Τα πάντα για το νέο Dacia Jogger Hybrid 140 που έρχεται στην Ελλάδα μέσα στο 2023
Το πρώτο υβριδικό Dacia έχει υβριδικό σύστημα 140 ίππων της Renault και πρακτικό εσωτερικό με έως 7 θέσεις.
Η νεότερη προσθήκη στη γκάμα της Dacia, το Jogger, μετρά μόλις μερικούς μήνες στην αγορά και διακρίνεται για το πρακτικό εσωτερικό με έως και 7 θέσεις για επιβάτες. Από το λανσάρισμά του στις διεθνείς αγορές το Μάρτιο του 2022, το Dacia Jogger έχει σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία, με πάνω από 83.000 παραγγελίες, νούμερο που το καθιστά το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στο segment C (εξαιρουμένων των SUV)!
Μάλιστα, τα 2/3 των πελατών επιλέγουν την έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου) 1.0 ΤCe 100 LPG, αλλά και το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ περισσότεροι από τους μισούς (55%) προτιμούν την 7θέσια έκδοση.
Στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, η Dacia παρουσίασε τη νέα έκδοση Hybrid 140 στη γκάμα του Jogger, η οποία αποτελεί και το πρώτο υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της Ρουμανικής μάρκας! Το νέο Jogger Hybrid 140 αναμένεται στις εκθέσεις της Dacia μέσα στο 2023.
Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Mioveni στη Ρουμανία και εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία του Renault Group, το υβριδικό Jogger ξεκινά τον εξηλεκτρισμό της Dacia έχοντας παράλληλα στόχο να προσελκύσει οικογένειες και πελάτες που αναζητούν ένα ευρύχωρο πολυχρηστικό αυτοκίνητο, κατάλληλο τόσο για την πόλη, όσο και για ταξίδια. Χάρη στη υβριδική του τεχνολογία, υπόσχεται αθόρυβη οδήγηση χωρίς κραδασμούς, πλήρως ηλεκτρική εκκίνηση, ροπή άμεσα διαθέσιμη με το πάτημα του γκαζιού για πιο δυναμικές επιταχύνσεις και αυτονομία που ξεπερνάει τα 900 km.
Το υβριδικό σύστημα του υβριδικού Jogger προέρχεται από το Renault Clio E-TECH Hybrid και αποτελείται από:
- έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση 90 hp,
- δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας με ισχύ 50 hp και ένας που λειτουργεί ως μίζα/γεννήτρια εκκίνησης,
- ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις που συνδέονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και 2 σχέσεις που συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα,
- μπαταρία 230V χωρητικότητας 1,2 kWh που καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km (όποιο έρθει πρώτο).
Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 140 ίππους.
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων περιλαμβάνει τη λειτουργία “B” (Brake) η οποία ενισχύει την ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα και τη δύναμη πέδησης μέσω του κινητήρα. Η χρήση αυτού του προγράμματος δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης περισσότερης ενεργείας, αυξάνοντας παράλληλα και το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση σε αστικές περιοχές.
Το σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας, αλλά και την αποδοτικότητα του αυτόματου κιβωτίου, υπόσχονται:
- αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στο 80% των αστικών διαδρομών,
- μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 40% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο, οδηγούμενο με τον ίδιο τρόπο.
Σημαντικό είναι επίσης πως η νέα υβριδική έκδοση υιοθετεί όλα τα πλεονεκτήματα του Jogger, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στο χώρο φόρτωσης, διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα (5 ή 7 θέσεις και πορτμπαγκάζ έως 708 λίτρα στην 5θέσια διάταξη). Και αυτό χάρη στην ενσωμάτωση της μπαταρίας του υβριδικού συνόλου από τον αρχικό σχεδιασμό του μοντέλου. Συγκεκριμένα, η μπαταρία του υβριδικού συστήματος είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το έξτρα ρεζερβουάρ υγραερίου στην έκδοση 1.0 TCe 100 LPG.
Το Jogger HYBRID 140 διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7”, οι ενδείξεις του οποίου μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό, ενώ προβάλλονται και βασικές πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας. Για ακόμα περισσότερη άνεση, το Jogger HYBRID 140 περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, καθώς και υψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο και υποβραχιόνιο.
Το Jogger Hybrid 140 θα προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες εκδόσεις της γκάμας:
- 1.0 TCe 100 LPG με κινητήρα βενζίνης/υγραερίου 100 ίππων και τιμή από 19.280 €,
- 1.0 TCe 110 με κινητήρα βενζίνης 110 ίππων και τιμή από 20.080 €.