ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στον δρόμο με το DS3 Crossback

Στον δρόμο με το DS3 Crossback
SPYROS KANATAS

Το DS3 Crossback που δοκίμασα πρόσφατα, μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Είναι στημένο πάνω στη νέα πλατφόρμα του γαλλικού ομίλου, στην οποία βασίζεται και το νέο Peugeot 208 που θα δούμε αρχές του 2020 στην Ελλάδα.

Δεν υπήρξε κάποιος που να το δει στον δρόμο και να μην το κοιτάξει ή να με ρωτήσει από περιέργεια "ποια μάρκα είναι αυτό το αυτοκίνητο". Κι είναι αλήθεια, ότι βλέποντας το DS3 Crossback, για όσους δεν έχουν εξοικειωθεί, το σήμα παραξενεύει.

Για τους μυημένους, η πολυτελής μάρκα του γαλλικού ομίλου PSA Peugeot Citroen, έχει… φιλοτεχνήσει περίφημα σε αισθητική μοντέλα, που ξεχωρίζουν στον όμιλο. Βασίζονται βέβαια στις πλατφόρμες των άλλων γαλλικών μοντέλων, χρησιμοποιούν τα ίδια μηχανικά σύνολα, ωστόσο έχουν διαφορετικό στήσιμο κι άλλες σχεδιαστικές πινελιές, έξω και μέσα.

Στον δρόμο με το DS3 Crossback
SPYROS KANATAS

Το DS3 Crossback που δοκίμασα πρόσφατα, μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Είναι στημένο πάνω στη νέα πλατφόρμα του γαλλικού ομίλου, στην οποία βασίζεται και το νέο Peugeot 208 που θα δούμε αρχές του 2020 στην Ελλάδα. Η πλατφόρμα έχει μειώσει το βάρος, ενώ παρέχει καλύτερη ακαμψία.

Σχεδιαστικά, η περίτεχνη κυψελοειδής μάσκα, τα κάθετα φώτα ημέρας στις άκρες και τα πολυγωνικά φωτιστικά, αναδεικνύουν ένα ξεχωριστό μπροστινό τμήμα που διακρίνεται στον δρόμο. Στο πλάι, το κόψιμο που πίσω παραθύρου, δίνει ιδιαίτερο τόνο, ενώ πίσω το συμπαγές τμήμα έχει ψηλά αεροτομή, τονίζοντας τον σπορτίφ χαρακτήρα.

Η καμπίνα, έχει την ίδια φιλοσοφία σχεδίασης, με πολυγωνικούς αεραγωγούς, αρκετά μεγάλη οθόνη αφής, μεγάλη κονσόλα με διακόπτες, ψηφιακό πίνακα οργάνων, μπουτόν εκκίνησης, ηλεκτρικό φρένο, μαλακά πλαστικά και φινετσάτες ταπετσαρίες. Η ευρυχωρία είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, όπως και ο καλός χώρος αποσκευών (350 λίτρα), που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, αυξάνει σημαντικά (1.050 λίτρα).

Στον δρόμο με το DS3 Crossback
SPYROS KANATAS

Οδηγώντας το DS3 Crossback για πολλά χιλιόμετρα, σε πόλη, αυτοκινητόδρομο και ορεινά μέρη, το κυρίαρχο συμπέρασμα είναι η απαλή αίσθηση που αποκομίζεις. Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετικά, απορροφώντας τις δυσκολίες του οδοστρώματος, το τιμόνι "κόβει" εξαιρετικά, ενώ και το μοτέρ βοηθά.

Η έκδοση δοκιμής ήταν με το μοτέρ βενζίνης 1.2 lt PURETECH με τους 130 ίππους, που συνδυάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που είναι ιδιαίτερα αξιόλογο. Δυνατό μοτέρ, με χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, αποδίδει από χαμηλά και θεωρώ ότι θα ικανοποιήσει πάνω από τον μέσο όρο οδηγών. Υπάρχει και πιο ισχυρή έκδοση με 150 ίππους, αλλά και λιγότερο ισχυρή με 100, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ υπάρχουν και εκδόσεις με κινητήρες πετρελαίου 1.5 lt BlueHDi 100 και BlueHDi 130.

Στον δρόμο με το DS3 Crossback
SPYROS KANATAS

Έχοντας μήκος 4,12 μέτρων, πλάτος 1,79 μ. και όντας 1,53 μέτρα ψηλό, το DS 3 Crossback είναι μικρότερο του DS7 Crossback, ωστόσο δεν υπολείπεται σε τεχνολογία ασφάλειας. Πρόσφατα απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP και σε επίπεδο εξοπλισμού, φέρει 8 αερόσακους καθώς και σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, όπως το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, το ABS με κατανομέα δύναμης πέδησης, το σύστημα ESP, το ενεργό σύστημα προειδοποίησης για αναχώρηση από τη λωρίδα κυκλοφορίας και την υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα.

Στο DS3 Crossback οι τιμές ξεκινούν από τα 21.800 ευρώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ