Τι αξιόλογο φέρνει η νέα εποχή MG στην Ελλάδα
Σε μια εποχή που τα SUV δείχνουν να χαίρουν της προτίμησης του αγοραστικού κοινού, η MG έρχεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά εκ νέου και να προτείνει κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις.
Μια εταιρεία που έχει ιστορία 99 ετών, δεν θα μπορούσε παρά να έχει αρκετό ενδιαφέρον- και όχι μόνο για όσους ασχολούνται θεωρητικά με το παρελθόν της αυτοκίνησης γενικά. Ακριβώς τέτοια, είναι η περίπτωση της MG, της εταιρείας που ιδρύθηκε το 1924 και ειδικευόταν στις βελτιώσεις των αυτοκινήτων της Morris στη Βρετανία.
Σήμερα, με την MG κάτω από την “ομπρέλα” των εταιρειών της SAIC, της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, η εταιρεία έχει να επιδείξει μια πλήρη γκάμα μοντέλων που βάζει στο στόχαστρο μια μεγάλη γκάμα αγοραστών καινούργιων αυτοκινήτων. Ξεκινώντας από το MG ZS, που θα προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης.
Το MG ZS είναι μια πρόταση οικογενειακού SUV που θα αποτελέσει τη “βάση” των επιλογών της μάρκας στην Ελλάδα, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,5 λίτρων που αποδίδει 106 ίππους. Η κορυφαία θερμική έκδοση του μοντέλου, εφοδιάζεται με το T-GDi σύνολο του ενός λίτρου με 111 ίππους. Αντίστοιχα, δύο είναι και οι επιλογές απόδοσης για την ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου.
Η πρώτη έχει απόδοση 156 ίππων, ενώ η δεύτερη 176, με την αυτονομία να φτάνει έως και τα 440 χιλιόμετρα. Η γκάμα μοντέλων της MG περιλαμβάνει το MG4, το μοντέλο που θα αποτελέσει την αιχμή του δώρατος της εταιρείας για τη διείσδυση στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Με 170 και 204 ίππους, το μοντέλο αυτό έχει καταφέρει αρκετές διακρίσεις σε χώρες όπως είναι η Μεγάλη Βρετανία, που έχει αρχίσει νωρίτερα η διάθεσή του.
Αμιγώς ηλεκτρικό είναι και το MG5, με το οποίο η εταιρεία θέλει να προσφέρει ακόμα περισσότερους χώρους και ευρυχωρία, με αυτονομία που φτάνει έως και τα 400 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Η αυτονομία αυτή, αφορά στην έκδοση του MG5 με τη μπαταρία των 61,0 kWh, καθώς η βασική του μοντέλου είναι εκείνη με τη μπαταρία των 50,0 kWh (320 χλμ.).
Βενζινοκίνητο ή plug-in υβριδικό, είναι το MG HS. Ένα ακόμα SUV που στην πρώτη εκδοχή του, έχει turbo κινητήρα 1,5 λίτρων με απόδοση 162 ίππους, ενώ στη δεύτερη, η μέγιστη τιμή της ισχύος του συνδυάζοντας τις αποδόσεις ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα, είναι 258 ίπποι. Σε αυτή την περίπτωση, έχει ενδιαφέρον το ότι η μπαταρία του υβριδικού συστήματος είναι 16,6 kWh, που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 52 χιλιομέτρων στο μοντέλο.
Το μεγαλύτερο MG στη γκάμα με την οποία η εταιρεία κάνει δυναμικό “μπάσιμο” στην ελληνική αγορά, είναι το Marvel R, που με τρεις ηλεκτροκινητήρες και 288 ίππους, θα προσφέρει το “κάτι παραπάνω” σε όλους όσοι επιθυμούν κορυφαίες επιδόσεις συνδυασμένες με πολυτέλεια και πληρέστατο εξοπλισμό. Το Marvel R, σύμφωνα με το site της ελληνικής αντιπροσωπείας της MG, θα είναι σύντομα διαθέσιμο, όπως και το Cyberster.
Το τελευταίο, είναι σίγουρα αυτό που θα περιμένουν όλοι οι “οπαδοί” των επιδόσεων αλλά και των roadster αυτοκινήτων, μια και η εξωτική του εμφάνιση θα συνδυάζεται και με κορυφαία απόδοση και εξαιρετικές επιδόσεις. Εκτός του ότι η “φαρέτρα” της MG στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά “γεμάτη”, τη δική του ξεχωριστή σημασία έχει το γεγονός πως όλα τα μοντέλα της μάρκας, προσφέρονται με 7 χρόνια εγγύηση.
Προφανώς και η ελληνική αντιπροσωπεία της MG έχει επιλέξει να “επανασυστήσει” τη μάρκα στο κοινό της χώρας μας με τρόπο ιδιαίτερα δυναμικό. Με τις παραπάνω προτάσεις, μιλάμε για μια προϊοντική “επέλαση” που όμοιά της δεν έχουμε δει στο παρελθόν. Από την άλλη όμως, για το μέγεθος και την ιστορία της MG, μάλλον δεν θα μπορούσε να γίνει και διαφορετικά.