X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα μοντέλα του καλοκαιριού (Β' Μέρος)

REPORTER IMAGES

Το Sport24.gr και ο Δημήτρης Μπαλής παρουσιάζουν μία σειρά 15 μοντέλων, συμβατικών, υβριδικών, ηλεκτρικών, για όλα τα γούστα και όλα τα βαλάντια που θα λανσαριστούν στην αγορά της Ελλάδας, έως τέλη Αυγούστου, το πολύ αρχές Σεπτεμβρίου 2020.

Στο δεύτερο και τελευταίο μέρος, παρουσιάζουμε τα υπόλοιπα μοντέλα που θα λανσαριστούν στην αγορά της Ελλάδας, έως τέλη Αυγούστου, το πολύ αρχές Σεπτεμβρίου 2020.

Μια παλέτα 15 μοντέλων, συμβατικών, υβριδικών, ηλεκτρικών, για όλα τα γούστα και όλα τα βαλάντια, εξοπλισμένα με πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, καθώς αυτή είναι η τάση και οι νέοι –κυρίως- όταν ενδιαφέρονται να αγοράσουν, ζητούν πληροφορίες για συνδεσιμότητα και συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας.

Ας τα δούμε…

BMW X2 Plug-in hybrid

Μια ακόμη εξηλεκτρισμένη έκδοση από τη γερμανική μάρκα. Η BMW X2 xDrive25e εφοδιάζεται με έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5lt – 125 hp (92 kW), μέγιστης ροπής 220 Nm, με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, που μεταφέρεται τη ροπή μέσω του 6-τάχυτου κιβωτίου Steptronic στους εμπρός τροχούς και με έναν ειδικά σχεδιασμένο ηλεκτροκινητήρα 70 kW/95 hp και αποδίδει ροπή 165 Nm και μεταφέρει τη ροπή στους πίσω τροχούς, μέσω ενός μονοτάχυτου κιβωτίου. Έτσι δημιουργείται ένα σύστημα τετρακίνησης AWD, προσαρμοσμένο για υβριδικό μοντέλο. Συνολικά, οι δύο κινητήρες, αποδίδουν ισχύ 162 kW/220 hp και μέγιστη ροπή 385 Nm, χαρίζοντας επιτάχυνση 6,8 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.

TOM KIRKPATRICK ; BMW AG

Η ηλεκτρική αυτονομία φθάνει έως 57 χλμ., ενώ για τη φόρτιση, η άδεια μπαταρία χρειάζεται πέντε ώρες από οικιακή πρίζα και 3,2 ώρες από επιτοίχιο φορτιστή BMW i Wallbox. Δύο ρυθμίσεις λειτουργίας, μέσω του διακόπτη eDrive: AUTO eDRIVE, για καλύτερη συνεργασία μεταξύ των δύο κινητήρων, MAX eDrive mode, για μέγιστη χρήση της ηλεκτροκίνησης, με τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα και SAVE BATTERY mode, για τη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας, κατά τη διάρκεια της οδήγησης ή για την αύξησή της μέσω της ανάκτησης ενέργειας. Και τρία προγράμματα οδήγησης: COMFORT, SPORT και ECO PRO, παραμετροποιώντας τα συστήματα κίνησης, ανάρτησης και τα ηλεκτρικά συστήματα άνεσης.

Διαθέτει και ακουστική προστασία πεζών, με αναγνωρίσιμο ήχο σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα με ηλεκτροκίνηση.

BMW Σειρά 5

Ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα, με πάνω από 600.000 πωλήσεις στην ιστορία της, τόσο στις εκδόσεις Sedan όσο και στις Touring (station). Ερχεται φρεσκαρισμένο αισθητικά, τόσο εξωτερικά, όσο και μέσα με οθόνη Control Display 10,25” και προαιρετικά 12,3”, και αυτόματο έλεγχο κλιματισμού με διευρυμένες λειτουργίες.

Η ανανεωμένη BMW Σειρά 5 Sedan, θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε plug–in υβριδική έκδοση BMW eDrive, ενώ το σύστημα αυτό προστέθηκε τώρα και στην έκδοση Touring. Στο plug-in hybrid σύστημα, ο κινητήρας βενζίνης αποδίδει μέγιστη ισχύ 135 kW/184 hp, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 80 kW/109 hp. Ωστόσο, η συνδυασμένη ισχύς μπορεί να αυξηθεί στιγμιαία μέχρι τα 215 kW/292 hp χάρη στη λειτουργία XtraBoost. Οσο για την ηλεκτρική αυτονομία, είναι περίπου 58 χλμ.

Αναμένεται και έκδοση BMW 545e xDrive Sedan, με συνδυασμένη ισχύ 290 kW/394 hp και ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 54 χλμ.

WWW.DANIEL-KRAUS.COM

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της φρεσκαρισμένης 5άρας, είναι η χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, που εφοδιάζει όλες τις εκδόσεις με τετρακύλινδρο ή εξακύλινδρο κινητήρα. Η τοποθέτηση μιας εξαιρετικά ισχυρής μίζας-γεννήτριας 48V και μιας δεύτερης μπαταρίας, επιτρέπει σημαντική αύξηση της ποσότητας ενέργειας που ανακτάται και αποθηκεύεται κατά το φρενάρισμα. Αυτή η ενέργεια, με στιγμιαία ισχύ 8 kW/11 hp, βοηθά σε προσπεράσεις και επιταχύνσεις από στάση. Η ισχυρή μίζα-γεννήτρια αυξάνει επίσης την απόδοση υποβοηθώντας τον κινητήρα κατά την οδήγηση με σταθερές ταχύτητες και βελτιώνει την άνεση όταν χρησιμοποιούνται οι λειτουργίες Auto Start Stop και coasting.

Θα προσφέρεται και με τρεις ακόμα κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαίου, που παράγουν από 135 kW/184 hp έως 250 kW/340 hp, με πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, και νέες ψηφιακές υπηρεσίες.

BMW Σειρά 6 Gran Turismo

Η βελτιωμένη έκδοση, εφοδιάζεται από ορισμένα χαρακτηριστικά που όχι μόνο θα τη διατηρήσουν φρέσκια στην αγορά, αλλά αναδεικνύουν και τον περιβαλλοντικό της χαρακτήρα, καθώς εισάγεται η ήπια υβριδική τεχνολογία σε όλες τις εκδόσεις, ενώ φέρει προηγμένες καινοτομίες στους τομείς συστημάτων υποβοήθησης, ελέγχου/λειτουργίας και συνδεσιμότητας.

Το μοντέλο θα διατίθενται με δύο κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Όλες οι εκδόσεις προσφέρονται τώρα με ήπια υβριδική τεχνολογία και χάρη στη μίζα-γεννήτρια 48V υπάρχει στιγμιαία αύξηση ισχύος 8 kW/11 hp.

WWW.DANIEL-KRAUS.COM

Οι τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι βενζινοκινητήρες πληρούν το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d, έχουν βελτιωμένο άμεσο ψεκασμό και συνδυάζονται με οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Οι κινητήρες πετρελαίου προσφέρονται με υπερσυμπίεση δύο σταδίων. Θα διατίθεται και σε εκδόσεις με σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive, στάνταρ ή προαιρετικό για τρεις εκδόσεις κινητήρων, με στάνταρ αερανάρτηση στον πίσω άξονα με αυτόματη ρύθμιση ύψους, και στάνταρ ψηφιακό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant.

Hyundai i10

Ερχεται, επιτέλους, εντελώς καινούργιο. Φαρδύτερο κατά 2 εκ. και χαμηλότερο και επίσης 2 εκ., είναι και πιο αεροδυναμικό, αλλά και πιο γενναιόδωρο σε χώρους, έχοντας αυξημένο μεταξόνιο κατά 4 εκ. Με πέντε θέσεις και περισσότερη πρακτικότητα χάρη στον επιπλέον ανοικτό χώρο αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, αλλά και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, με το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ της κατηγορίας του (252 λίτρα).

Εφοδιάζεται με εξελιγμένους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων που μειώνουν περίπου κατά 15% την κατανάλωση και τις εκπομπές καυσαερίων στο μηχανικό κιβώτιο και κατά 20% στο νέο αυτόματο κιβώτιο, χάρης στο νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας Energy Regeneration System και το σύστημα Idle Stop and Go (ISG), που σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε στάση.

Κινητήρες βενζίνης: τρικύλινδρος MPi 1.0lt - 67 hp, και τετρακύλινδρος MPi 1.2lt - 84 hp.

Hyundai Kona Hybrid

Ανανεώνεται η γκάμα του μοντέλου, με την υβριδική έκδοση. Το Kona Hybrid εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1.6 GDI - 105 hp, με 147 Nm ροπής. Το μοτέρ, συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 43,5 ίππους (32 kW) και μέγιστη ροπή 170 Nm. Η συνδυαστική ισχύς των δύο μοτέρ είναι 141 ίπποι (103,6 kW) και 265 Nm ροπής, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,56 kWh προσφέρει βέλτιστη απόδοση και επιτρέπει ταχεία ανάκτηση ενέργειας. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, με αλλαγές ταχυτήτων και από το τιμόνι.

Επίσης, το ολοκαίνουργιο Kona Hybrid διαθέτει Blue Link, ένα διασυνδεδεμένο σύστημα που χρησιμοποιεί ενσωματωμένη τηλεματική, προκειμένου να επιτρέπει στους οδηγούς να κλειδώνουν ή να ξεκλειδώνουν από απόσταση το αυτοκίνητό τους μέσω μιας εφαρμογής smartphone.

REPORTER IMAGES

Είναι κι αυτό εξοπλισμένο με το ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογίας SmartSense της Hyundai, που περιλαμβάνει Προειδοποίηση Μετωπικής Σύγκρουσης και Βοήθεια Αποφυγής με Δυνατότητα Ανίχνευσης Πεζών και Ποδηλάτων (Front Collision Warning and Avoidance Assist with pedestrian and cyclist detection ability).

Για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, φέρει σύστημα ECO-Driving Assist System (ECO-DAS) που βοηθά στην εξοικονόμηση καυσίμου, με ενσωματωμένο Coasting Guide (οδηγός κίνησης) που μπορεί να ενεργοποιηθεί όταν έχει επιλεγεί η λειτουργία Eco και σε ταχύτητες μεταξύ 40 και 160 χλμ./ ώρα.

Hyundai Kona Electric

Εκανε κι αυτό πρεμιέρα στην Αθήνα, κατά την παρουσίαση του προγράμματος επιδότησης της ηλεκτροκίνησης, από την κυβέρνηση. Με εμφανείς αλλαγές στη μάσκα (κλειστή), θα διατίθεται σε εκδόσεις με δύο μπαταρίες 39.2 kWh με 289 χλμ. αυτονομία και 64 kWh με αυτονομία 449 χλμ. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτ., με τελική ταχύτητα τα 167 χλμ./ώρα.

VON SALOMON PHOTOGRAPHIE

Για πλήρη φόρτιση χρειάζεται 9ώρες και 35 λεπτά φόρτιση, ή 54 λεπτά σε ταχυφορτιστή για το 80%. Θα λανσαριστεί με 5 χρόνια εγγύηση για το αμάξωμα και 8 χρόνια για την μπαταρία ή 160.000 χλμ. Διαθέτει και πληθώρα συστημάτων Hyundai SmartSense, ενώ μπορεί να προθερμανθεί και μέσω εφαρμογής από απόσταση.

Kia XCeed hybrid

Από τις πιο δυνατές προτάσεις της αγοράς, το XCeed, με συνολικό μήκος 4,395 μ., είναι 8,5 εκ. μεγαλύτερο από το πεντάθυρο hatchback Ceed και 9,0 εκ. πιο μικρό από το Sportage. Είναι και 4,3 εκ. πιο ψηλό από το Ceed, ωστόσο έχει ίδιο μεταξόνιο με 2,650 μ. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, με χαρακτήρα κουπέ, και στοιχεία crossover, με 17,4 εκ. απόσταση από το έδαφος, με ικανοποιητικό χώρο αποσκευών (426 λίτρα), και πλήρες πακέτο προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας.

Kia XCeed KIA

Το μοντέλο, που ήδη πωλείται στην Ελλάδα με διάφορα μοτέρ, βενζίνης και πετρελαίου, αποκτά τώρα και ήπιας τεχνολογίας υβριδικές εκδόσεις, καθώς τα δύο μοτέρ πετρελαίου 1.6 Smartstream, απόδοσης 115 ή 136 ίππων, θα συνδυάζονται με σύστημα μίζας – μπαταρίας 48V, που περιορίζει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, ενώ δίνει και έξτρα ώθηση, με στιγμιαία αύξηση της ιπποδύναμης, χάρη στη συσσωρευμένη ενέργεια.

Kia e-Niro

Με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο να είναι επικεφαλής της διαφημιστικής καμπάνιας του μοντέλου, η κορεατική Kia δεν δυσκολεύτηκε να βρει τον κατάλληλο ηθοποιό γι αυτή τη δουλειά. Μόνο το όνομα, φθάνει.

Το Kia e-Niro, το νέο ηλεκτρικό crossover της μάρκας, θα προσφέρεται με 7ετή (ή για 150.000 χλμ.) εγγύηση της Kia και θα λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις. Η μία θα διαθέτει υψηλής χωρητικότητας 64 kWh μπαταρία ιόντων-λιθίου πολυμερούς, χαρίζοντας αυτονομία έως 485 χλμ. (!), με ισχύ 200 ίππους και η δεύτερη έκδοση θα έχει μπαταρία 39,2 kWh, με έως 312 χλμ. αυτονομία με μία φόρτιση. Με ταχυφορτιστή 100 kW, απαιτούνται μόλις 54 λεπτά για να επαναφορτιστεί η μπαταρία 64 kWh του e-Niro στο 80%.

Με 4,375 μ. μήκος και 2,7 μ. μεταξόνιο, και επιβλητικό είναι και άνετο για πέντε επιβάτες, με πλούσιο χώρο αποσκευών (451 λίτρα).

Το e-Niro, έχει βασικό εξοπλισμό το Kia Stability Management (VSM) για μέγιστη ευστάθεια κατά την πέδηση και τις στροφές. Φέρει, μεταξύ άλλων, και προειδοποίηση σύγκρουσης (FCA +), σύστημα ελέγχου ταχύτητας Cruise Control (SCC +), σύστημα HBA (High Beam Assist), προειδοποίηση προσοχής οδηγού (DAW).

Mercedes E-Class (sedan & estate)

Αναμένεται να εμφανιστεί πλήρως ανανεωμένη και στις δύο εκδόσεις. Ιδιαίτερα επιτυχημένη, εμπορικά, με φρεσκαρισμένη εμφάνιση αλλά και με περισσότερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού συστήματα, ακόμα μκαι ημι-αυτόματης οδήγησης.

Με τις μεγάλες οθόνες στον πίνακα οργάνων και στο ταμπλό, που πλέον έχουν όλες οι Mercedes, και με το σύστημα MBUX με τις φωνητικές εντολές, θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, αλλά και σε υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις, πισωκίνητη ή τετρακίνητη. Τα μοτέρ βενζίνης θα έχουν ισχύ μεταξύ 156 και 367 ίππων, με τον δίλιτρο κινητήρα των 272 ίππων, να επωφελείται από επιπλέον 20 ίππους, στιγμιαία, λόγω του υβριδικού συστήματος 48V γεννήτριας – μίζας.

Peugeot 3008 Hybrid

Εξηλεκτρισμός από τους Γάλλους σε όλη τη γκάμα. Το απόλυτα επιτυχημένο εμπορικά 3008, στην plug-in υβριδική του έκδοση, με συνολική ισχύ 225 ίππους (ή 165 kW), που προέρχεται από τον συνδυασμό κινητήρα βενζίνης PureTech 1.6 lt – 180 hp (ή 132 kW) με ηλεκτρικό μοτέρ 110 hp (ή 80 kW), που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του οχήματος και συνδεδεμένο με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 13,2kWh και η αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης, μπορεί να αγγίξει τα 59 χιλιόμετρα.

Η φόρτιση της μπαταρίας είναι εύκολη και γρήγορη. Η πλήρης φόρτιση του οχήματος πραγματοποιείται με γρήγορη φόρτιση σε 1 ώρα και 45 λεπτά, όταν χρησιμοποιείται Wallbox.

Peugeot e-208

Εδώ χρειάζεται να κάνουμε ιδιαίτερη μνεία, καθώς η Peugeot ρίχνει στην αγορά ένα supermini αμιγώς ηλεκτρικό, με τεράστια αυτονομία 340 χιλιομέτρων μέχρι την επόμενη φόρτιση. Βέβαια, η μπαταρία των 50 kWh παίζει ρόλο σε αυτό, η οποία είναι από κορυφαία κινεζική εταιρεία, που ειδικεύεται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου νέας γενιάς.

Το έχω οδηγήσει στην Πορτογαλία, το e-208, με ισχύ 100 kW ή 136 hp, που επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δευτ. και έχει περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 150 χλμ./ώρα, ακριβώς για να μην αδειάσει γρηγορότερα η μπαταρία.

Σε κάθε περίπτωση, έχεις τρεις επιλογές να οδηγήσεις αθόρυβα: Eco, Normal, Sport. Στην πρώτη επιλογή, μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες, δεν νιώθεις να αδειάζει η μπαταρία εύκολα. Στη δεύτερη επιλογή, στον αυτοκινητόδρομο, πηγαίνεις… νορμάλ, διότι δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω. Σε δε τρίτη επιλογή, που θέλεις το κάτι παραπάνω, έχεις την επιτάχυνση που θέλεις, να ξεχυθείς μπροστά. Υπάρχουν δε, και δύο τρόποι ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα, μέσω του μοχλού ταχυτήτων, D και Β. Στον δεύτερο τρόπο είναι πιο έντονη η πέδηση. Λεπτομέρειες θα μου πείτε, όμως χρειάζονται για τη σωστή οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για την οποία σιγά σιγά θα πρέπει να εξοικειωθούν όσοι έχουν βάλει στο μυαλό τους να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό.

Σε συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού, διαθέτει ό,τι πιο προηγμένο υπάρχει.

Peugeot 508 Plug-in Hybrid

Συνδυάζει τον κινητήρα PureTech 180hp / 132kW με ηλεκτρικό κινητήρα 110hp / 80kW που συνδέεται απευθείας στο 8άρι, αυτόματο κιβώτιο για μέγιστη συνολική ισχύ 225hp / 165kW.

Εκπέμπει λιγότερα από 49 γρ./χλμ. CO2 και η μπαταρία έχει χωρητικότητα 11,8 kWh, εξασφαλίζοντας 100% ηλεκτρική αυτονομία για πάνω από 40 χιλιόμετρα.

Το υβριδικό σύστημα PEUGEOT i-Cockpit, περιλαμβάνει τις λειτουργίες: ECO, για καλύτερη διαχείριση της ενέργειας, POWER, για πιο δυναμικές επιδόσεις και CHARGE, που υποδεικνύει τις φάσεις ανάκτησης ενέργειας στον οδηγό, επιτρέποντας τη φόρτιση της μπαταρίας. Εξάλλου, κάθε λειτουργία οδήγησης είναι αποκλειστική και παρέχει διαφορετικές εμπειρίες, όπως: ZERO EMISSION – 100% ηλεκτρική, SPORT που εκμεταλλεύεται όλες τις ενέργειες, HYBRID για ευελιξία και COMFORT που συνδυάζει τη λειτουργία HYBRID και την άνεση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης.

Εξάλλου, το e-SAVE επιτρέπει στον οδηγό να προβλέψει την κίνησή του, διατηρώντας την ηλεκτρική αυτονομία (10 χλμ., 20 χλμ. ή ολόκληρη την μπαταρία).

Seat Leon

H Seat παραμείνει πιστή στα 5θυρα, hatchback αμαξώματα κι επιθυμεί, με το ολοκαίνουργιο Leon, την αναβίωση της κατηγορίας αυτής. Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με τεχνολογία αιχμής σε επίπεδο ασφάλειας, συνδεσιμότητας και μετάδοσης κίνησης, καθώς θα προσφέρεται με μοτέρ βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου, ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και plug–in υβριδικής.

Η 5θυρη έκδοση, με +8,6 εκ. σε μήκος, φθάνει στα 4,368 μ., το πλάτος μειώθηκε κατά 1,6 εκ. στα 1,800 μ., όπως και το ύψος κατά 3 εκ., στα 1,456 μ., ενώ μεγάλωσε κατά 5 εκ. το μεταξόνιο, αγγίζοντας τα 2,686 μ. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, έγινε πιο σπορτίφ, βελτιώνοντας την αεροδυναμική (κατά 8%) που συνεισφέρει και στη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων. Ανετο για 5 επιβάτες, προσφέρει την ίδια χωρητικότητα (380 λίτρων) στο πορτμπαγκάζ, ενώ για τις ανάγκες της εποχής, το νέο Leon είναι το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο όχημα της μάρκας.

Τρικύλινδρα μοτέρ βενζίνης TSI 1.0lt (66kW/90hp και 81kW/110hp), 1.5lt (96kW/130hp και 110kW/150hp), 2.0lt (140kW/190hp), πετρελαίου TDI 2.0lt (85kW/115hp και 110kW/150hp), φυσικού αερίου CNG 1.5lt TGI (96kW/130hp), mild-hybrid 48V (eTSI) 1.0 TSI (81kW/110hp) και 1.5 TSΙ (110kW/150hp) που προσφέρονται αποκλειστικά με DSG κιβώτιο ταχυτήτων και plug-in hybrid (eHybrid), με συνδυασμό ηλεκτρικού κινητήρα, θερμικού κινητήρα 1.4lt TSI, μπαταρίας ιόντων λιθίου 13kWh και εξατάχυτου κιβώτιου ταχυτήτων DSG, αποδίδοντας ισχύ 150kW/204hp και χαρίζοντας ηλεκτρική αυτονομία περίπου 60 χλμ. (WLTP).

Toyota Yaris

Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, με συνεχείς παρουσιάσεις νέων μοντέλων, έρχεται η Toyota να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τη θέση της με το ολοκαίνουργιο Yaris, σταθερά μακράν πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του, στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, όπως και η Toyota στο σύνολο της αγοράς, που μονοπωλεί -σχεδόν- τα σκήπτρα την τελευταία 20ετία.

Το νέο Toyota Yaris, στην 4η γενιά του, με πιο οβάλ γραμμές και βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα (TNGA), που χρησιμοποιούν η τελευταία γενιά Prius, το C-HR και η νέα Corolla. Κύριο χαρακτηριστικό της, το χαμηλό κέντρο βάρους, που σε συνδυασμό με τις πιο συμπαγείς διαστάσεις του μοντέλου (3,940 μ. μήκος, μειωμένο κατά μισό εκ., 1,745 μ. πλάτος με +5 εκ. και 1,470 μ. ύψος, μειωμένο κατά 4 εκ.) και με καλύτερη στρεπτική ακαμψία κατά 35%, το νέο Yaris πατά καλύτερα στο έδαφος, περιορίζοντας τις περιττές κλίσεις (καλύτερη ισορροπία εμπρός – πίσω, δεξιά - αριστερά). Βέβαια, αυτό θα το διαπιστώσουμε όταν πρόκειται να οδηγήσουμε το μοντέλο.

Παράλληλα, με τη νέα πλατφόρμα, το κάθισμα τοποθετήθηκε χαμηλότερα και πιο πίσω (+6 εκ. σε σύγκριση με το τρέχον Yaris) προς το κέντρο του αυτοκινήτου, βοηθώντας στη μείωση του κέντρου βάρους, στη βελτίωση της ορατότητας και στην αύξηση των χώρων, ενώ αυξήθηκε και το μεταξόνιο κατά 5 εκ. (2,560 μ.).

Η Toyota θεωρεί ότι κατά 80% το Yaris θα πωλείται στην υβριδική του έκδοση, γι αυτό και θα λανσάρει αρχικά την υβριδική έκδοση, με σύστημα 1.5 Hybrid Dynamic Force. Ο κινητήρας βενζίνης 1.5 lt - 115 hp (15% παραπάνω από πριν), έχει μεγαλύτερη ροπή και 40% μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση, με αποτέλεσμα να καταναλώνει κατά 20% λιγότερο καύσιμο. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ – μπαταρία ιόντων λιθίου. Το μοτέρ 590V παράγει ισχύ 59kW και ροπή 141 Nm, με την εταιρεία να υποστηρίζει ότι η τελική ταχύτητα, μόνο ηλεκτρικά, μπορεί να φθάσει τα 130 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να κινηθεί κατά περίπου 80% χωρίς να εκπέμπει ρύπους.

Αργότερα, θα διατίθεται επίσης με τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες 1.0 lt και 1.5lt αργότερα, ενώ σε επίπεδο συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, φέρει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού,

VW T-ROC Cabrio

Μόλις έφθασε στην Ελλάδα με τιμές 28.310 €. Καιρό είχαμε να δούμε μια ανοικτή, οικογενειακή έκδοση στη χώρα μας και το T-Roc Cabriolet, το πρώτο ανοικτό compact SUV, έχει χαρακτήρα, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μυώδη χαρακτηριστικά, δίθυρο αμάξωμα για πιο σπορτίφ εικόνα και μαλακή οροφή που ανοίγει και κλείνει πλήρως αυτόματα με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σε εννέα και έντεκα δευτερόλεπτα αντίστοιχα, σε ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα.

Το 2 + 2 θέσεων T-Roc Cabriolet έχει μήκος 4,268 μ., μεταξόνιο 2,63 μ., πλάτος 1,811 μ. (χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες) και ύψος 1,522 μ., ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 284 λίτρων.

Για την ασφάλεια, σε περίπτωση ανατροπής, ενεργοποιείται ένα ειδικό σύστημα προστασίας και μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα.

Είναι διαθέσιμο, προσθιοκίνητο, με κινητήρες 1.0 TSI - 115 hp, 1.5 TSI - 150 hp, με 6άρι μηχανικό κιβώτιο και DSG 7άρι, αυτόματο, αντίστοιχα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Τα μοντέλα του καλοκαιριού (Α’ Μέρος)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ