X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Τι φέρνει ο αναθεωρημένος Κ.Ο.Κ.: Νέα όρια ταχύτητας, αλλαγές στα πρόστιμα

Έλεγχοι της Τροχαίας EUROKINISSI

Στόχος στον αναθεωρημένο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είναι οι ποινές να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα κι επικινδυνότητα της κάθε παράβασης.

Τους επόμενους μήνες αναμένεται η ολοκλήρωση της αναθεώρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Στόχος είναι οι ποινές να γίνουν πιο δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα κι επικινδυνότητα της κάθε παράβασης.

Όπως έχει αποκαλύψει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, υλοποιείται ένα εθνικό στρατηγικό σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια, το οποίο περιλαμβάνει τη σκέψη να μειωθεί το όριο ταχύτητας στα 30 km/h στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Παράλληλα, είναι πολύ πιθανό να αυξηθεί το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους στα 130 km/h, όπου δεν ισχύει ήδη.

Μια πολύ σημαντική αλλαγή του νέου Κ.Ο.Κ. είναι ότι οι ποινές θα αφορούν κυρίως στον οδηγό κι όχι το όχημα. Θα προβλέπεται για παράδειγμα χρηματικό πρόστιμο, αφαίρεση άδειας οδήγησης και βαθμοί ποινής στο point system αντί για αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας.

Αυτό λύνει ένα μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει σήμερα και αφορά στην περίπτωση που κάποιος δανείσει το αυτοκίνητο ή τη μοτοσυκλέτα του σε άλλο οδηγό, ο οποίος παραβαίνει τον Κ.Ο.Κ με συνέπεια την τιμωρία του οχήματος, συνεπώς του ιδιοκτήτη και όχι του παραβάτη οδηγού.

Οι ποινές θα είναι, τέλος, αυστηρότερες για παραβάσεις που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα όπως για παράδειγμα η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η υπερβολική ταχύτητα, η αντικανονική προσπέραση, ή η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

TAGS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ