και το νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση, με τα κίνητρα που προβλέπει, ενδέχεται να τονώσει, μερικώς, την αγορά.

Εξάλλου, στα φορτηγά (ελαφρά και βαρέα), η μείωση των πωλήσεων των Μάιο (522 μονάδες) ήταν -29,5% και το πεντάμηνο (2.714) -20,8%, ενώ στις μοτοσυκλέτες, άνω των 50 κ.εκ., είχαμε τον Μάιο (3.655) και -24,6% και στο πεντάμηνο (10.663 μονάδες) και -23,7%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ