ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο δρόμο με τη σειρά Daytona 310

Στο δρόμο με τη σειρά Daytona 310

Οι τρεις μονοκύλινδρες παραλλαγές της Daytona, η sport touring X310, η naked R310 και η street adven ture Τ310.

Στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, μια σειρά τριών μονοκύλινδρων μοτοσικλετών -μία Sport Touring, μία Naked και μία Street Adventure- βρίσκονται ακριβώς πάνω στο ρεύμα της εποχής τους αν συνδυάζουν την οικονομία, τις πολλαπλές χρήσεις και την ποιότητα με μια εξαίρετη σχέση αξίας-τιμής. Αυτό, ακριβώς, είναι που πετυχαίνουν οι νέες Daytona X310, R310 και T310.

Και οι τρεις μοτοσικλέτες προέκυψαν από τη συνεργασία της Daytona με τη Zontes, με ποιότητα και εξοπλισμό που -χωρίς καμία αμφιβολία- φτάνουν σε πρωτόγνωρα ή δυσθεώρητα επίπεδα έναντι του τιμήματος που, και στις τρεις περιπτώσεις, παραμένει κάτω από τις 4 χιλιάδες Ευρώ - προσεγγίζοντας αρκετά την ποιότητα ακριβότερων μοτοσικλετών.

Πόσω μάλλον, αν αναλογιστεί κανείς και το δυναμισμό του σχεδίου, την φιλικότητα στην οδήγηση και το συνδυασμό επιδόσεων-οικονομίας του (κοινού) κινητήρα των τριών, μαζί με την υποστήριξη από την εισαγωγική εταιρεία «Γκοργκόλης ΑΕ». Μάλιστα, η σειρά 310 σύντομα θα πλαισιωθεί και με μια τέταρτη μοτοσικλέτα, το ιδιαίτερο power cruiser V310, πριν την έλευση ισχυρότερων μοτοσικλετών από την εταιρεία το 2020.

Daytona T310

Η τελευταία προσθήκη στη σειρά είναι η Τ310, η εκδοχή με τις πιο adventure, εκτός δρόμου «αναζητήσεις», η οποία προσθέτει και την κίνηση στο χώμα στις έτσι κι αλλιώς δεδομένες αρετές της κίνησης στην πόλη και της αρκετά άνετης οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο.

Ο πολύ ιδιαίτερος -στη σχεδίασή του- προβολέας LED με τους τέσσερις κυκλικούς προβολείς, τα δύο φτερά κάτω του, το σχήμα της ζελατίνας, οι χούφτες, τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα και του ψυγείου, οι όμορφες αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών και η λεπτή ουρά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του σχεδιαστικού δυναμισμού της.

Στην άνεση και φιλικότητα στο δρόμο συμβάλλει βέβαια η ρυθμιζόμενη σε ύψος (από ένα διακόπτη στο τιμόνι) ζελατίνα, η μεγάλη χωρητικότητα του δοχείου καυσίμων (15,5 λίτρα) με τάπα που ανοίγει ηλεκτρικά, οι χούφτες και οι ρυθμιζόμενες μανέτες, η άνεση της σέλας (στα 820 χιλ. ύψους), ένα ντουλαπάκι πίσω από το τιμόνι, η θύρα φόρτισης USB και η μεγάλη ψηφιακή οθόνη που λειτουργεί ως πολυ-όργανο. Βέβαια, με έντονο ήλιο η ευκρίνεια δεν είναι άρτια, όμως εν μέρει αυτό λύνεται με τις ρυθμίσεις φωτεινότητας της οθόνης.

Στο δρόμο με τη σειρά Daytona 310

Η Daytona T310 έχει σωληνωτό πλαίσιο μονής ραχοκοκκαλιάς με ανάποδο πιρούνι διαδρομής 110 χιλ., με καλάμια διαμέτρου 37 χιλ., ανάμεσα στα οποία φιλοξενούνται δισκόφρενα 260 χιλ. εμπρός και 200 χιλ. πίσω - συνδυαζόμενα με το ABS της Bosch που δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης, κυρίως για τις ανάγκες της οδήγησης στο χώμα. Το βάρος της, γεμάτη, δεν ξεπερνά ταα 159 κιλά.

Daytona Χ310 και R310

Την ίδια στιγμή, η Sport Touring Χ310 και η γυμνή R310 ακολουθούν ασφάλτινο προσανατολισμό, χρησιμοποιώντας κοινά μηχανικά μέρη (όπως το αλουμινένιο ψαλίδι), αλλά επίσης με πολλαπλές ικανότητες - από την ευελιξία στο «commuting», στην πόλη, μέχρι την ποιότητα της κύλισης στο ταξίδι και την ενεργητική ασφάλεια.

Σε αντίθεση με την R310, που έχει να επιδείξει περισσότερο τη streetfighter εμφάνισή της, με μυώδεις γραμμές, διακριτικά και καλαίσθητα πλαστικά και φουτουριστική ουρά, η Χ310 προσφέρει κάλυψη από τον αέρα με μεγάλα πλαστικά, πλήρες φέρινγκ και ρυθμιζόμενη ζελατίνα για να κααλύψει την όρθια θέση οδήγησης - αποτέλεσμα και της υψηλής θέσης του τιμονιού της.

Ο κινητήρας των Daytona 310

Όλες οι πολλαπλές πτυχές και των τριών μοτοσικλετών της σειράς Daytona 310 καλύπτονται από τον εξαιρετικά ζωηρό -παρότι μονοκύλινδρο- κινητήρα των 312 κ.εκ. Είναι τετράχρονος, υγρόψυκτος, αλουμινένιος και δέχεται την τροφοδοσία του καυσίμου με ψεκασμό. Ως αποτέλεσμα, η ισχύς του φτάνει τους 35,4 ίππους (στις 9.500 στροφές) και η ροπή του τα 30 Nm στις 7.500 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωσή του, σύμφωνα με τη Daytona, δεν ξεπερνά τα 3,6 λίτρα / 100 χλμ.

Ένα από τα εντυπωσιακά στοιχεία του εξοπλισμού είναι ότι προσφέρεται στον αναβάτη η επιλογή χαρτογράφησης, eco ή sport, για έμφαση στην οικονομία ή στις επιδόσεις αντίστοιχα. Πέραν όσων αναφέρθηκαν νωρίτερα, άλλα στοιχεία του -αναμφίβολα πλούσιου- εξοπλισμού είναι το ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού, η εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί (ένας σένσορας ξεκλειδώνει την μηχανή από το 1 μέτρο), οι ρυθμιζόμενες μανέτες και βέβαια η μεγάλη ψηφιακή οθόνη…

Στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, μια σειρά τριών μονοκύλινδρων μοτοσικλετών -μία Sport Touring, μία Naked και μία Street Adventure- βρίσκονται ακριβώς πάνω στο ρεύμα της εποχής τους αν συνδυάζουν την οικονομία, τις πολλαπλές χρήσεις και την ποιότητα με μια εξαίρετη σχέση αξίας-τιμής. Αυτό, ακριβώς, είναι που πετυχαίνουν οι νέες Daytona X310, R310 και T310.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ