ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα ρέστα της η Toyota με αυτό το Aygo

Το Aygo X Prologue θα.προλογίζει τη γκάμα των μοντέλων της ιαπωνικής μάρκας, ως την εισαγωγική πρόταση με άκρως επιθετικό ύφος.
Το Aygo X Prologue θα.προλογίζει τη γκάμα των μοντέλων της ιαπωνικής μάρκας, ως την εισαγωγική πρόταση με άκρως επιθετικό ύφος. TOYOTA

Το Aygo X Prologue θα.προλογίζει τη γκάμα των μοντέλων της ιαπωνικής μάρκας, ως την εισαγωγική πρόταση με άκρως επιθετικό ύφος.

Η Toyota είπε ότι θα κάνει μια παρουσίαση για το νέο της μοντέλο, στη μικρή κατηγορία, των αυτοκινήτων πόλης, αλλά δεν είπε ότι θα μας… τρελάνει κιόλας.

Τι είναι αυτό που μας αποκάλυψε; Πόσο "προχώ", για να χρησιμοποιήσω μια αργκό έκφραση, είναι οι σχεδιαστές της;

Εντάξει, οι προθέσεις της έχουν φανεί τα τελευταία 4-5 χρόνια, για τα καλά. Δημιούργησε ευρωπαϊκό κέντρο αποφάσεων στο Βέλγιο (Toyota Europe) και χωρίς να αποποιηθεί το ιαπωνικό της DNA, φωνάζει περίτρανα "Made in Europe".

Με αυτό το τρόπο, μπήκε πιο εύκολα στο στόχαστρο των Ευρωπαίων αγοραστών, αυξάνοντας κατά πολύ τις πωλήσεις της.

Πλέον, τα νέα της μοντέλα εμφορούνται από ευρωπαϊκό αέρα, και ήδη το πρώτο σχεδιαστικό αποτέλεσμα, το C-HR, προσέλκυσε κοινό, άνδρες και γυναίκες, που η Toyota δεν φανταζόταν ότι θα αποκτήσει.

Το Aygo X Prologue θα.προλογίζει τη γκάμα των μοντέλων της ιαπωνικής μάρκας, ως την εισαγωγική πρόταση με άκρως επιθετικό ύφος.
Το Aygo X Prologue θα.προλογίζει τη γκάμα των μοντέλων της ιαπωνικής μάρκας, ως την εισαγωγική πρόταση με άκρως επιθετικό ύφος. TOYOTA AYGO

Η δεύτερη απόπειρα, θα αποδειχθεί εξίσου πετυχημένη. Το νέο Toyota Yaris είναι ένα supermini που κλέβει καρδιές, ενώ πρόσφατα αναδείχθηκε και ως "Αυτοκίνητο της χρονιάς 2021 στην Ευρώπη".

Πέραν αυτών, το πολυαναμενόμενο Yaris Cross, ανεβάζει τον πήχη των προσδοκιών ακόμα πιο ψηλά, όντας ένα crossover με απίθανη σχεδίαση.

Και τώρα, αυτός ο πήχης ανέβηκε ακόμα έναν πόντο πιο ψηλά, όπως έκανε ο Μπούμπκα με το επί κοντώ, όταν ανέβαζε πόντο - πόντο τον πήχη για να σπάει τα παγκόσμια ρεκόρ σταδιακά και να αμείβεται πλουσιοπάροχα.

Τώρα, η Toyota, με το πρωτότυπο μεν, αλλά κοντά στην έκδοση παραγωγής, Aygo X prologue, θέλει να αμειφθεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Κι απ’ όσο βλέπουμε, μπορεί και να σπάσει ταμεία.

Οι σχεδιαστές του ED2, του στούντιο Ευρωπαϊκής Σχεδίασης της Toyota που βρίσκεται κοντά στη Νίκαια, στη Γαλλική Κυανή Ακτή, έδωσαν τα ρέστα τους, φιλοτεχνώντας ένα crossover αμάξωμα, καθώς αυτά έχουν πέραση τώρα στην Ευρώπη –τα υπερυψωμένα μοντέλα- τολμηρό και συναρπαστικό.

Η Toyota διατηρεί το όνομα του Aygo, που πλέον δεν αποτελεί προϊόν κοινοπραξίας με τον γαλλικό όμιλο PSA (κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2005), αλλά το συνοδεύει με το γράμμα Χ, που θα χαρακτηρίζει τα μελλοντικά της μοντέλα. Αλλωστε, και το σημερινό Aygo, αν το κοιτάξεις από μπροστά, δημιουργεί ένα Χ με τη διχρωμία του στη μάσκα.

Με ευρωπαϊκή σχεδίαση λοιπόν, απευθυνόμενο σε Ευρωπαίους πελάτες, το νέο Aygo X prologue, του οποίου η έκδοση παραγωγής θα λανσαριστεί σε έναν χρόνο από τώρα (άνοιξη του 2022), είναι τόσο εκφραστικό που τα λόγια περισσεύουν. Με ανασηκωμένο αμάξωμα, αυξάνοντας το μέγεθος των τροχών, ο οδηγός κάθεται πιο ψηλά για καλύτερη ορατότητα, ενώ με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπορεί να κινηθεί καλύτερα σε ποικίλα εδάφη.

Το Aygo X Prologue θα.προλογίζει τη γκάμα των μοντέλων της ιαπωνικής μάρκας, ως την εισαγωγική πρόταση με άκρως επιθετικό ύφος.
Το Aygo X Prologue θα.προλογίζει τη γκάμα των μοντέλων της ιαπωνικής μάρκας, ως την εισαγωγική πρόταση με άκρως επιθετικό ύφος. TOYOTA AYGO

Παρατηρώντας το, η τολμηρή διχρωμία δημιουργεί ένα μοναδικό γραφικό προφίλ, ενώ η σφηνοειδής οροφή το κάνει πιο επιθετικό.

Επίσης, τα υψηλής τεχνολογίας φωτιστικά, "αγκαλιάζουν" το καπό για να σχηματίσουν ένα σχήμα που θυμίζει φτερούγα. Χαμηλότερα προς το έδαφος, η μεγάλη μάσκα, τα φώτα ομίχλης και η προστατευτική ποδιά υιοθετούν ένα εξαγωνικό μοτίβο αποδεικνύοντας ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να πάει οπουδήποτε.

Κι ακόμη, υπάρχει σχάρα οροφής, ενσωματωμένο στο αμάξωμα, η πίσω προστατευτική ποδιά στεγάζει μια βάση στήριξης ποδηλάτου, και μια κάμερα, βρίσκεται ενσωματωμένη στον καθρέφτη της πόρτας, για όσους θέλουν να καταγράψουν στιγμιότυπα κατά τη διάρκεια της κίνησης.

Ως προς τον χρωματισμό, οι σχεδιαστές ακολούθησαν μια "πικάντικη" προσέγγιση, με τσίλι, τζίντζερ, γουασάμπι και μαύρο πιπέρι, προσθέτοντας και λίγο μπλε κι ιδού το τελικό χρώμα "Sparkling Chli Red".

Εικόνες από την καμπίνα δεν έχουμε. Αυτό θα γίνει προσεχώς, αλλά περιμένουμε ότι κι εκεί θα έχουμε να δούμε –και να πούμε- πολλά, όπως και για τα συστήματα κίνησης, που είναι βέβαιο ότι θα παραμείνουν υβριδικά, με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικό μοτέρ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ