Τα 5+1 νέα οικογενειακά & crossover που έρχονται στην Ελλάδα το Μάρτιο
Ένα χάτσμπακ, ένα σεντάν, ένα στέισον, δύο crossover και ένα εξαιρετικά ευρύχωρο σουπερμίνι περιμένουμε να λανσαριστούν στην ελληνική αγορά μέσα στο μήνα. Τα συγκεντρώσαμε και σας τα παρουσιάζουμε σε ένα μίνι αφιέρωμα.
- Alfa Romeo Giulia facelift
Το ιταλικό σπορ σεντάν θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά μέσα τον Μάρτιο. Η νέα Giulia διακρίνεται από την ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση με τα “3+3” Full-LED Adaptive Matrix εμπρός φώτα, την ανασχεδιασμένη μάσκα και τα τεχνολογίας Full-Led πίσω φωτιστικά σώματα. Η γκάμα περιλαμβάνει μοτέρ βενζίνης και diesel έως 280 ίππους που συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο - στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
Στο εσωτερικό υπάρχει ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων TFT 12,3 ιντσών και μια σειρά τεχνολογιών όπως οι υπηρεσίες “Alfa Connect Services”, η δυνατότητα αναβαθμίσεων μέσω διαδικτύου (“Over the Air”) και η τεχνολογία NFT που προσφέρει μεταξύ άλλων ένα αδιάβλητο πιστοποιητικό του ιστορικού του αυτοκινήτου.
- Citroen C4 X
Η γκάμα της Citroen εμπλουτίζεται με ένα εντελώς νέο crossover. Το C4 X βασίζεται στο γνωστό μας C4 αλλά διαφοροποιείται στο πίσω μέρος με τη fastback σιλουέτα του. Έχει μήκος 4,6 m και τεράστιο χώρο αποσκευών 510 λίτρων. Το εσωτερικό υιοθετεί πλήρως τη λογική του C4 με μεγάλους χώρους για τους επιβάτες, ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,5’’, head-up diplay και infotainment με οθόνη 10’’.
Η γκάμα κινητήρων του νέου C4 X περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης 1.2 Turbo με 102 έως 130 ίππους, τον 1.5 turbodiesel των 130 ίππων, καθώς και την ηλεκτρική έκδοση e-C4 X με 136 ίππους, μπαταρία 50 kWh και αυτονομία 360 km.
- Dacia Jogger Hybrid
H νέα έκδοση Hybrid 140 του Jogger είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Dacia και αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά μέσα στον Μάρτιο. Το υβριδικό σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 140 ίππους και αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις για τον κινητήρα βενζίνης και 2 για το ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 1,2 kWh.
Σημαντικό είναι πως η νέα υβριδική έκδοση του Dacia Jogger διατηρεί τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα του στέισον οικογενειακού μοντέλου, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής 5 ή 7 θέσεων και πορτμπαγκάζ έως 708 λίτρα (στην 5θέσια διάταξη).
- Honda Jazz facelift
Τα ανανεωμένα Honda Jazz και Jazz Crosstar έρχονται με ανανεωμένη αισθητική που ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες και μάσκα, τους σκουρόχρωμους προβολείς και τα καινούρια σχέδια ζαντών. Μικρές αλλαγές έχουμε επίσης στο τιμόνι και τον διάκοσμο της καμπίνας. Στη γκάμα προστίθεται και η νέα έκδοση Advance Sport με ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση, σφικτότερη ανάρτηση και τροχούς 16’’.
Η σημαντικότερη αλλαγή στο ευρύχωρο και πρακτικό ιαπωνικό σουπερμίνι είναι η βελτιωμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος e:HEV. Οι μηχανικοί της Honda αύξησαν την ισχύ του βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων στους 107 ίππους (+10 PS), του βασικού ηλεκτροκινητήρα στους 122 ίππους (+14 PS) και του ηλεκτρικού μοτέρ-γεννήτριας στους 106 ίππους (+11 PS). Αλλαγές έχει υποστεί και το αυτόματο κιβώτιο CVT για ακόμη πιο ομαλή λειτουργία.
- Mercedes-Benz A-Class facelift
Η ανανεωμένη Mercedes-Benz A-Class είναι εδώ και μερικούς μήνες διαθέσιμη για παραγγελία, τα πρώτα αυτοκίνητα ωστόσο αναμένονται στη χώρα μας μέσα στον Μάρτιο. Στο αμάξωμα οι αλλαγές εστιάζουν στους προφυλακτήρες, τα φώτα και τη μάσκα, ενώ στην καμπίνα υπάρχουν καινούριο τιμόνι και νέο περιστροφικό χειριστήριο του infotainment MBUX στην κονσόλα που αντικαθιστά το pad.
Επιπλέον, οι δύο μεγάλες οθόνες του MBUX - 10,25 ιντσών η καθεμία - περιλαμβάνονται τώρα πια στον στάνταρ εξοπλισμό. Όλοι σχεδόν οι κινητήρες βενζίνης πλέον συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt και έχουν αυξημένη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2, ενώ καταργείται η βασική έκδοση A 160. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το αυτόματο κιβώτιο DCT 7 ή 8 σχέσεων.
- Peugeot 408
Το ολοκαίνουριο γαλλικό crossover ξεχωρίζει με τη σιλουέτα αιλουροειδούς, διακρίνεται από μοναδική γοητεία και υπόσχεται υψηλή απόδοση, οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία. Το οικογενειακό μοντέλο της Peugeot ξεκίνησε μόλις να είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με αρχική τιμή κάτω από 40.000 €.
Με μήκος 4,69 m, το νέο 408 προσφέρει αξιοζήλευτη ευρυχωρία, ενώ το μεγάλο πορτμπαγκάζ έχει όγκο 536 λίτρα. Η γκάμα περιλαμβάνει αρχικά δύο επιλογές plug-in hybrid 1.6 Turbo με 180 και 225 ίππους και μία βενζινοκίνητη 1.2 Turbo με 130 ίππους. Και οι τρεις κινητήρες είναι διαθέσιμοι με στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8, ενώ αργότερα μέσα στη χρονιά θα ακολουθήσει και το αμιγώς ηλεκτρικό E-408.