Στο στόχαστρο της Dacia μπαίνει η επιτυχία του Skoda Octavia
Για την Dacia η επιτυχία της οικονομικής προσέγγισης σε κάθε κατηγορία, δεν είναι κάτι νέο και οι επιτυχίες όπως εκείνη του Duster, αποτελούν οδηγό για το μέλλον και την… αμφισβήτηση του ανταγωνισμού.
Μέσα στον Όμιλο της Renault, η Dacia έχει γράψει τη δική της ιστορία επιτυχίας, με την οποία πορεύεται και δείχνει πως ξέρει πως να εκμεταλλεύεται τη συνταγή σε κάθε κατηγορία που εμπλέκεται. Η τελευταία είδηση από το στρατόπεδο της οικονομικά “έξυπνης” Dacia, είναι πως ετοιμάζει 5θυρο μοντέλο που θα βάζει “στο στόχαστρο” το άλλο μεγάλο case study της αυτοκινητοβιομηχανίας, που ακούεις το όνομα Skoda Octavia.
Το μοντέλο της Skoda, έχει θεωρητικά τις ίδιες βάσεις με εκείνες που διέπουν όλη τη λειτουργία και την τοποθέτηση της Dacia στις αγορές. Πλούσιο σε χώρους και με πολύ καλό εξοπλισμό, πάνω σε μια πολύ ικανή πλατφόρμα και με εξαιρετικά μηχανικά σύνολα, το Octavia έχει γράψει τη δική του μεγάλη ιστορία επιτυχίας για λογαριασμό της Skoda.
Εκεί ακριβώς θα “πατήσει” και η Dacia με το επερχόμενο νέο μοντέλο της, για το οποίο ξέρουμε πολύ λίγα πράγματα. Η αρχή θα γίνει με την πλατφόρμα του νέου Bigster που θα δούμε σύντομα από τη Dacia. Το νέο μοντέλο που θα μπει στην καρδιά της κατηγορίας των μικρομεσαίων, θα ξεχωρίζει με τη σχεδίασή του αλλά και τους πλούσιους χώρους που θα προσφέρει σε συνδυασμό με τα ικανά και πολύ οικονομικά μηχανικά σύνολα.
Μιλάμε για κινητήρες βενζίνης και diesel, καθώς και έκδοση με “διπλό” καύσιμο (βενζίνη και υγραέριο) που θα ορίζουν πολύ καλά δεδομένα στον τομέα της οικονομίας χρήσης του μοντέλου. Η Dacia θα εκμεταλλευτεί με το νέο αυτό μοντέλο το “κενό” που δημιουργείται από τη δέσμευση των ανταγωνιστικών εταιρειών για παρουσίαση αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων και θα προσφέρει “συμβατική” τεχνολογία κινητήρων, σε ένα οικονομικά δελεαστικό πακέτο.
Οι επιρροές από τα υπάρχοντα μοντέλα σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική του αμαξώματος, αναμένεται να είναι σημαντικές. Στις φωτογραφίες έχουμε το πρωτότυπο του Dacia Duster (μια από τις σημαντικότερες στιγμές στη σύγχρονη ιστορία της Dacia) από το οποίο μπορούμε να “κρατήσουμε” τις διαστάσεις (το μήκος των 4,6 μέτρων), καθώς και κάποιες δομικές λεπτομέρειες που έχουν να κάνουν με το πλάτος των pillars και τις κλίσεις των παρμπρίζ εμπρός και πίσω.
Το νέο μοντέλο στην έκδοση παραγωγής του, δεν αναμένεται νωρίτερα από το 2026 αλλά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα “απαντήσουν” οι budget ανταγωνιστές σε παγκόσμιο επίπεδο.