Τα Top 5 teaser διαφημίσεων αυτοκινήτου που θα προβληθούν στο Super Bowl
Ο τελικός του Αμερικανικού Ποδοσφαίρου (NFL) αποτελεί κάθε χρόνο το κορυφαίο τηλεοπτικό γεγονός στις ΗΠΑ και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να το εκμεταλλευτούν.
Την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου θα διεξαχθεί το Super Bowl, ο τελικός του Αμερικανικού Ποδοσφαίρου (NFL). Το Super Bowl αποτελεί κάθε χρόνο το κορυφαίο τηλεοπτικό γεγονός στις ΗΠΑ και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να το εκμεταλλευτούν.
Φέτος τον αγώνα αναμένεται να παρακολουθήσουν περισσότερα από 100 εκατομμύρια άτομα! Είναι φυσικό λοιπόν ο διαφημιστικός χρόνος να είναι πανάκριβος – υπολογίζεται σε 4,5 με 5 εκατομμύρια ευρώ για κάθε 30 δευτερόλεπτα!
Αντίστοιχα ακριβές είναι συνεπώς και οι παραγωγές των σποτ των εταιριών αυτοκινήτου, που συνήθως θυμίζουν κινηματογραφικές υπερπαραγωγές μικρής διάρκειας.
Αυτά είναι τα TOP 5 teaser από τις διαφημίσεις που θα προβληθούν στο Super Bowl. Απολαύστε τα μέχρι να επανέλθουμε με ολόκληρα τα σποτ, όταν αυτά προβληθούν στην TV.
- Η Nissan ποντάρει στην οδηγική απόλαυση του Z Coupe με τον Eugene Levy και την Catherine O'Hara στο “Thrill Chaser”.
- Η BMW επιστρατεύει τον Arnold Schwarzenegger ως Δία και την Salma Hayek ως Ήρα.
- Η General Motors φέρνει πίσω τον Dr. Evil από το Austin Powers.
- Η Kia εμπλέκει το συναίσθημα με την ηλεκτρική ενέργεια, με πρωταγωνιστή το ρομποτικό της κουτάβι “Robo Dog”.
- Η διαδικτυακή εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Vroom επιλέγει τη λύση του μιούζικαλ.