FORD RANGER

Τα 5 μυστικά του κινητήρα του νέου Ford Ranger Raptor

Τα 5 μυστικά του κινητήρα του νέου Ford Ranger Raptor
FORD RANGER RAPTOR FORD

Το νέο μοτέρ του νέου Raptor εντυπωσιάζει με την τεχνολογία που ενσωματώνει, την απόδοσή του αλλά και με τις ηχητικές του επιδόσεις.

Το νέο Ford Ranger Raptor εντυπωσιάζει, όχι μόνο σε εμφάνιση και σε δυνατότητες εντός και εκτός ασφάλτου. Το “πολεμικό” pick-up της Ford διαθέτει έναν νέο, εντυπωσιακό σε δυνατότητες και τεχνολογία κινητήρα με ιδιαίτερα υψηλή απόδοση.

Τα 5 μυστικά του κινητήρα του νέου Ford Ranger Raptor
FORD RANGER RAPTOR FORD

Αυτά είναι τα πέντε μυστικά του μοτέρ που κινεί το κορυφαίο Ranger.

  1. Ο twin-turbo 3.0 V6 EcoBoost βελτιστοποιήθηκε ειδικά για την περίσταση από τους… μαέστρους της Ford Performance. Χρησιμοποιεί ως καύσιμο τη βενζίνη και αποδίδει μέγιστη ισχύ 292 PS και ροπή στρέψης που φτάνει τα 491 Nm.
  2. Ο V6 διαθέτει, μεταξύ άλλων, ένα ιδιαίτερα συμπαγές μπλοκ κυλίνδρων από συμπιεσμένο μείγμα γραφίτη-σιδήρου, που είναι περίπου 75% ισχυρότερο και έως 75% πιο άκαμπτο από το σίδηρο που χρησιμοποιείται στις παραδοσιακές μεθόδους χύτευσης.
  3. Η Ford Performance εξασφάλισε ότι ο κινητήρας του νέου Ranger Raptor προσφέρει άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού στο πάτημα του γκαζιού, σε συνδυασμό με ένα αγωνιστικής προέλευσης σύστημα anti-lag, παρόμοιο με αυτό που είδαμε για πρώτη φορά στα Ford GT και Focus ST, το οποίο επιτρέπει τη στιγμιαία και on-demand αύξηση της ισχύος. Το νέο σύστημα anti-lag, το οποίο διατίθεται στο πρόγραμμα Baja, διατηρεί την περιστροφή των δύο υπερσυμπιεστών για έως και 3 δευτερόλεπτα αφού ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, επιτρέποντας έτσι ταχύτερη επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών ή στις αλλαγές σχέσεων όταν ο οδηγός πατήσει ξανά το γκάζι.
  4. Ο βενζινοκινητήρας του Raptor είναι προγραμματισμένος με ένα ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μία από τις 10 σχέσεις του προηγμένου αυτόματου κιβωτίου, με στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιδόσεων.
  5. Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και ενεργό σύστημα εξαγωγής ενισχύει τον ήχο του κινητήρα μέσα από 4 επιλέξιμα προφίλ, τα οποία προσφέρουν στο νέο Ranger Raptor τη δυνατότητα να προσαρμόσει τον “φωνητικό” του χαρακτήρα. Ο οδηγός μπορεί έτσι να επιλέξει τον ήχο κινητήρα που προτιμά πιέζοντας απλά ένα μπουτόν στο σπορ τιμόνι ή επιλέγοντας ένα drive mode που χρησιμοποιεί μία από τις παρακάτω ρυθμίσεις:
  • Quiet – δίνει προτεραιότητα στον αθόρυβο χαρακτήρα έναντι των επιδόσεων και του έντονου ήχου προκειμένου να μην ενοχλεί τους γείτονες νωρίς το πρωί.
  • Normal – το προφίλ αυτό προορίζεται για καθημερινή χρήση και προσφέρει έναν ήχο εξάτμισης που κάνει αισθητή την παρουσία του, χωρίς να είναι υπερβολικά δυνατός για χρήση στο δρόμο. Το προφίλ αυτό χρησιμοποιείται “by default” στα προφίλ οδήγησης Normal, - Slippery, Mud/Ruts και Rock Crawl.
  • Sport – προσφέρει μία πιο δυνατή και δυναμική χροιά.
  • Baja – το πιο εντυπωσιακό προφίλ ήχου τόσο σε ένταση όσο και σε χαρακτήρα, καθώς σε αυτό το πρόγραμμα το σύστημα εξαγωγής συμπεριφέρεται περισσότερο ως ελεύθερη εξάτμιση. Προορίζεται μόνο για χρήση off-road.

Σημειώστε τέλος ότι ο γνωστός και καταξιωμένος για τις επιδόσεις και τη χαμηλή κατανάλωσή του κινητήρας ντίζελ 2.0L EcoBlue bi-turbo της Ford θα εξακολουθήσει να διατίθεται στο νέο Ranger Raptor από το 2023.

The next-generation and next-level Ford Ranger Raptor has arrived. Built to dominate in the desert, master the mountains and rule everywhere in between, the second-generation Ranger Raptor raises the off-road performance bar as a pick-up built for true enthusiasts.
Ford Ranger Raptor FORD MEDIA EUROPE
TAGS FORD RANGER FORD PICK-UP ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ