X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο 80,2% η πτώση της αγοράς αυτοκινήτου τον Απρίλιο, στην Ελλάδα

EUROKINISSI

Με ποσοστό 80% πτώση, έκλεισε ο Απρίλιος 2020, ως προς τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, σε σχέση με τον Απρίλιο 2019.

Κι ήταν λογικό, καθώς τα μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας, αλλά και η ψυχολογική κατάσταση των υποψήφιων αγοραστών, έφεραν σε δεύτερη μοίρα την αγορά ενός αυτοκινήτου.

Κι ενώ ανάλογη εικόνα περιμένουμε να δούμε και στην Ευρώπη, στη χώρα μας, όπως φαίνεται από τα στοιχεία, αυτοκίνητο αγόρασαν μόνο όσοι πραγματικά το ήθελαν, ή το είχαν ανάγκη.

Ετσι, μόλις 2.434 νέα ΙΧ πουλήθηκαν τον Απρίλιο, 444 φορτηγά, 7 λεωφορεία και 922 δίκυκλα. Αυτό σημαίνει, ότι το σύνολο των πωλήσεων από την αρχή της χρονιάς, ενώ κινούταν με θετικό πρόσημο, ακόμα και έως τον Μάρτιο, τελικά γύρισε στο -38,3% στα ΙΧ και στο 23,3% στα δίκυκλα.

Πλέον, στόχος είναι αυτό το αρνητικό ποσοστό, όσο είναι δυνατόν, να μετριαστεί, καθώς φαίνεται δύσκολο, αν όχι απίθανο, να γυρίσει σε θετικό πρόσημο στο τέλος της χρονιάς.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον Απρίλιο 2020, αλλά και στο τετράμηνο Ιανουάριος – Απρίλιος 2020, έχουν ως εξής:

Ετσι, σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στις κατηγορίες αμαξωμάτων επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Απρίλιο, έχει ως εξής:

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Μάρτιο ως εξής:


(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ