Τεράστια η γκάμα του ομίλου VW σε φυσικό αέριο
Ο Όμιλος Volkswagen είναι από τους λίγους που έχει επενδύσει στο θέμα του φυσικού αερίου, ως καύσιμο.
Προ ημερών, στο Βερολίνο, στην 3η ημέρα κινητικότητας CNG, ο όμιλος παρουσίασε τα τελευταία του μοντέλα CNG, σε επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία.
Παράλληλα με την πρόοδο της ηλεκτροκίνησης στο στόλο της, ο όμιλος Volkswagen και τα εμπορικά σήματά του, συνεχίζουν να βασίζονται στο CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο) ως εναλλακτική τεχνολογία κίνησης για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στις οδικές μεταφορές.
Ο Όμιλος Volkswagen προσφέρει σήμερα την μεγαλύτερη ποικιλία οχημάτων CNG οποιουδήποτε κατασκευαστή.
Η χρήση του CNG ως πηγή ενέργειας για τα αυτοκίνητα, συμβάλλει ουσιαστικά στη μείωση των εκπομπών και αντιπροσωπεύει μια οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση, έναντι της βενζίνης και του πετρελαίου. Το φυσικό αέριο είναι άμεσα διαθέσιμο, αποτελεσματικό και οικονομικό. Επιπλέον, τα αυτοκίνητα CNG δεν επηρεάζονται από απαγορεύσεις οδήγησης στα κέντρα των πόλεων.
Επίσης, ο ανεφοδιασμός με βιομεθάνιο ή e-gas έχει ως αποτέλεσμα ακόμη καλύτερη ισορροπία CO2. Το βιομεθάνιο λαμβάνεται από οργανικά υπολείμματα, ενώ το e-gas παράγεται από την υπερβολική πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Και τα δύο μπορούν εύκολα να τροφοδοτηθούν στο δίκτυο φυσικού αερίου και να αναμιχθούν με οποιαδήποτε ποσότητα φυσικού αερίου από ορυκτά καύσιμα. Επίσης, ήδη από το 2013, η Audi λειτουργεί το πρώτο βιομηχανικό εργοστάσιο παραγωγής e-gas στο Werlte, το παράγεται από αιολική ενέργεια και τροφοδοτεί το δίκτυο φυσικού αερίου.
Ο Όμιλος Volkswagen προσφέρει σήμερα 17 μοντέλα σε διάφορα τμήματα οχημάτων. Δύο ακόμη μοντέλα θα προστεθούν σύντομα, τα Skoda Scala και το Kamiq. Η σειρά καλύπτει τα πάντα, από μικρά αυτοκίνητα Volkswagen, Audi, SEAT και Skoda, έως τα premium οχήματα της Audi και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Μάλιστα, οι πωλήσεις οχημάτων CNG, σχεδόν διπλασιάστηκαν το 2018, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Στα νέα μοντέλα CNG, όπως το Polo TGI4 (66 kW / 90 PS) και το Golf TGI5 (96 kW / 130 PS), η δεξαμενή καυσίμου έχει μειωθεί σημαντικά σε μέγεθος, ώστε να εγκατασταθεί ένας πρόσθετος κύλινδρος CNG. Επιπλέον, το VG Golf TGI και το Golf Variant TGI7 (96 kW / 130 PS) είναι εξοπλισμένα με έναν βελτιωμένο κινητήρα για χρήση CNG, με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, υψηλότερη ισχύ και βελτιωμένη απόδοση ακόμα και σε χαμηλές στροφές.
Στο τελευταίο ADAC Ecotest, το Polo TGI απέδειξε ότι τα μοντέλα CNG μπορούν να είναι οικονομικά, καθαρά και ταυτόχρονα πολύ ελκυστικά. Επίσης, η Seat με το Arona 1.0 TGI8, έγινε ο πρώτος κατασκευαστής παγκοσμίως που προσφέρει τεχνολογία CNG σε μοντέλο SUV, ενώ ο νέος κινητήρας 2.0 TFSI της Audi, στο A5 Sportback g-tron9, τονίζει ότι ένα μοντέλο CNG μπορεί επίσης να είναι πολύ σπορ και δυναμικό.
Στα φορτηγά και στα λεωφορεία, τα σήματα MAN και SCANIA θα προσφέρουν νέα μοντέλα, καθώς σύμφωνα με τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μέχρι το 2030 οι εκπομπές CO2 πρέπει να μειωθούν κατά 30%, σε σχέση με το 2019 - ένας στόχος που είναι σχεδόν ανέφικτος με συμβατικούς τύπους κίνησης. Το CNG, το οποίο έχει ήδη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 15%, σε σχέση με το πετρέλαιο, αποτελεί άμεσα διαθέσιμη και χρήσιμη εναλλακτική λύση για φορτηγά και λεωφορεία…