ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα ρομποτικά σκυλιά της Ford, δεν θέλουν κόκαλα…

DEARBORN, MI. July 27, 2020  Fluffy navigates the plant with a high-tech laser scanner on his back, allowing him to scan Fords facilities. Ford is tapping four-legged robots at its Van Dyke Transmission Plant in early August to laser scan the plant, helping engineers update the original computer-aided design. These robots can be deployed into tough-to-reach areas within the plant to scan the area with laser scanners and high-definition cameras, collecting data used to retool plants, saving Ford engineers time and money. Ford is leasing two robots, nicknamed Fluffy and Spot, from Boston Dynamics  a company known for building sophisticated mobile robots.
DEARBORN, MI. July 27, 2020 Fluffy navigates the plant with a high-tech laser scanner on his back, allowing him to scan Fords facilities. Ford is tapping four-legged robots at its Van Dyke Transmission Plant in early August to laser scan the plant, helping engineers update the original computer-aided design. These robots can be deployed into tough-to-reach areas within the plant to scan the area with laser scanners and high-definition cameras, collecting data used to retool plants, saving Ford engineers time and money. Ford is leasing two robots, nicknamed Fluffy and Spot, from Boston Dynamics a company known for building sophisticated mobile robots. DEARBORN, MI. JULY 27, 2020 FLUFFY NAVIGATES THE PLANT WITH A HIGH-TECH LASER SCANNER ON HIS BACK, ALLOWING HIM TO SCAN FORDS FACILITIES. FORD IS TAPPING FOUR-LEGGED ROBOTS AT ITS VAN DYKE TRANSMISSION PLANT IN EARLY AUGUST TO LASER SCAN THE PLANT, HELPING ENGINEERS UPDATE THE ORIGINAL COMPUTER-AIDED DESIGN. THESE ROBOTS CAN BE DEPLOYED INTO TOUGH-TO-REACH AREAS WITHIN THE PLANT TO SCAN THE AREA WITH LASER SCANNERS AND HIGH-DEFINITION CAMERAS, COLLECTING DATA USED TO RETOOL PLANTS, SAVING FORD ENGINEERS TIME AND MONEY. FORD IS LEASING TWO ROBOTS, NICKNAMED FLUFFY AND SPOT, FROM BOSTON DYNAMICS A COMPANY KNOWN FOR BUILDING SOPHISTICATED MOBILE ROBOTS.

Η Ford φέρνει τετράποδα ρομπότ στο Εργοστάσιο Κιβωτίων Ταχυτήτων Van Dyke, για τη σάρωση των χώρων με λέιζερ, που θα βοηθήσει τους μηχανικούς να επικαιροποιήσουν τη σχεδίαση CAD, η οποία χρησιμοποιείται για την αναδιάταξη και τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού των μονάδων.

Η ρομποτική τεχνολογία δεν είναι απαραίτητο ότι υποκαθιστά τον άνθρωπο. Μπορεί κάλλιστα να συνεργαστεί μαζί του και να τον βοηθήσει όπου είναι απαραίτητο.

Στην Ford, οι μηχανικοί δημιούργησαν τετράποδα ρομπότ που θυμίζουν σκύλο, μπορούν να κάθονται, να κάνουν χειραψία και να ελίσσονται. Επίσης μπορούν να εκτελούν σαρώσεις 360 μοιρών με τη βοήθεια των καμερών τους, να διαχειρίζονται επιφάνειες με κλίσεις 30 μοιρών, αλλά και να ανεβαίνουν σκαλιά επί πολλές ώρες.

Πρόκειται για τετράποδα ρομπότ βάρους 31,75 κιλών που αποτελούν τμήμα ενός πιλοτικού προγράμματος παραγωγής της Ford το οποίο έχει σχεδιαστεί με στόχο την εξοικονόμηση χρόνου, τη μείωση κόστους και την αύξηση της αποδοτικότητας.

Ο Fluffy, το όνομα που έδωσε στο ρομπότ η χειρίστριά του Paula Wiebelhaus, είναι ένα από τα δύο μοντέλα που η Ford ενοικιάζει από το Boston Dynamics, γνωστό για τα προηγμένα κινητά ρομπότ του - το άλλο ρομπότ της Ford ονομάζεται Spot, υποδηλώνοντας την προϊοντική του ιδιότητα.

Τα ρομπότ που δοκιμάζει πειραματικά η Ford στο εργοστάσιο κιβωτίων ταχυτήτων Van Dyke φέρουν κίτρινο χρώμα και είναι εύκολα αναγνωρίσιμα. Εφοδιασμένα με πέντε κάμερες, μπορούν να κινούνται με ταχύτητα έως και 5 χλμ./ώρα, με την μπαταρία τους να εξασφαλίζει τουλάχιστον δύο ώρες αυτονομίας. Στην πράξη τα ρομπότ αυτά θα σαρώνουν την επιφάνεια του δαπέδου του εργοστασίου με σκοπό την επικαιροποίηση της αρχικής σχεδίασης CAD (Computer Aided Design) – και όπως είναι φυσικό αναμένεται να γίνουν το δεξί χέρι των μηχανικών που ασχολούνται με τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού του εργοστασίου.

Χωρίς τον Fluffy, η επικαιροποίηση του αρχικού σχεδίου θα ήταν πολύ πιο κουραστική και δαπανηρή, αφού το συνολικό κόστος της έφτανε σχεδόν στα 300.000 δολάρια για τη σάρωση μιας εγκατάστασης. Αν το πιλοτικό πρόγραμμα λειτουργήσει σύμφωνα με τις προσδοκίες, η ομάδα παραγωγής της Ford θα μπορεί να εκτελεί σαρώσεις όλων των εργοστασίων της με ελάχιστο κόστος.

Τα ρομπότ έχουν τρεις λειτουργίες βηματισμού: περπάτημα για σταθερό έδαφος, βάδισμα σε ανώμαλο έδαφος και ειδική ταχύτητα κίνησης για σκάλες. Τα ρομπότ έχουν τη δυνατότητα να ελίσσονται, να σκύβουν και να περπατούν ευθεία, κάτι που σημαίνει ότι έχουν πρόσβαση σε δυσπρόσιτες περιοχές του εργοστασίου. Μπορούν επίσης να κινηθούν σε δύσκολα εδάφη, κιγκλιδώματα, σκαλιά, ακόμα και σε επιφάνειες με κλίσεις 30 μοιρών. Εάν πέσουν, μπορούν να σηκωθούν μόνα τους. Επίσης, μπορούν να διατηρούν μία σταθερή απόσταση ασφαλείας από αντικείμενα για αποφυγή συγκρούσεων.

Μερικές φορές ο Fluffy ανασηκώνεται στα ρομποτικά καπούλια του και ανεβαίνει στην πλάτη ενός μικρού, στρογγυλού αυτόνομου κινητού ρομπότ, γνωστού με την ονομασία Scouter. Ο Scouter περιηγείται στους διαδρόμους του εργοστασίου, βοηθώντας τον Fluffy να εξοικονομεί ενέργεια από τη μπαταρία του μέχρις ότου έρθει η ώρα να αναλάβει δουλειά. Ο Scouter περιηγείται αυτόνομα στις εγκαταστάσεις σκανάροντας και αποτυπώνοντας τρισδιάστατα νέφη σημείων (3-D point) για τη δημιουργία μιας CAD σχεδίασης. Εάν κάποια περιοχή είναι πολύ στενή για τον Scouter, ο Fluffy έρχεται για να «σώσει» την κατάσταση.

Δείτε το video:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ