X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο δρόμο με τη GLC 200 EQ Coupe 4Matic

Οδηγήσαμε τη νέα GLC 200 EQ Coupe 4Matic στους χιονισμένους χωματόδρομους της Πάρνηθας και καταγράψαμε την εμπειρία μας.

Παρότι δεν αντιστάθηκα στον "πειρασμό" μιας βόλτας στους χιονισμένους χωματόδρομους της Πάρνηθας, στην φευγαλέα επέλαση του ψύχους της προηγούμενης εβδομάδας, η GLC 200 -στην Coupe παραλλαγή της- είναι πιο πολύ στο στοιχείο της όταν πατάει τους τροχούς της στην άσφαλτο - ειδικά με τη βοήθεια της πλειάδας ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης, που εμπλουτίστηκαν αρκετά με την περσινή ανανέωσή της.

Με τη χρήση των ηλεκτρονικών αυτών τεχνολογιών, βέβαια, το σύστημα τετρακίνησης 4Matic επιδρά καταλυτικά στην πρόσφυση στις ολισθηρές επιφάνειες -όπως στα παγωμένα χώματα εκείνης της ημέρας στο ημίλευκο αττικό όρος-, όμως τα μόλις 12,9 εκατοστά της απόστασης από το έδαφος και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά επιβεβαιώνουν ό,τι δηλώνει η εμφάνιση: ότι αυτή είναι η σπορ παραλλαγή της πανευρωπαϊκά άκρως επιτυχημένης GLC.

Πέραν των ηλεκτρονικών, η ανανέωση της GLC μετά από τέσσερα χρόνια δεν έφερε αισθητικές αλλαγές πέραν της «προσαρμογής» στη νέα εικόνα που εισήγαγε η A-Class, με τα νέα LED φωτιστικά σώματα και κάποιες λεπτομέρειες στη μάσκα.

Mercedes-Benz GLC Coupé (C253), AMG Line, 2019, designo hyazinthrot metallic, Polster Leder designo platinweiß pearl / schwarz Mercedes-Benz GLC Coupé (C253), AMG Line, 2019, designo hyacinth red metallic, designo leather platinum white pearl / black DAIMLER AG

Αντίθετα, στο εσωτερικό προστέθηκε το νέο σύστημα πολυμέσων MBUX με τον «ψηφιακό βοηθό», στην υψηλής ευκρίνειας οθόνη 10,25 ιντσών και με αναβαθμισμένο touchpad, ενώ φυσικά παρέμεινε η ψηφιακή οθόνη των 12,5 ιντσών στον πίνακα των οργάνων.

Η μήκους 4,74 μέτρων Mercedes-Benz GLC 200 Coupe, καταφέρνει με την κεκλιμένη οροφή της και το design της να είναι ένα από τα πιο κομψά SUV, όμως αυτή η εκδοχή της στερεί ίσως λίγο από τον «αέρα» για τους πίσω επιβάτες και λίγη ορατότητα του οδηγού προς τα πίσω, καθώς και 50 λίτρα από το χώρο αποσκευών. Βέβαια, οι χώροι είναι εξαίρετοι για πέντε επιβάτες, και για τις αποσκευές διατίθενται ακόμα 500 λίτρα.

Η μεγαλύτερη αλλαγή, ωστόσο, κρύβεται κάτω από το καπό. Οι βελτιώσεις οικονομίας-ρύπων με αναβαθμίσεις στον έλεγχο των βαλβίδων και στο Turbo, συνδυάζονται τώρα με το ήπιο υβριδικό σύστημα EQ. Το σύστημα EQ αποτελείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 48V που αποδίδει 14 ίππους και, κυρίως, 150 Nm ροπής εκεί που χρειάζεται περισσότερο: στις χαμηλές στροφές, και μέχρι να μπει το Turbo. Παράλληλα, όταν δεν χρειάζεται ισχύς, σβήνει αυτόματα τον κινητήρα (gliding) και η GLC κινείται ηλεκτρικά.

Ωστόσο, όπως ξανά θυμίζει η εμφάνισή της, η GLC Coupe είναι για να οδηγείται στην άσφαλτο, και αυτό το καταφέρνει περίφημα: αν και έχει λίγο μακριές σχέσεις, το αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων αξιοποιεί εξαιρετικά τους 197 ίππους και τα 370 Nm ροπής του δίλιτρου βενζινοκινητήρα, κι έτσι έχεις παντού άπλετη δύναμη. Αν και καμιά φορά αργεί λίγο στο απότομο κατέβασμα σχέσης, η διαθέσιμη ροπή αποζημιώνει αμέσως πυροδοτώντας εμπρός με πλεόνασμα δύναμης τα 1.820 κιλά του αμαξώματος. Από την άλλη, οι μακριές σχέσεις βοηθούν να κρατιέται η κατανάλωση κάτω από τα 11 λίτρα/100 χλμ., σε κανονικές συνθήκες, ενώ παράλληλα στο cruising του ταξιδιού η άρτια ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης εξασφαλίζουν εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρίς σχεδόν κανέναν κόπο για τους επιβάτες.

Και τώρα, στις ασφάλτινες στροφές της Πάρνηθας: γυρίζοντας το πρόγραμμα οδήγησης στο Sport (από τα φυσιολογικά Eco ή Normal), η απόκριση του γκαζιού και του κιβωτίου γίνονται αμεσότερες, το τιμόνι λίγο βαρύτερο και η ανάρτηση λίγο σκληρότερη. Με αυτόν τον τρόπο, ξεχνάς ακόμα περισσότερο ότι έχεις στα χέρια σου ένα SUV: οι κλίσεις ελέγχονται απόλυτα, η πρόσφυση έχει πολύ ψηλά το όριό της χάρη και στην τετρακίνηση και στα ηλεκτρονικά συστήματα, αν και το βάρος είναι φυσικά αισθητό, και το όλο σύνολο δίνει τόσο συμπαγή και συγκροτημένη αίσθηση που δεν δυσκολεύεσαι να το εμπιστευτείς.

Ένα μικρό κόστος της όλης αυτής χαράς της οδήγησης, είναι ότι η πίσω ανάρτηση διατηρεί μια κάποια σφιχτή αίσθηση και στις εγκάρσιες ανωμαλίες της ασφάλτου, όμως κατά τα άλλα η GLC Coupe είναι πολύ εύκολη και ευκίνητη στις συνθήκες της πόλης, σε συνδυασμό με την πολυτέλεια, ποιότητα και πλήρη ψηφιακή διάδραση και συνδεσιμότητα που προσφέρει στην καθημερινότητα.

Στις περίπου 60 χιλιάδες ευρώ, η τετρακίνητη GLC Coupe είναι περίπου δυόμισι χιλιάδες ακριβότερη από την αμιγώς SUVεκδοχή της - όμως προσφέρει όλα όσα πολυτελή αυτή η τιμή υπόσχεται, σε κάθε επίπεδο. Ειδικά στα ηλεκτρονικά συστήματα, διαθέτει τώρα κυρίως το ημιαυτόνομης οδήγησης προσαρμοζόμενο cruise control Active Distance Assist Distronic…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ