Τα νέα μοντέλα του 2019 - Α' μέρος
Πλειάδα νέων μοντέλων θα λανσαριστούν εμπορικά στην Ελλάδα το 2019, από τις πρώτες κιόλας ημέρες της χρονιάς.
Βέβαια, αρκετά ακόμη μοντέλα, παρουσιάστηκαν τους τελευταίους μήνες του 2018 και αναμένεται να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο το 2019, όπως το νέο Ford Focus αλλά και τα Audi A1 και Q3.
Ας δούμε, στο πρώτο μέρος, μερικά από τα νέα μοντέλα του 2019.
BMW
BMW X7 – Αναμένεται στο 1o τρίμηνο του 2019
Πρόκειται για το μεγαλύτερο μοντέλο της οικογένειας BMW X, με μήκος 5,151 μ., πλάτος 2,000 μ., ύψος 1,805 μ., και μεταξόνιο 3,105 μ. Στάνταρ με 7 καθίσματα. ή μεσαία σειρά με δύο ατομικά καθίσματα comfort. Διαθέτει αυτόματο έλεγχο κλιματισμού πέντε ζωνών, πακέτο Ambient Air, πανοραμική κρυστάλλινη οροφή Sky Lounge, χειριστήρια με χρήση κρυστάλλινων στοιχείων, ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround και σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών Professional, προαιρετικό. Η προσαρμοζόμενη ανάρτηση φέρει αεροελατήρια και στους δύο άξονες, έχοντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, στάνταρ. Θα λανσαριστεί σε εκδόσεις BMW X7 xDrive40i (2.998 κ.ακ., 340 hp, 450 Nm), BMW X 7 xDrive 30 d (εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας πετρελαίου 2.993 κ.εκ., 265 hp, 620 Nm) και BMW X 7 M 50 d (2.993 κ.εκ., 400 hp, 760 Nm). Θα προσφέρεται με πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού: Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Driving Assistant Professional με Steering και lane control assistant, Lane Change Warning και Lane Departure Warning, Lane Keeping Assistant και προστασία από πλευρική σύγκρουση, υποστήριξη ελιγμού αποφυγής εμποδίου, Προειδοποίηση Διέλευσης κυκλοφορίας (Crossing traffic warning), Προειδοποίηση Προτεραιότητας (Priority warning) και Προειδοποίηση Πορείας στο αντίθετο ρεύμα (Wrong-way warning), τελευταία γενιά BMW Head-Up Display, Parking Assistant με νέα κάμερα οπισθοπορείας και Reversing Assistant…
BMW i3 120 Ah – Αναμένεται στο 1o τρίμηνο του 2019
Με χωρητικότητα κυψελών αυξημένη στα 120 αμπερώρια (Ah) και συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο 42.2 κιλοβατώρες (kWh), η νέα γενιά μπαταριών υψηλής τάσης προσφέρει στα BMW i3 (120 Ah) σημαντικά αυξημένη αυτονομία. Παράλληλα, η κατανάλωση ενέργειας στο μικτό κύκλο για το BMW i3 είναι 13,1 kWh/100 χλμ., εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 γρ./χλμ.) και για το BMW i3s, αντίστοια 14,6 – 14,0 kWh/100 χλμ., εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 γρ./χλμ. Η υψηλή απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και η αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας πετυχαίνουν αυτονομία σχεδόν 30% μεγαλύτερη από των προηγούμενων μοντέλων. Η αυτονομία του BMW i3 (120 Ah) είναι 359 χλμ. (προηγουμένως 290 – 300 χλμ.) σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, και 285 – 310 χλμ. (προηγουμένως 235 – 255 χλμ.) σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Το BMW i3, με ηλεκτροκινητήρα 125 kW/170 hp επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτ., ενώ το BMW i3s με 135 kW/184 hp ολοκληρώνει το στάνταρ σπριντ σε 6,9 δευτ.
Ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της νέας μπαταρίας, νέο εξωτερικό φινίρισμα, νέα απόχρωση για την προαιρετική έκδοση εσωτερικού Loft και προσαρμοζόμενοι προβολείς LED με λειτουργία matrix για τη μεγάλη σκάλα διατίθενται επίσης για τα BMW i3 και BMW i3s.
BMW Σειρά 8 Cabrio – Αναμένεται στο 2o τρίμηνο του 2019
Σχεδιαστικά, ξεχωρίζουν το μακρύ καπ και οι έντονες κλίσεις στις κρυστάλλινες επιφάνειες, σε ένα αμάξωμα μήκους 4,843 μ., πλάτους 1,902 μ. και ύψους 1,341 μ., που έχει μεταξόνιο 2,822 μ. Διαθέτει τους πιο λεπτούς προβολείς από οποιοδήποτε μοντέλο BMW μέχρι σήμερα, με LED, ενώ προαιρετικό είναι τα Adaptive LED Headlights και BMW Laserlight με Selective Beam και εκτεταμένη εμβέλεια μεγάλης σκάλας έως 600 μ.
Στην καμπίνα υπάρχει πλήρως δερμάτινη επένδυση στάνταρ για το ταμπλό και το πάνω τμήμα των θυρών, καθώς και επιλογές υψηλής ποιότητας: σύστημα τηλεφώνου με ασύρματη φόρτιση, BMW Display Key, ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround και χρήση κρυστάλλινων στοιχείων σε ορισμένα χειριστήρια. Φέρει ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μαλακή οροφή και ζάντες 20 ιντσών.
BMW Z4 – Αναμένεται στο 1o τρίμηνο 2019
Η νέα έκδοση του ανοιχτού διθέσιου, προδίδει άμεσα τη γνήσια σπορ καταγωγή της, με κλασικό, ηλεκτρικό soft–top και οδηγοκεντρικό cockpit. Θα εφοδιάζεται με αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων, έχει νέο πλαίσιο, άκαμπτη δομή αμαξώματος, φαρδιά μετατρόχια, μειωμένο βάρος και χαμηλό κέντρο βάρους. Το νέο BMW Operating System 7.0 αναβαθμίζει τη φιλοσοφία ελέγχου και απεικόνισης, και χρησιμοποιεί έγχρωμες οθόνες 10,25-ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το κεντρικό μόνιτορ. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το μοντέλο της BMW M Performance. Η BMW Z4 M40i διαθέτει εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα που αποδίδει 340 hp και φέρει στάνταρ ανάρτηση Adaptive M Sport, σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, φρένα M Sport, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό M Sport, 18άρες ζάντες αλουμινίου M και ελαστικά υψηλών επιδόσεων. Επιταχύνει σε μόλις 4.6 δευτερόλεπτα.
BMW Σειρά 3 – Αναμένεται στο 1o τρίμηνο του 2019
Εκανε ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, τον Οκτώβριο Ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο από το προηγούμενο, και με 36 λίτρα περισσότερου αποθηκευτικού χώρου στο κάτω πάτωμα του πορτμπαγκάζ. Είναι το πρώτο μοντέλο της BMW που χαρακτηρίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας. Η μεγαλύτερη αλλαγή στην καμπίνα, είναι η απλουστευμένη σχεδίαση της κονσόλας, φέρει νέας γενιάς σύστημα ψυχαγωγίας iDrive 7.0 της BMW, με αφή ή φωνητικές εντολές και θα προσφέρεται αρχικά με ένα μόνο βενζινοκινητήρα και δύο πετρελαιοκινητήρες, όλες υπερτροφοδοτούμενες τετρακύλινδρες μονάδες. Η βενζίνης 330i, χρησιμοποιεί κινητήρα 2.0 lt – 255hp και 400Nm ροπής. Μεταδίδει ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ ταχυτήτων. Η 320d έχει κινητήρα 2.0 lt – 187 hp, ενώ προσφέρεται και ως τετρακίνητη 320d xDrive. Θα προστεθεί και έκδοση330d, 3.0 lt – 263hp και το επόμενο φθινόπωρο, ένα υβριδικό 330e plug-in με βενζινοκινητήρα 2.0 lt και έναν ηλεκτροκινητήρα 87 ίππων.
BMW Σειρά 1 – Αναμένεται στο τέλος του 2019
Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα FAAR και θα είναι προσθιοκίνητη. Πιο ευρύχωρη και ελαφρύτερη, με τη γνωστή γκάμα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Αργότερα θα λανσαριστεί και τετράθυρη έκδοση καθώς και ισχυρότερες εκδόσεις όπως η M130iX M Performance, με τετρακίνηση και δίλιτρο κινητήρα βενζίνης 300 ίππων.
MINI
ΜΙΝΙ Electric
Αυτή τη στιγμή η MINI κυκλοφορεί το Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hybrid, ωστόσο η επόμενη μέρα θέλει αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην αγορά, το οποίο θα λανσαριστεί εντός του 2019 και στην Ελλάδα. Δεν έχουμε δει ακριβώς το τελικό σχέδιο, εντούτοις δείχνει εντυπωσιακό σε αεροδυναμική, και βασίζεται στο 3θυρο MINI. Θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης, ενώ το σύστημα κίνησης θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια των Dingolfing και Landshut – τα κέντρα εξειδίκευσης για την ηλεκτροκίνηση, στο δίκτυο παραγωγής του BMW Group.
Εξάλλου, το πρώτο εξάμηνο του 2019, αναμένεται και το Mini Clubman στη φρεσκαρισμένη του έκδοση.
FORD
Focus Active: Αναμένεται στο 1o τρίμηνο του 2019
Το crossover Focus Active είναι περισσότερα από 30 χιλ. ψηλότερο από το νέο Focus που λανσαρίστηκε το 2018. Θα εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1.0 EcoBoost που λειτουργεί με δύο κυλίνδρους όταν δεν υπάρχουν ιδιαίτερες ανάγκες ισχύος, ώστε να καταναλώνει και να ρυπαίνει λιγότερο. Ο τρικύλινδρος χιλιάρης του Focus αποδίδει 85, 100 και 125 ίππους και ο μεγαλύτερος 1.5 EcoBoost 150 και 182 ίππους. Και με κινητήρες πετρελαίου 1.5 EcoBlue (με 95 και 120 ίππους) και 2.0 EcoBlue με 150 ίππους. Συνδυάζονται με το νέο αυτόματο 8 σχέσεων και με το επίσης νέο 6άρι χειροκίνητο. Θα εφοδιάζεται με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ford Stability Control (με Torque Vectoring Control) και με επιλογή τριών ρυθμίσεων για γκάζι, αυτόματο κιβώτιο και τιμόνι: Normal, Sport, Eco.
Fiesta Red & Black Edition: Αναμένεται τον Φεβρουάριο του 2019
Διαθέσιμα σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις αμαξώματος, με χιλιάρη βενζινοκινητήρα και ξεχωριστές πινελιές τόσο έξω όσο και στην καμπίνα. Με πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, όπως εμπρός φώτα ομίχλης με φωτισμό διασταυρώσεων, Lane-Keeping Aid, Speed Limiter και Hill Start Assist, Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection, Traffic Sign Recognition, Adaptive Cruise Control και Blind Spot Information System.
Νέο Ford Edge: Αναμένεται τον Ιούνιο του 2019
Η ευρωπαϊκή έκδοση του μεγάλου SUV της Ford. Το Edge, αποτελεί το πιο προηγμένο τεχνολογικά SUV στην ιστορία της εταιρείας και προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού, βασισμένων σε κάμερες και αισθητήρες. Για πρώτη φορά στην Ευρώπη διατίθενται τα συστήματα Post‑Collision Braking, Evasive Steering Assist, και Adaptive Cruise Control με Stop-and-Go και Lane Centring Assist.
Το νέο Ford Edge λανσάρει επίσης για πρώτη φορά στην Ευρώπη, μία νέα, ισχυρή και αποδοτική έκδοση του κινητήρα πετρελαίου 2.0L EcoBlue της Ford με 238 ίππους, σε συνδυασμό με νέο, οκτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο για άνεση στο ταξίδι. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και προσφέρει βελτιστοποιημένη ροπή στις χαμηλές στροφές, και βελτιωμένα χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών (NVH) σε συνδυασμό με ομαλή και γραμμική επιτάχυνση για μία άνετη οδηγική εμπειρία.
Μία ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα διαθέτει νέο περιστροφικό επιλογέα σχέσεων για το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρονικό χειρόφρενο κ.ά.
Νέο Ranger: Αναμένεται τον Ιούνιο του 2019
Φρεσκαρισμένο έρχεται το γνωστό pick-up της Ford, με νέο κινητήρα 2.3 lt EcoBoost. Θα φέρει ενεργό, ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό πίσω.
Νέο Transit: Αναμένεται τον Ιούλιο του 2019
Το νέο Transit Connect θα φέρει τεχνολογία αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης και σύστημα Intelligent Speed Assist. Με σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Ford SYNC 3 και εκδόσεις με κοντό μεταξόνιο (L1) και μακρύ μεταξόνιο (L2).
Τα νέα επαγγελματικά οχήματα Ford, Transit και Transit Custom εφοδιάζονται με τον νέο, δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου Ford EcoBlue, ο οποίος προσφέρει βελτιωμένο κόστος χρήσης και επιδόσεις με κατανάλωση μειωμένη μέχρι 13% συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.
Honda CR-V HYBRID: Αναμένεται τον Μάρτιο του 2019
To CR-V Hybrid, διαθέτει έξυπνη τεχνολογία πολλαπλών λειτουργιών (i-MMD), που περιλαμβάνει έναν αποδοτικό βενζινοκινητήρα i-VTEC 2.0 lt, έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η μέγιστη απόδοση είναι 184 ίπποι με ροπή 315 Nm. Επίσης, η μοναδική τεχνολογία i-MMD της Honda, διαθέτει τρεις τρόπους οδήγησης για την υψηλότερη δυνατή απόδοση: EV Drive – αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου για να τροφοδοτήσει τον ηλεκτρικό κινητήρα και να κινεί τους τροχούς (με τον βενζινοκινητήρα απενεργοποιημένο), Hybrid Drive – ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιεί ένα δεύτερο κινητήρα / γεννήτρια που συμπληρώνει την ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία και Engine Drive – ένας μηχανισμός κλειδώνει τη μετάδοση κίνησης από τον βενζινοκινητήρα.
Στις περισσότερες αστικές καταστάσεις οδήγησης, το CR-V Hybrid μεταβαίνει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Με όλα αυτά, η προσθιοκίνητη έκδοση έχει επιτύχει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 120 γρ./χλμ. και συνδυασμένη κατανάλωση 5,3 λίτρα/100 χλμ., ενώ η τετρακίνητη έκδοση έχει αντίστοιχα 126 γρ./χλμ. και 5,5 λίτρα/100 χλμ.
Mitsubishi L200: Αναμένεται τον Οκτώβριο του 2019
Με φρέσκα χαρακτηριστικά και συγγένειες με το ASX, διαθέτει λεπτά φωτιστικά LED και πληθώρα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, όπως και τα επιβατικά μοντέλα. Αλλωστε, προσφέρεται και για επιβατική χρήση, ως διπλοκάμπινο.
Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα και μέσω του Super-Select 4WD συστήματος και στους 4 τροχούς. Φέρει και Hill Decent Control, για εύκολη κατάβαση στα δύσκολα καθώς και μπλοκέ πίσω διαφορικό. Εφοδιάζεται με κινητήρα πετρελαίου 2.4 lt με 199 ίππους ισχύ και 430 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
HYUNDAI
i30 Fastback N: Αναμένεται στο πρώτο εξάμηνο
Το ολοκαίνουργιο i30 Fastback N είναι το δεύτερο μοντέλο υψηλής απόδοσης της Hyundai στην Ευρώπη. Ακολουθεί το πεντάθυρο hatchback i30 N. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο εξόδων ισχύος του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 2.0 lt. Παράγει 250 ίππους (μέση κατανάλωση καυσίμου: 7,0 λίτρα / 100 χλμ., εκπομπές CO2: 159 γρ./χλμ.), και στην έκδοση Performance 275 ίππους (7,1 λίτρα / 100 χλμ., 163 γρ./χλμ.). Και οι δύο εκδόσεις έχουν μέγιστη ροπή 353 Nm και φτάνουν σε μέγιστη ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα. Η λειτουργία overboost αυξάνει περαιτέρω τη ροπή έως 378 Nm. Η έκδοση των 250 hp επιταχύνει σε 6,4 δευτ. και η έκδοση 275 hp σε 6,1 δευτ. Επιπλέον, το i30 N Fastback είναι εξοπλισμένο με το σύστημα N Grin Control, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέξουν ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης. Οι ρυθμίσεις μπορούν να επιλεγούν μέσω ειδικών διακοπτών στο τιμόνι: Eco, Normal, Sport, N και N Custom…
Santa Fe: Αναμένεται στο πρώτο εξάμηνο
Η Hyundai Motor ενισχύει την παρουσία της στην αγορά των SUV με την τέταρτη γενιά Santa Fe (πρώτο λανσάρισμα το 2001). Το D-SUV, το μεγαλύτερο στη γκάμα της κορεατικής μάρκας, θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς στη σειρά SUV της Hyundai και προσφέρει τα τελευταία χαρακτηριστικά ασφαλείας της μάρκας.
Το μοντέλο συνδέεται αισθητικά μπροστά με το μικρότερο Tucson. Αυξημένο από πριν κατά 7 εκ., έχοντας +6,5 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο. Είναι επίσης φαρδύτερο και λίγο ψηλότερο, αλλά ελαφρύτερο χάρη στα νέα υλικά κατασκευής. Το εντελώς νέο Santa Fe διαθέτει προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με βελτιωμένη εφαρμογή ροπής, ανάλογα με τη θέση των τροχών και την ταχύτητα του οχήματος. Εχει και 4 επιλογές λειτουργίας: Comfort, Eco, Sport και Smart.
Θα προσφέρεται μια δύο κινητήρες πετρελαίου και έναν κινητήρα βενζίνης. Ο κινητήρας πετρελαίου 2.0 lt έχει δύο εκδόσεις ισχύος: 150 και 185 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων ή με το πρόσφατα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 ταχυτήτων. Ο δεύτερος πετρελαιοκινητήρας CRDi 2.2 lt υψηλής απόδοσης, έρχεται με 200 ίππους, με δυνατότητα επιλογής σε κίνηση στους δύο ή και τους τέσσερις τροχούς, συνδυαζόμενο με ίδια κιβώτια ταχυτήτων. Εξάλλου, θα είναι διαθέσιμος και ο βενζινοκινητήρας Theta II 2.4 lt με 185 ίππους ισχύ. Η Hyundai εφοδιάζει το Santa Fe με νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας υπό την ονομασία Hyundai SmartSense καθώς και με ένα σύνολο πολλαπλών χαρακτηριστικών συνδεσιμότητας.
Tucson Hybrid: Αναμένεται στο 2ο εξάμηνο
Το ανανεωμένο είναι πιο φαρδύ, φέρει νέα full LED φωτιστικά, νέα πίσω φωτιστικά, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, ζάντες μεταξύ 16 και 19 ιντσών και νέα απόληξη εξάτμισης.
Ο άνεμος ανανέωσης περνά και στην καμπίνα, με μαλακά πλαστικά, αεριζόμενα / θερμαινόμενα καθίσματα, 8άρα οθόνη αφής, 4 χρωματικούς συνδυασμούς και πλούσιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, με το πορτμπαγκάζ να φιλοξενεί 513 λίτρα όγκου (φθάνει τα 1.503 με την αναδίπλωση των καθισμάτων).
Οσον αφορά στα μοτέρ, το νέο Tucson τροφοδοτείται από δύο πετρελαιοκινητήρες και δύο βενζινοκινητήρες, με μειωμένο βάρος, το οποίο βελτιώνει περαιτέρω τις εκπομπές CO2. Επιπλέον, το νέο Tucson είναι το πρώτο Hyundai που θα διατίθεται με ένα ήπιο υβριδικό κινητήρα 48 V, που συνδυάζεται με το μοτέρ πετρελαίου1.6 lt, με δύο ιπποδυνάμεις 115 hp και 136 hp, προκειμένου να μειωθεί περαιτέρω κατά περίπου 8% η κατανάλωση καυσίμου και κατά συνέπεια οι ρύποι.
KIA
Proceed: Αναμένεται στο πρώτο τρίμηνο του 2019
Το ProCeed, πήρε το όνομα από τη δεύτερη γενιά των τρίθυρων Kia pro_cee’d και θα διατίθεται αποκλειστικά ως GT-Line ή μοντέλο GT υψηλής απόδοσης.
Είναι χαμηλότερο και μεγαλύτερο από το πεντάθυρο hatchback Ceed και το Sportswagon, ενώ μοιράζεται μόνο το καπό και τα εμπρός φτερά με το πεντάθυρο Ceed. Με χωρητικότητα 594 λίτρων, το πορτμπαγκάζ είναι 50% πιο ευρύχωρο από του πεντάθυρου hatchback Ceed, με τα καθίσματα να διαιρούνται και να αναδιπλώνονται 40:20:40
Φέρει, μαζί με τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC) και το σύστημα διαχείρισης της σταθερότητας οχημάτων της Kia (VSM), που φρενάρει έξυπνα τους εσωτερικούς τροχούς για να μειώσει την υποστροφή στις στροφές.
Το ProCeed ‘GT-Line’ θα διατίθεται με τρεις κινητήρες: βενζίνης 1.0 lt T-GDi (Turbocharged Gasoline Direct injection) με 120 ίππους και 172 Nm ροπής, 1.4 T-GDi «Kappa» με 140 hp και πετρελαίου «Smartstream» 1.6 lt CRDi (Common-Rail Direct injection), με ισχύ 136 hp. Παράγει ροπή 280 Nm όταν συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 320 Nm με το επτατάχυτο διπλού συμπλέκτ
Ceed GT: Αναμένεται στο πρώτο τρίμηνο του 2019
Με ιστορία από το 2013, το Ceed GT έρχεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6lt και με μια ολοκληρωμένη σειρά τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας. Παράλληλα, για πρώτη φορά σε ένα hatchback performance από την Kia, το Ceed GT θα είναι διαθέσιμο με ένα προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων Dual-Clutch επτά ταχυτήτων, πέραν του κανονικού χειροκίνητου κιβωτίου με έξι ταχύτητες.
Το GT φέρει την ίδια ανάρτηση με το απλό Ceed, αλλά με άλλη ρύθμιση και γεωμετρία. Παράλληλα έχει χαμηλώσει κατά μισό εκ. και φέρει ενισχυμένα ελατήρια. Επιπλέον, το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC) έχει επανευθυγραμμιστεί προσεκτικά ώστε να προσφέρει στους πιο απαιτητικούς οδηγούς αυξημένη ευελιξία και να αυξήσουν την ταχύτητα περιστροφής του πίσω άξονα. Το σύστημα διαχείρισης της ευστάθειας της Kia (VSM) είναι επίσης στάνταρ, καθώς και η διόρθωση ροπής μέσω φρεναρίσματος. Αυτή η πρόσθετη υποστήριξη, φρενάρει έξυπνα τους εσωτερικούς τροχούς για να μειώσει την υποστροφή στις στροφές.
Το Ceed GT είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό τιμόνι και ο νέος κινητήρας 1.6 T-GDi (Turbocharged Gasoline Direct injection) αποδίδει 204 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 265 Nm να είναι διαθέσιμη σε ευρεία κλίμακα στροφών μεταξύ 1.500 και 4.500 σ.α.λ.
Soul EV: Αναμένεται προς το τέλος του 2019
Η Kia Motors παρουσίασε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Soul EV στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες, που βασίζεται στην αρχιτεκτονική του γνωστού συμπαγούς crossover, αλλά με νέα σχεδίαση. Το Soul EV διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 64kW, και έχει βελτιωμένη καθημερινή επαναφόρτιση, με σύστημα συνδυασμένης φόρτισης (CCS) DC, που έχει τοποθετηθεί ως στάνταρ, κάτι που σημαίνει βραχύτερες στάσεις και γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας.
Το Soul EV δοκιμάζεται επί του παρόντος για να διαπιστωθεί το εκτιμώμενο εύρος του, και θα ανακοινωθούν περισσότερα στοιχεία στις αρχές του 2019.
Το Soul EV αποδίδει 204 hp και 395 Nm ροπής και διαθέτει τέσσερις λειτουργίες οδήγησης – Eco, Comfort, Sport και Eco + – οι οποίες ρυθμίζουν αυτόματα την ισχύ εξόδου στον κινητήρα. Επίσης, το έξυπνο αναγεννητικό φρενάρισμα του Soul EV λειτουργεί με διακόπτες ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι, παρέχοντας στους οδηγούς τη δυνατότητα να επιβραδύνουν το αυτοκίνητο και να καταγράφουν περισσότερη κινητική ενέργεια, προσθέτοντας επιπλέον εύρος. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερα επίπεδα φρεναρίσματος (0 έως 3), ανάλογα με την επιθυμητή ομαλότητα οδήγησης. Επιπλέον, το έξυπνο αναγεννητικό σύστημα πέδησης ρυθμίζει το επίπεδο πέδησης με βάση ένα όχημα που ανιχνεύεται μπροστά από το Soul EV, δημιουργώντας ομαλότερη οδήγηση, ειδικά όταν κατεβαίνει ένας απότομος δρόμος.
Τεχνολογικά, περιλαμβάνει έναν περιστροφικό διακόπτη ταχυτήτων, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας βασίζεται σε έγχρωμη οθόνη αφής 10,25 ιντσών με οθόνη οπίσθιας προβολής και καθοδήγηση στάθμευσης. Θα φέρει πλειάδα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού.
Niro Hybrid: Αναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο του 2019
To Niro έχει σχεδιαστεί ως ένα αποκλειστικά υβριδικό μοντέλο και είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που θα βασίζεται στη νέα οικολογική πλατφόρμα της εταιρίαςειδικά κατασκευασμένη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο θα επιτύχει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα ρύπων, κάτω από 90 γρ./χλμ. CO2, (μικτός κύκλος, με βάση το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης) χάρη στο νέο downsized σύστημα κίνησης βενζίνης-ηλεκτρικό-υβριδικό.
Niro Battery: Αναμένεται στα τέλη του 2019
Θα προσφέρεται με 7ετή (ή για 150.000 χλμ.) εγγύηση της Kia και θα λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις, με μακράς αυτονομίας και υψηλής χωρητικότητας 64 kWh μπαταρία ιόντων-λιθίου πολυμερούς, και με μπαταρία 39,2 kWh, η οποία προσφέρει στους οδηγούς έως 312 χλμ. αυτονομία με μία φόρτιση. Με ταχυφορτιστή 100 kW, απαιτούνται μόλις 54 λεπτά για να επαναφορτιστεί η μπαταρία 64 kWh του e-Niro στο 80%.
Το νέο e–Niro είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό crossover της Kia και το δεύτερο γενικότερα ηλεκτρικό αυτοκίνητό της, μετά το Soul EV. Με μήκος αμαξώματος στα 4.375 χλστ. και μεταξόνιο στα 2.700 χλστ. το e–Niro προσφέρει μεγάλους και άνετους χώρους. Φέρει έγχρωμη οθόνη αφής 7’’και από πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων επίσης 7’’. Στην Ευρώπη το e–Niro θα διατίθεται στην έκδοση με μπαταρία λιθίου-ιόντων πολυμερών 64 kWh. Συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 150 kW (204 hp) και 395 Nm ροπής, με επιτάχυνση 7,8 δευτ. Θα υπάρχει και μία μικρότερη έκδοση με μπαταρία 39,2 kWhκαι συνδυασμένη αυτονομία 312 χιλιομέτρων (πάντα στον κύκλο WLTP). Συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 100 kW (136 ps) με ροπή 395 Nm και επιτάχυνση 9,8 δευτ. Όλες οι εκδόσεις e–Niro είναι προσθιοκίνητες και με λειτουργία έξυπνης ανάκτησης της κινητικής ενέργειας -και από διακόπτες στο τιμόνι- κατά την φάση ρολαρίσματος ή επιβράδυνσης. Τα e–Niro εξοπλίζονται με τα προηγμένα συστήματα ασφαλέιας, άνεσης και υποβοήθησης οδηγού και συνοδεύονται από εγγύησης για 7 έτη ή για 150.000 χιλιόμετρα.
Εξάλλου, θα εισαχθεί και η έκδοση Niro Plug-in Hybrid.