X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

BMW

Συνεχίζει την ανοδική της πορεία η BMW

bmw-group-corporate BMW PRESSCLUB

Tα αποτελέσματα ολόκληρου του Ομίλου της BMW, υπογραμμίζουν πως η κερδοφόρα τροχιά ανάπτυξης συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, παρά το ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την ηγετική της θέση στην παγκόσμια premium κατηγορία και πέτυχε σταθερή αύξηση των πωλήσεων με 621.699 πολυτελή αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο και 1.836.563 μονάδες το διάστημα Ιαν. – Σεπ. (3ο τρίμηνο 2022: 587.744 μονάδες/+5,8%, 2022: 1.747.838 μονάδες/+5,1%).

Η άνοδος της BMW συνεχίστηκε σε πολλές από τις παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτων το τρίτο τρίμηνο: Συγκριτικά με πέρσι, τα προσφερόμενα οχήματα ήταν περισσότερα, ικανοποιώντας τη ζήτηση των καταναλωτών. Οι παραδόσεις του BMW Group κινήθηκαν αυξητικά στις κύριες περιοχές της Αμερικής και της Ευρώπης, ενώ στην Ασία ήταν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.

bmw-group-corporate BMW PRESSCLUB


Η Γερμανία και η Ευρώπη κατέγραψαν σημαντική άνοδο (Ευρώπη: 221.735 μονάδες/+12,9%, Γερμανία: 68.569 μονάδες/+12,4%) και η αγορά των ΗΠΑ αντίστοιχα σταθερή αύξηση 7,7%, με 92.218 συνολικές παραδόσεις (2022: 85.631 μονάδες). Στην Κίνα, το BMW Group παρέδωσε 210.659 οχήματα (2022: 214.565/-1,8%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, η μάρκα BMW σημείωσε μικρή αύξηση στην αγορά (+3,4%), ξεπερνώντας έτσι τη συνολική ανάπτυξη της κινεζικής αγοράς (+2,4%). Οι συνολικές παραδόσεις του BMW Group στην Κίνα αυξήθηκαν στα 603.920 οχήματα (594.089 μονάδες/+1,7%) έως το τέλος Σεπτεμβρίου. Η ελαφρώς μειωμένη αύξηση σε σχέση με πέρσι οφείλεται κυρίως στην αλλαγή του μοντέλου MINI.

TAGS BMW BMW GROUP MINI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ