X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Τέλη Κυκλοφορίας: Κίνητρο για την αγορά νέου αυτοκινήτου θα είναι η ακριβότερη συμβίωση με το παλιό

Τέλη Κυκλοφορίας Αλλαγές 2025 AP

Όλα τριγύρω αλλάζουνε που λέει και το τραγούδι και η κρατική προσέγγιση στο θέμα της οδικής ασφάλειας και της υποστήριξης ενός πλάνου για τη σημαντική ανανέωση του γηρασμένου στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας, παραμένει η ίδια: Ανύπαρκτη.

Την αναμόρφωση του πλαισίου των Τελών Κυκλοφορίας, μετά από μελέτη αντίστοιχων τελών σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, δρομολογεί το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης. Έχει ήδη συγκροτηθεί μια “ειδική ομάδα εργασίας” από το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, η οποία αναλαμβάνει να επανεξετάσει και να επικαιροποιήσει το πλαίσιο των τελών κυκλοφορίας των ΙΧ- μεταξύ άλλων.

Τέλη Κυκλοφορίας Αλλαγές 2025 ΚΜ


Στο πλαίσιο της λειτουργίας της “ειδικής ομάδας εργασίας” θα είναι και η “διατύπωση απόψεων” (ότι και αν σημαίνει αυτό) σχετικά με κανονιστικές και νομοθετικές ρυθμίσεις, ενώ θα επωμιστεί και την ευθύνη της μελέτης και επεξεργασίας των νέων τεχνολογικών εξελίξεων που αφορούν τα νέας τεχνολογίας οχήματα αλλά και τις έντονες εξελίξεις στο μέτωπο της περιβαλλοντικής προστασίας.

Από το σχετικό ρεπορτάζ, προκύπτει πως οι αλλαγές που προωθούνται για τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και των μοτοσικλετών, που αναμένεται να δούμε σε ισχύ από το 2025, περιλαμβάνουν αυξήσεις ανάλογες της παλαιότητας ενός οχήματος. Με προφανή δικαιολογία την περιβαλλοντική επιβάρυνση της παλιάς τεχνολογίας, οι κάτοχοι παλιότερων μοντέλων θα κληθούν να πληρώσουν αυξημένα τέλη κυκλοφορίας προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις μετακινήσεις τους.

Την ίδια στιγμή που το οικονομικό περιβάλλον είναι επιεικώς “εχθρικό” για όσους θέλουν να πάρουν καινούργιο αυτοκίνητο, με τις τιμές να έχουν “εκτοξευθεί” σε όλα τα είδη (όχι μόνο στα αυτοκίνητα) και την οικονομική δυσπραγία να κάνει πραγματικά αδύνατη κάθε σκέψη για καινούργιο αυτοκίνητο στα περισσότερα νοικοκυριά. Η ομάδα εργασίας θα επεξεργαστεί εναλλακτικά σενάρια κοστολόγησης και θα προτείνει τις σχετικές αλλαγές.

Τέλη Κυκλοφορίας Αλλαγές 2025 ΚΜ


Με λίγα λόγια, η συνταγή παραμένει η ίδια, με το αυτοκίνητο να είναι πραγματικά ένας “αξιόπιστος” αγωγός εισροής χρημάτων για τα δημόσια ταμεία, που όπως και στο παρελθόν, αναμένεται να χρησιμοποιηθεί για να αυξηθούν τα έσοδα και να καλυφθούν κάποιες άλλες οικονομικές “τρύπες”. Για να μην προτρέχουμε όμως, θα περιμένουμε μέχρι το Σεπτέμβριο, όταν και θα υπάρχουν οι πρώτες επίσημες τοποθετήσεις σχετικά με τις αλλαγές που θα προωθηθούν και θα επανέλθουμε.

TAGS ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΓΟΡΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ