Στο δρόμο με το Volvo V60 Cross Country
Η Volvo έχει καταφέρει να εξευγενίσει τα station αμαξώματα και να τα κάνει πολύ ελκυστικά στο μάτι, μοιάζοντας περισσότερο ως λίγο μεγαλύτερα coupe αμαξώματα.
Σε μια εποχή που τα SUV γνωρίζουν τεράστια ανάπτυξη, διεθνώς και στην Ελλάδα, άλλα αμαξώματα περνούν στο περιθώριο. Στην περίπτωση της Volvo, δεν μπορείς να πεις ότι οι εκδόσεις station, όχι όπως τις ξέραμε παλαιότερα, αλλά στη σύγχρονη εκδοχή τους, έχουν περάσει κι αυτά στο περιθώριο.
Η Volvo έχει καταφέρει να εξευγενίσει τα station αμαξώματα και να τα κάνει πολύ ελκυστικά στο μάτι, μοιάζοντας περισσότερο ως λίγο μεγαλύτερα coupe αμαξώματα, χωρίς να στερούνται χώρους στην καμπίνα, αλλά και στο πορτμπαγκάζ, που είναι μεγάλο (529 λίτρα όγκου).
Στα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, η ευμεγέθης, κυψελοειδής μάσκα με τη χαρακτηριστική διαγώνια μπάρα στο σήμα, αλλά και τα περίτεχνα φωτιστικά με τα LED σε Τ σχήμα, τα περιμετρικά, μαύρα προστατευτικά, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες και η ψηλά τοποθετημένη αεροτομή, αναδεικνύουν μια καλογυμνασμένη σιλουέτα, που δεν μένει απαρατήρητη στο δρόμο.
Επίσης, με τον προσδιορισμό Cross Country, παραπέμπει σε χαρακτηριστικά SUV, έχοντας 21 εκ. απόσταση από το έδαφος, απόσταση ικανή να κινηθεί εκτός δρόμου, σε σχετικά ήπιες διαδρομές, διότι στις δύσκολες διαδρομές μπορεί να “βρει” μπροστά κυρίως και όχι τόσο πίσω. Κι αυτό, διότι δεν φτιάχτηκε για να αντικαταστήσει τα SUV. Επίσης, η τετρακίνηση, προσδίδει χαρακτήρα “εκτός δρόμου”, αλλά και δυναμική οδήγηση στην άσφαλτο.
Κατά συνέπεια, το Volvo V60 Cross Country, συνδυάζει πολλούς κόσμους και θα ικανοποιήσει πολλές ανάγκες, κυρίως οικογενειών ή ανθρώπων που αρέσκονται σε δραστηριότητες υπαίθρου. Βέβαια, χρειάζεται μεγάλο πάρκινγκ (4,784 μ. μήκος), ειδάλλως το αφήνεις στον δρόμο.
Στην καμπίνα, η λιτότητα είναι επίσης χαρακτηριστική. Εκκινείς περιστρέφοντας τον διακόπτη, ακινητοποιείς με ηλεκτρικό χειρόφρενο και χρησιμοποιείς την κάθετη οθόνη αφής για όλες σχεδόν τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Δέρμα στην ταπετσαρία και πίσω υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες, συνθέτουν ένα καλόγουστο εσωτερικό και αρκετά πολυτελές.
Ο κινητήρας στην έκδοση D4 είναι δίλιτρος. Αιδει 190 ίππους με 400 Nm ροπής, γεγονός που σημαίνει ότι έχει επιδόσεις και παράλληλα είναι ικανοποιητικό σε κατανάλωση με κοντά στα 8 λίτρα στα 100 χλμ. Κι αυτό, χρησιμοποιώντας αρκετά το Eco mode, ρυθμίζοντας τον σχετικό διακόπτη στην κονσόλα.
Εν κατακλείδι, το Volvo V60 Cross Country αποτελεί επιλογή για “ψαγμένους”, που γνωρίζουν ακριβώς τις ανάγκες τους...