X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

CAR OF THE YEAR

Τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες από ένα αυτοκίνητο; Κάποιος έψαξε και βρήκε την απάντηση

WOMEN'S WORLD CAR OF THE YEAR

Το “Women's World Car of the Year” έκανε μια παγκόσμια έρευνα στην οποία συμμετείχαν περίπου 14.000 γυναίκες, απαντώντας στο θεμελιώδες ερώτημα.

Τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες; Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, η ασφάλεια είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό που επιθυμούν οι γυναίκες, σύμφωνα με μια παγκόσμια έρευνα που διεξήγαγε η Νοτιοαφρικανική ασφαλιστική εταιρεία 1st for Women σε συνεργασία με μέλη των βραβείων “Women's World Car of the Year” (WWCOTY). Την ευθύνη της έρευνας, στην οποία απάντησαν περίπου 14.000 γυναίκες από όλο τον κόσμο, είχε η Σαρλίν Κλαρκ που εκπροσωπεί τη Νότια Αφρική στο θεσμό WWCOTY.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, στη δεύτερη θέση πίσω από την ασφάλεια έρχονται η ψηλή θέση οδήγησης, η πρακτικότητα, η απόδοση και η ευρυχωρία.

Το εντυπωσιακό είναι πως πολλοί θα περίμεναν το στυλ και ο σχεδιασμός να αποτελούν το σημαντικό κριτήριο επιλογής των γυναικών. Και όμως, τα αποτελέσματα έδειξαν ξεκάθαρα πως η προσέγγιση των γυναικών στην αγορά αυτοκινήτου είναι περισσότερο λογική παρά συναισθηματική.

Η Φραν Μουνιόζ μάλιστα, μέλος της κριτικής επιτροπής του WWCOTY από τη Χιλή, τονίζει ότι – αντίθετα με τη δημοφιλή πεποίθηση – οι γυναίκες βασίζονται στο κεφάλι και όχι στην καρδιά όταν πρόκειται για την επιλογή ενός αυτοκινήτου: “Οι γυναίκες είναι όλο και πιο καλά ενημερωμένες και ενδιαφέρονται πάντα να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες όταν αποφασίζουν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο”, είπε σχετικά.

WOMEN'S WORLD CAR OF THE YEAR

Συμπληρώνοντας, η Νικόλ Γουέκλιν που εκπροσωπεί τις ΗΠΑ στο θεσμό, λέει πως οι γυναίκες αναζητούν χαρακτηριστικά που απλοποιούν την καθημερινή ζωή, ειδικά όσες έχουν παιδιά: “Οι μαμάδες αναζητούν χώρο για τα παιδιά και όλα τα πράγματά τους, καθώς και εύκολη πρόσδεση παιδικών καθισμάτων. Προέχει οτιδήποτε κάνει τη ζωή πιο εύκολη”.

Σε άλλες περιοχές του πλανήτη ωστόσο, οι προτεραιότητες είναι αρκετά διαφορετικές. Στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για παράδειγμα, τα οποία εκπροσωπεί Σερίν Σάμπναμ, ορισμένες γυναίκες που έχουν πολλαπλούς ρόλους στην οικογένεια, αναζητούν δύναμη, καθώς χρειάζονται ένα αυτοκίνητο που μπορεί να τις φτάσει ταχύτερα στον προορισμό τους.

Η επιτροπή των βραβείων “Women’s World Car of the Year” αποτελείται από 63 γυναίκες δημοσιογράφους αυτοκινήτου από 43 χώρες από όλο τον κόσμο. Την Ελλάδα εκπροσωπεί η Χριστίνα - Μυρτώ Σταθάκη.

WOMEN'S WORLD CAR OF THE YEAR
TAGS CAR OF THE YEAR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ