Στον δρόμο με τη νέα BMW X3 25d
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο με το που βλέπεις τη νέα Χ3, είναι η ογκώδης και επιβλητική μάσκα που "ψαρώνει" τον κόσμο. Τέτοιο θηρίο, σου λέει ο άλλος, κι ας μην είναι το μεγαλύτερο SUV στη γκάμα της γερμανικής μάρκας.
Οδήγησα πρόσφατα την έκδοση με τον δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου με τους 231 ίππους, με το λογότυπο 25d στην πίσω πόρτα, που ίσως μπερδεύει πολλούς για τα κυβικά του αυτοκινήτου.
Οδηγεί ο Δημήτρης Μπαλής
Πρόκειται για μια έκδοση που εκτός από επιδόσεις, έχει χαμηλή κατανάλωση, παρά το μέγεθος (4,708 μ., πλάτος 1,891 μ.) και το βάρος (1765 κιλά). Πολύ ευρύχωρο με τα 2,864 μ. μεταξονίου, πραγματικά άνετο εμπρός και πίσω για πέντε ενήλικες επιβάτες (550 λίτρα χώρος αποσκευών) και με ισορροπημένο βάρος 50-50 στους δύο άξονες.
Δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω για την εμφάνιση εξωτερικά, αλλά στην καμπίνα μπορούμε να σταθούμε στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, με το κεκλιμένο ταμπλό, στη μεγάλη οθόνη αφής 10,5 ιντσών που σε καλωσορίζει κιόλας, στην πληθώρα των διακοπτών, στα άνετα δερμάτινα καθίσματα και με προέκταση μπροστά, στον κομψό λεβιέ του αυτόματου κιβωτίου, στην πολυτέλεια και την ηχομόνωση.
Στον δρόμο, τα 440 Nm ροπής βγάζουν γρήγορα τα 6,8 δευτ. της επιτάχυνσης στα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ δεν χρειάζεται να αγγίζουμε αλλά να γνωρίζουμε την τελική ταχύτητα των 230 χλμ./ώρα. 20d) ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνδυάζεται με 8άρι κιβώτιο Steptronic και με σύστημα τετρακίνησης xDrive και παρά αυτά τα δύο δεδομένα καταγράψαμε μέση κατανάλωση αρκετά κάτω από τα 9 λίτρα στα 100 χλμ.
Στον αυτοκινητόδρομο στέκεται πραγματικά αγέρωχη, στα ανηφορικά κομμάτια η ροπή βοηθά το ανέβασμα εύκολα, ενώ επειδή τον οδήγησα και σε χωματόδρομο, τα 20,4 εκ. απόστασης από το έδαφος, βοηθούν στις ανωμαλίες, όπως και η τετρακίνηση για να ξεκολλήσει όταν χρειάζεται.
Η έκδοση αυτή, με αυτό το μοτέρ, θεωρώ ότι είναι η καταλληλότερη στην αγορά, για το συγκεκριμένο μοντέλο…