X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο δρόμο με το νέο Nissan Juke

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Το νέο Nissan Juke είναι πιο εξευγενισμένο στην όψη, σε σχέση με το πρώτο μοντέλο που σχεδόν μια δεκαετία πριν. Δύσκολα να βρεις ανθρώπους να αντιδρούν αρνητικά, στο πέρασμά του. Στο τιμόνι ο Δημήτρης Μπαλής.

Εχοντας στο μυαλό μου την πρώτη φορά που το οδήγησα από την Αθήνα μέχρι τη Λειβαδιά, ήθελα, αυτή τη φορά, με πολλά παραπάνω χιλιόμετρα σε μικτή διαδρομή και όχι μόνο σε αυτοκινητόδρομο, να διαπιστώσω, αν πράγματι αυτή η καλή, αρχική εικόνα, θα παρέμενε και τώρα, τη δεύτερη φορά.

Μάλιστα, τώρα έβαλα κι άλλους επιβάτες μέσα, μαζί με αποσκευές, για να δω πώς χωρούν και κατά πόσο οι αλλαγές στις διαστάσεις έχουν προσφέρει σε ανέσεις.

Οδηγεί ο Δημήτρης Μπαλής

Το νέο Nissan Juke είναι πιο εξευγενισμένο στην όψη, σε σχέση με το πρώτο μοντέλο που σχεδόν μια δεκαετία πριν, δημιούργησε αντικρουόμενες απόψεις, ως προς τον σχεδιασμό του. Σε άλλους άρεσε πολύ με τα… μπιρμπιλομάτικα φωτιστικά και το coupe crossover αμάξωμα, που θύμιζε βάτραχο εν στάση, έτοιμο να απολαύσει τη λεία του. Σε άλλους, πάλι, δεν παρουσίαζε κανένα ενδιαφέρον.

Προσωπικά, επειδή μου αρέσει η εκκεντρικότητα, το έβλεπα με καλό μάτι.

Τώρα, το νέο Juke, το βλέπουν με καλό μάτι πολλοί περισσότεροι και δύσκολα να βρεις ανθρώπους να αντιδρούν αρνητικά, στο πέρασμά του.

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Με λεπτά, πλέον φωτιστικά ημέρας, και οβάλ με νέους LED προβολείς Υ και σε σχήμα V μάσκα, με χρώμιο και κυψέλες, κάνουν το Juke πιο προσιτό στο μάτι, σε μια φόρμα που δεν έχει αλλάξει κοιτώντας το από το πλάι.

Αυτό που έχει αλλάξει, είναι ότι βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα του ομίλου Nissan – Renault, που έχοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 10,5 εκ. (2,636 μ.), χαρίζει πολύ μεγαλύτερο χώρο στη καμπίνα και ειδικά στις πίσω θέσεις, όπου πράγματι 2 ή και 3 επιβάτες, κανονικού διαστήματος, κάθονται πολύ καλύτερα, ενώ μεγαλύτερο είναι και το πορτμπαγκάζ (422 λίτρα)

Στη μεγαλύτερη άνεση, συμβάλλουν τα 7,5 εκ. περισσότερου μήκους, τα 2,9 εκ. αυξημένου πλάτους και τα 1,3 εκ. περισσότερου ύψους, που βοήθησε ώστε να μεγαλώσει ο χώρος για τα κεφάλια.

Με λεπτότερες μπροστινές κολόνες και συνολικά ελαφρύτερο αμάξωμα (-23 κιλά), το Juke έχει καλύτερη στρεπτική ακαμψία και σε συνδυασμό με τη νέα πλατφόρμα πατάει πολύ καλύτερα στο δρόμο.

Πριν φθάσω εκεί, θα σταθώ λίγο και στην εικόνα, πέραν της άνεσης της καμπίνας, καθώς διαθέτει μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, σπορτίφ τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, στρογγυλούς αεραγωγούς, οθόνη αφής 8 ιντσών, ανασηκωμένη κονσόλα, που φέρνει τον λεβιέ ταχυτήτων ψηλότερα και τον καθιστά πιο εύχρηστο, ενώ και τα καθίσματα παρέχουν καλύτερη στήριξη, με φρέσκιες ταπετσαρίες. Με όλες τις νέες τεχνολογίες συνδεσιμότητας, που αρέσουν στους νέους, από την οθόνη μπορείς να ελέγχεις τα πάντα, με αφή, από το σύστημα NissanConnect.

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Και θα περάσω στη δράση, επί του δρόμου. Μία και μοναδική έκδοση κινητήρα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα, με χιλιάρι, τρικύλινδρο μοτέρ των 117 ίππων με 180 Nm ροπής που φθάνουν στιγμιαία τα 200 Nm με overboost, από τις 1.750 σ.α.λ., το οποίο στο αυτοκίνητο δοκιμής συνδυάστηκε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, καθώς διατίθεται και με αυτόματο 7άρι, διπλού συμπλέκτη, το οποίο πολλοί προτιμούν.

Προσωπικά μου άρεσαν οι αλλαγές στις σχέσεις και το κούμπωμα του λεβιέ και μολονότι κινήθηκα σβέλτα και στα ορεινά κομμάτια, η μέση κατανάλωση έπεσε τελικά στα 6,8 λίτρα στα 100 χλμ., γεγονός που αναδεικνύει και την οικονομία της κατάστασης. Το αυτόματο κιβώτιο τσιμπάει ελαφρώς περισσότερο σε κατανάλωση. Εχεις, βέβαια και την επιλογή του D-Mode με προγράμματα οδήγησης Eco – Standard – Sport, ώστε να παίξεις ανάλογα τη διάθεση και το που βρίσκεται.

Με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι περιορισμένες, το Juke έχει τέτοια ανάρτηση που κυμαίνεται μεταξύ άνεσης και σπορ χαρακτηριστικών, έχει καλή ηχομόνωση, το τρικύλινδρο μοτέρ δεν ακούγεται έντονα στις υψηλές στροφές και εν γένει η λειτουργία του είναι ικανοποιητική. Υπολείπεται, πάντως σε ισχύ από άλλα, αντίστοιχα μοτέρ του ανταγωνισμού, όμως δεν φαίνεται πάρα πολύ η διαφορά στην πορεία της οδήγησης, παρά μόνο στην επιτάχυνση. Εντάξει, δεν θα το πάρεις για να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο. Μη ξεχνάμε ότι πρέπει να υπάρχει ισορροπία με την κατανάλωση.

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Εφοδιασμένο με σύστημα ProPilot, διαθέτει πληθώρα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, όπως Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Αναγνώριση Πεζών και Ποδηλάτων, Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας, Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και Παρέμβαση Τυφλού Σημείου.

Σε κάθε περίπτωση, πριν επιλέξεις, πρέπει να το οδηγήσεις και να έχεις τη δική σου εικόνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ