ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τι θα παρουσιάσει η BMW Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Τι θα παρουσιάσει η BMW Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Επαναπροσδιορισμός της έννοιας της μετακίνησης και αμφισβήτηση του κατεστημένου. Αυτή είναι η αποστολή του BMW Group.

Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), 14 - 24 Σεπτεμβρίου, η ιδέα που θα προβάλλεται από το εκθεσιακό περίπτερο του BMW Group συνοψίζεται στο εξής: “This is tomorrow. Now.” (‘Το Αύριο είναι Τώρα’).

Τα εκθέματα στο περίπτερο των 10.500 τ.μ. (Hall 11) θα καλύπτουν μία πρωτοφανή ποικιλία θεμάτων – από τη BMW i και τα τελευταία προϊόντα της πολυτελούς κατηγορίας μέχρι μοντέλα BMW M, MINI και BMW Motorrad, καθώς και τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες μετακίνησης.

Το BMW Group λανσάρει μία νέα αντίληψη για το μέλλον και την έννοια της μετακίνησης σε κάθε τομέα της ζωής – φυσικό και ψηφιακό.

Την κεντρική "σκηνή" της έκθεσης θα καταλαμβάνει η μάρκα BMW, που θα αναδεικνύεται από τη δυναμική αρχιτεκτονική του περιπτέρου, με ενδιαφέρουσες θεματικές ζώνες, μεγάλους διαδρόμους, εκτενές οπτικό υλικό και ξεχωριστά εκθέματα.

Αυτός ο "κόσμος εμπειρίας" θα ενσαρκώνει το νεανικό δυναμισμό και την απόλαυση BMW, όπως ορίζεται στην ανανεωμένη στρατηγική της μάρκας. Κύριος χώρος εκδηλώσεων του περιπτέρου θα είναι το Vision Loop, με 550 καθίσματα που θα περιβάλλονται από κυκλική πίστα 150 μέτρων.

Καθημερινά, κινούμενα ψηφιακά backdrop και πολυμέσα, θα προβάλλουν 14 παρουσιάσεις εκθεμάτων με έμφαση στην πολυτέλεια, τις BMW M, BMW X3 και το μέλλον.

Στο Vision Loop θα πραγματοποιηθεί επίσης η συνέντευξη τύπου του BMW Group, η οποία προγραμματίζεται για την Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017 στις 8:30 π.μ., σηματοδοτώντας τα επίσημα εγκαίνια του περιπτέρου.

Πριν την πρεμιέρα της Έκθεσης, το βράδυ της 10ης Σεπτεμβρίου, το Vision Loop θα φιλοξενήσει τον τελικό του διαγωνισμού NextVisionaries όπου θα παρουσιαστούν μελλοντικά σενάρια μετακίνησης (www.nextvisionaries.com), με τη συνεργασία των BMW i και της κοινότητας TED.

«Στο IAA 2017, η μάρκα BMW θα αποκαλύψει τις αναθεωρημένες της θέσεις και προτεραιότητες μέσα από σημαντικά "brand stories". Με χαρακτηριστικό την πρωτοπορία, η BMW i θα παρουσιάσει το Story of Visionary Mobility, όπου διερευνώνται οι δυνατότητες καινοτομίας μέσα από τα ηλεκτρικά μοντέλα, την αυτόνομη οδήγηση και τις υπηρεσίες μετακίνησης.

Η μάρκα BMW θα παρουσιάσει το Story of Progressive Luxury – την ιστορία που εκφράζει την επιθετική προϊοντική στρατηγική της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία. Η BMW M θα παρουσιάσει το Story of Thrilling Sportiness, την ιστορία με το πιο ηχηρό παρών στο Vision Loop. Δεν μπορώ να σας αποκαλύψω ακόμα όλες τις λεπτομέρειες, αλλά εκείνο που μπορώ να σας πω είναι ότι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης θα φανεί όλη η καινοτόμος δύναμη της νεανικής μάρκας της BMW» δήλωσε ο Hildegard Wortmann, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Μάρκας BMW…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ