X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Suzuki SV650X

Αντλώντας την έμπνευσή της από τα ασφάλτινα αυτοκίνητα ράλι της δεκαετίας του ’70, η Suzuki βγάζει στην αγορά, μετά την παρουσίασή της στην EICMA του Μιλάνου το Φθινόπωρο, την café-racer εκδοχή του δημοφιλούς γυμνού SV650.

Στη σχεδίαση είναι που βρίσκονται όλες, σχεδόν, οι διαφορές του SV650X από την απλή γυμνή εκδοχή του: διαθέτει ένα μικρό «bikini» fairing πάνω από το κεντρικό στρογγυλό φανάρι, μικρά (προαιρετικά) προβολάκια ομίχλης, ειδικά αυτοκόλλητα, μικρά διακοσμητικά στοιχεία στο σκελετό, κλιπ-ον, ειδικά χρώματα (μαύρο-ασημί) αποκλειστικά για αυτήν, μαύρα μαρσπιέ, καθώς και καπιτονέ σέλα. Το δοχείο καυσίμου είναι ίδιο με της roadster εκδοχής, ενώ αναλλοίωτη παραμένει κι η ουρά.

Όλα τα μηχανικά μέρη της νέο-ρετρό μοτοσικλέτας της Suzuki προέρχονται φυσικά από το SV650, και ο δικύλινδρος κινητήρας -ισχύος 75 ίππων, σε συνολικό βάρος 198 κιλών- δεν αποτελεί εξαίρεση, διατηρώντας και εδώ το σύστημα υποβοήθησης στις χαμηλές στροφές. Το SV650X προσφέρει και τη δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του πιρουνιού, κάτι που από φέτος θα περάσει και στο «απλό» SV.

Η διάθεση του SV650X στην Ελλάδα αναμένεται τις προσεχείς μέρες -η τιμή του στην Αγγλία ανακοινώθηκε πρόσφατα στα 6.800 ευρώ- για να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τα Yamaha XSR900 ή Kawasaki Z900RS ή Triumph Street Twin, μεταξύ άλλων.

Σχεδόν 20 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου SV650, το 1999, τώρα η Suzuki καταδύεται για μια ματιά στο ακόμα απώτερο παρελθόν της, πάνω στο μεγάλο κύμα της διευρυνόμενης τάσης των café-racers…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ