X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα 5 υβριδικά SUV με χώρους για μια οικογένεια που δοκιμάσαμε πρόσφατα

Δοκιμή S24AUTO / Alfa Romeo Tonale 1.5T Hybrid 160 PS ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Δείτε τα δύο B-SUV, δύο C-SUV και ένα D-SUV με υβριδικό σύστημα κίνησης, οικονομία καυσίμου και μεγάλους χώρους, τα οποία δοκιμάσαμε τους τελευταίους μήνες στο S24AUTO.

Τα SUV κυριαρχούν στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Και όχι άδικα, καθώς προσφέρουν ασφάλεια, άνεση και μεγάλους χώρους. Το 2022 ταξινομήθηκαν στην ελληνική αγορά 57.697 SUV, έναντι 48.416 το 2021, με το μερίδιο επί του συνόλου της αγοράς να σκαρφαλώνει από το 47,98% πέρσι στο 54,8%. Κυριάρχησαν βέβαια τα B-SUV (24,27%), με τα C-SUV πολύ κοντά τους (22,78%) και τα D-SUV να ακολουθούν από απόσταση (5,16%).

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης τα υβριδικά μοντέλα. Τη χρονιά που μας πέρασε, πάνω από το 1/3 των καινούριων αυτοκινήτων (35,5%) που κυκλοφόρησαν στη χώρα μας ήταν είτε υβριδικά (HEV) είτε plug-in hybrid (PHEV). Μεγάλο ποσοστό από αυτά, ήταν SUV.

Τους τελευταίους μήνες στο S24AUTO δοκιμάσαμε πέντε υβριδικά SUV. Πρόκειται για τα B-SUV Nissan Juke Hybrid και Renault Captur PHEV, τα C-SUV Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 και Nissan Qashqai 1.3 DiG-T Hybrid 140, αλλά και το D-SUV Honda CR-V e:HEV. Δείτε τα παρακάτω και πατήστε στα σχετικά links για να διαβάσετε τις αναλυτικές δοκιμές τους.

B-SUV

Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS Auto

Δοκιμή Nissan Juke Hybrid Γ. ΛΗΜΝΑΙΟΣ / 24MEDIA


  • Κινητήρας: 1.6 Βενζίνης
  • Υβριδικό σύστημα: Full hybrid με 2 ηλεκτροκινητήρες
  • Κιβώτιο / Κίνηση: Αυτόματο 4+2 σχέσεων / εμπρός
  • Ισχύς: 145 ίπποι
  • 0-100 km/h: 10,1 sec
  • Κατανάλωση: 5,1 lt/100 km
  • Πορτμπαγκάζ: 354 lt
  • Τιμή: από 31.900 €
Δοκιμή Nissan Juke Hybrid Γ. ΛΗΜΝΑΙΟΣ / 24MEDIA


Γιατί αξίζει να το αγοράσεις

Το υβριδικό Juke είναι όμορφο, καλοφτιαγμένο, ευρύχωρο, καλοστημένο, ασφαλές, γρήγορο και οικονομικό. Είναι με λίγα λόγια ένα ολοκληρωμένο B-SUV έχοντας να προσφέρει έναντι τις έκδοσης 1.0 των 114 ίππων, εκτός από καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Το τίμημα βέβαια δεν είναι ευκαταφρόνητο, αφού το Juke Hybrid ξεκινά από τα 31.900 €. Σε αυτή την τιμή προσφέρει όμως το πλούσιο επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού της έκδοσης N-Connecta και την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS Auto

Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid 160 PS Auto

Δοκιμή Renault Captur E-TECH Plug-in Hybrid 160 24MEDIA / ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ


  • Κινητήρας: 1.6 βενζίνης
  • Υβριδικό σύστημα: Plug-in Hybrid με 2 ηλεκτροκινητήρες
  • Κιβώτιο / Κίνηση: Αυτόματο multi-mode / εμπρός
  • Iσχύς: 160 ίπποι
  • 0-100 km/h: 10,1 sec
  • Μέση κατανάλωση: 1,3-1,4 lt/100 km
  • Ηλεκτρική αυτονομία: 50 km
  • Τιμή: από 39.810 €

Γιατί αξίζει να το αγοράσεις

Δοκιμή Renault Captur E-TECH Plug-in Hybrid 160 24MEDIA / ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ


Έχει την ποιότητα στα υλικά και στην οδική συμπεριφορά που διακατέχει ένα Captur, τα τελευταία τεχνολογίας πολυμέσα και συνδεσιμότητα στις δύο μεγάλες ψηφιακές του οθόνες, καθώς και την πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης. Συνδυάζοντας την κορυφαία υβριδική τεχνολογία της Renault, μαζί με τον πλουσιότερο εξοπλισμό στη γκάμας του Captur, η τιμή της Plug-in υβριδικής έκδοσης δεν είναι χαμηλή, αλλά απέχει αρκετά από τα PHEV της μεγαλύτερης κατηγορίας. Μπορεί επίσης να αποτελέσει μια συμφέρουσα επιλογή για εταιρική χρήση - με όλες τις φοροαπαλλαγές - σε συνδυασμό με τη δυνατότητα κίνησής του μόνο με ηλεκτρισμό, καθημερινά.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Renault Captur E-Tech PHEV 160 PS Auto

C-SUV

Alfa Romeo Tonale 1.5T Hybrid 160 Auto

Δοκιμή S24AUTO / Alfa Romeo Tonale 1.5T Hybrid 160 PS ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ


  • Κινητήρας: 1.5 Turbo Βενζίνης
  • Υβριδικό σύστημα: Μild Ηybrid 48-volt
  • Κιβώτιο / Κίνηση: 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη / εμπρός
  • Ισχύς: 160 ίπποι
  • 0-100 km/h: 8,8’’
  • Μέση κατανάλωση: 6,0 lt/100 km
  • Τιμή: από 47.000 € / Βασική έκδοση 130 PS: από 38.500 €

Γιατί αξίζει να το αγοράσεις

Δοκιμή S24AUTO / Alfa Romeo Tonale 1.5T Hybrid 160 PS ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ


Η πρώτη υβριδική Alfa Romeo είναι ένα ποιοτικό, ασφαλές, ευρύχωρο και πλούσια εξοπλισμένο οικογενειακό SUV που σε κερδίζει με την εμφάνισή του και τον σπορ οδηγικό του χαρακτήρα και προσφέρει λογική κατανάλωση βενζίνης. Η ουσιαστική διαφορά αυτής εδώ της Tonale Hybrid 160 σε σχέση με την Tonale Hybrid 130, είναι οι 30 παραπάνω ίπποι που χαρίζουν αρκετά καλύτερες επιδόσεις, χωρίς να ανεβάζουν αισθητά την κατανάλωση.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή της Alfa Romeo Tonale 1.5T Hybrid 160 Auto

Nissan Qashqai 1.3 DiG-T Hybrid 140 PS

Δοκιμή Nissan Qashqai 1.3 DiG-T Hybrid 140 PS TOURETTE PHOTOGRAPHY


  • Κινητήρας: 1.3 Turbo βενζίνης
  • Υβριδικό σύστημα: mild hybrid 12-Volt
  • Κιβώτιο / Κίνηση: 6άρι μηχανικό / εμπρός
  • Ισχύς: 140 ίπποι
  • 0-100 km/h: 10,2 sec
  • Κατανάλωση: 6,4 lt/100 km
  • Τιμή: από 30.690 €

Γιατί αξίζει να το αγοράσεις

Δοκιμή Nissan Qashqai 1.3 DiG-T Hybrid 140 PS TOURETTE PHOTOGRAPHY


Μια Crossover κατασκευή πολλαπλών ρόλων, στους οποίους με την τρίτη του γενιά ανταποκρίνεται πολύ καλύτερα. Είναι πιο ποιοτικό από ποτέ, με σύγχρονη τεχνολογία, οικονομικό σε κατανάλωση βενζίνης και με ισχυρό σχεδιαστικό χαρακτήρα. Στα ατού του και η πλήρης σουίτα των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας (Safety Shield), με όλα τα συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Nissan Qashqai 1.3 DiG-T Hybrid 140 PS

D-SUV

Honda CR-V 2.0 e:HEV Auto

Δοκιμή Honda CR-V 2.0 e:HEV Hybrid ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ


  • Κινητήρας: 2.0 i-VTEC βενζίνης
  • Υβριδικό σύστημα: Full hybrid με 2 ηλεκτροκινητήρες
  • Κιβώτιο / Κίνηση: Αυτόματο 1 σχέσης / 4x4
  • Ισχύς: 185 ίπποι
  • 0-100 km/h: 8,9 sec
  • Κατανάλωση: 7,1 lt/100 km
  • Τιμή: από 45.100 € (2WD: από 39.800 €)

Γιατί αξίζει να το αγοράσεις

Δοκιμή Honda CR-V 2.0 e:HEV Hybrid ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ


Πρόκειται για ένα πολύ ποιοτικό, ιδιαίτερα ευρύχωρο και πλούσια εξοπλισμένο οικογενειακό αυτοκίνητο που ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετικά υψηλή αποδοτικότητα, τόσο σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου όσο και στην οδήγηση. Ειδικά στην τετρακίνητη έκδοση, μπορείς να απολαμβάνεις την κορυφαία πρακτικότητα ενός SUV και την ουσιαστική οικονομία ενός ψαγμένου υβριδικού συστήματος, ανεξαρτήτως του τερέν που θα κινηθείς.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Honda CR-V 2.0 e:HEV Auto

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ