X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Tεχνολογία Ford που φρενάρει μπροστά από πεζούς στο σκοτάδι

Δεν είναι μόνο τα μικρά παιδιά που φοβούνται το σκοτάδι, καθώς διαπιστώνεται ότι και οι ενήλικες έχουν ανάλογες φοβίες. Πολλοί προτιμούν να κοιμούνται με αναμμένο φως, άλλοι πάλι στρεσάρονται όταν οδηγούν τις νυχτερινές ώρες.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι ο φόβος για το σκοτάδι ή νυχτοφοβία όπως λέγεται, προέρχεται από τους προγόνους μας, κατοίκους των σπηλαίων, οι οποίοι κινδύνευαν περισσότερο να δεχτούν επίθεση από θηρία τη νύχτα. Σήμερα αυτό το συναίσθημα μας επηρεάζει πίσω από το τιμόνι.

Η ανασφάλεια λόγω έλλειψης ορατότητας και ο φόβος ότι θα χτυπήσουμε πεζό ή αντικείμενο, έρχονται πρώτα σε έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της Ford με θέμα τις φοβίες κατά τη νυχτερινή οδήγηση. Και για το δεύτερο τουλάχιστον, υπάρχει τώρα μία λύση που δεν περιορίζεται μόνο στη συμβουλή να βάλουμε περισσότερα καρότα στη διατροφή μας για να βελτιώσουμε την όρασή μας. Η εταιρεία για πρώτη φορά λανσάρει μία νέα τεχνολογία που είναι σχεδιασμένη να ανιχνεύει πεζούς στο σκοτάδι και στη συνέχεια να φρενάρει αυτόματα το όχημα εάν ο οδηγός δεν αντιδράσεις στις προειδοποιήσεις.

Από τους χιλιάδες οδηγούς που ρωτήθηκαν στην Ευρώπη, το 81% παραδέχτηκε ότι φοβάται την οδήγηση τη νύχτα, ποσοστό που για τις γυναίκες καταγράφηκε αυξημένο στο 87%. Περισσότεροι από τους μισούς ομολόγησαν ότι η μειωμένη ορατότητα τη νύχτα είναι πηγή άγχους, ενώ πάνω από το ένα τρίτο ανησυχεί για πιθανή εμπλοκή σε ατύχημα. Φόβο για πιθανότητα σύγκρουσης με πεζό, εξέφρασε ο ένας στους πέντε ερωτηθέντες οδηγούς.

Το 2014, σε όλη την Ευρώπη, πάνω από 1 στους 5 θανάτους από τροχαίο ατύχημα αφορούσαν πεζούς, από τους οποίους οι μισοί ήταν θύματα ατυχημάτων που συνέβησαν στο σκοτάδι. Για τη βελτιωμένη τεχνολογία Pedestrian Detection, που τώρα μπορεί να λειτουργεί τη νύχτα για πρώτη φορά, η ομάδα εξέλιξης εργάστηκε νυχτερινές ώρες, στέλνοντας ρεαλιστικά ομοιώματα (dummies) στην πορεία των οχημάτων, σε κλειστές πίστες και δοκιμάζοντας το σύστημα σε δημόσιους δρόμους σε πολυσύχναστες πόλεις όπως το Παρίσι και το Άμστερνταμ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ