Τα 337 ηλεκτρικά άλογα της Mustang Mach-E βολτάρουν στο Λονδίνο
Πανευρωπαϊκή πρεμιέρα στο Λονδίνο, έκανε η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E, στο μοναδικό roadshow της Ford με την ονομασία "Go Electric".
Η Ford σκοπεύει να λανσάρει 18 εξηλεκτρισμένα οχήματα στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι τα τέλη του 2021, εκ των οποίων τα 14 τη φετινή χρονιά, μεταξύ των οποίων και το ηλεκτρικό SUV Mustang Mach-E.
Επίσης, η Ford επενδύει για την εγκατάσταση 1.000 σημείων φόρτισης σε εγκαταστάσεις της, στην IONITY καθώς και στο Δίκτυο Φόρτισης FordPass, ούτως ώστε να υποστηρίξει την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης καλώντας όλους για την ταχύτερη επέκταση των δημόσιων υποδομών και δικτύων φόρτισης.
Τώρα, όσον αφορά την αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E, η οποία σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε για την Ευρώπη, βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα της Ford, ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα, έχοντας τη μπαταρία στο πάτωμα.
Σχεδιαστικά, το SUV αμάξωμα των 4,712 μ. μήκους, με τα coupe χαρακτηριστικά, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο στο δρόμο, με την κλειστή μάσκα και χωρίς αεραγωγούς. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και στην καμπίνα, όπου σε στυλ που εγκαινίασε η Tesla, όλες οι λειτουργίες γίνονται μέσω μιας τεράστιας κάθετης οθόνης αφής 15,5 ιντσών. Η επόμενη γενιά του συστήματος SYNC χρησιμοποιεί τη μηχανική μάθηση για να προσαρμόζεται γρήγορα στις προτιμήσεις των οδηγών και να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου.
Μέσω της οθόνης αφής, η απλή διεπαφή καταργεί τα περίπλοκα μενού και διευκολύνει την πρόσβαση με λειτουργίες μέσω αφής, χειρονομιών swipe & pinch και φωνητικού ελέγχου. Με συνδεσιμότητα βασισμένη σε cloud, το σύστημα διαθέτει επίσης ασύρματη συμβατότητα με εφαρμογές Apple CarPlay, Android Auto και AppLink από smartphones και κινητές συσκευές. Επίσης, με χώρους για 5 επιβάτες (περίπου 3 μ. μεταξόνιο), διαθέτει 402 λίτρα χώρου αποσκευών.
Τώρα, όσον αφορά τα ηλεκτρικά μέρη, θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις standard-range με μπαταρία 75,7 kWh (450 χλμ.) και extended-range με μπαταρία 98,8 kWh, που χαρίζει αυτονομία έως και 600 χλμ., σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο μετρήσεων WLTP. Πάντως, το 85% των πελατών Mustang Mach-E που προχώρησαν σε προ-παραγγελία, έχουν επιλέξει την έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία (extended-range).
H ισχύς των 337 ίππων (248 kW) με 415 Nm ροπής, μεταφέρεται στους πίσω τροχούς και με 565 Nm και στους 4 τροχούς.
Σε επίπεδο εξοπλισμού ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, εφοδιάζεται με: Active Park Assist 2.0 και κάμερα 360 μοιρών, Reverse Brake Assist, Reverse Sensing System, Post-Impact Braking, BLIS (Blind Spot Information System) με Cross Traffic Alert, Pre-Collision Assist με AEB, Lane-Keeping System, Rear Camera, Auto High Beam, Intelligent Adaptive Cruise Control with Stop & Go, Lane Centring, και Speed Sign Recognition, Evasive Steering Assist, Voice-activated Navigation.
Τα πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα της Ford θα υποστηρίζονται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο με λύσεις φόρτισης (Ford Charging Solutions), το οποίο θα προσφέρει ομαλή πρόσβαση σε όλη την Ευρώπη τόσο σε οικιακούς φορτιστές, όσο και σε δημόσιους σταθμούς και σημεία φόρτισης. Οι αγοραστές της Mustang Mach-E που θα κάνουν μία κράτηση το 2020, θα λάβουν δωρεάν συνδρομή διάρκειας 1 έτους για υπηρεσίες της εφαρμογής FordPass, η οποία προσφέρει πρόσβαση για χρήση του Δικτύου Φόρτισης FordPass και πληρωμή των αντίστοιχων υπηρεσιών από ένα λογαριασμό.
Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW στους σταθμούς της κοινοπραξίας IONITY, η Mustang Mach-E θα μπορεί να αυξήσει την αυτονομία της έως και για 93 χλμ. με φόρτιση που θα διαρκεί μόλις 10 λεπτά. Η Mustang Mach E στην έκδοση standard-range υπολογίζεται πως θα μπορεί να φορτίζει την μπαταρία της από το 10% έως και το 80% της μέγιστης χωρητικότητας της σε περίπου 38 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC.
Στο σπίτι, η Ford προσφέρει μία λύση επιτοίχιου φορτιστή (Ford Connected Wallbox) με πέντε φορές μεγαλύτερη ισχύ φόρτισης σε σχέση με μία οικιακή πρίζα. Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές μπορούν, κατ’ εκτίμηση, να εξασφαλίσουν μέση αυτονομία 62 χλμ. ανά ώρα φόρτισης στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς…