Τι θέλει να πετύχει η BMW με την αλλαγή στον τρόπο που πουλάει αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες
Το BMW Group θα ξεκινήσει από τον Ιανουάριο να χρησιμοποιεί μια νέα διαδικασία λιανικής πώλησης και την αρχή θα κάνει με τα μοντέλα της MINI.
Από σήμερα κιόλας, οι πελάτες του BMW Group στην Ιταλία, τη Σουηδία και την Πολωνία μπορούν να κάνουν χρήση των online προπαραγγελιών για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper και το νέο MINI Countryman στο πλαίσιο του νέου μοντέλου πωλήσεων. Το σύστημα των “άμεσων” (direct) πωλήσεων, είναι σύμφωνα με την εταιρεία, εγκεκριμένο από τους συνεργάτες λιανικής σε όλη την Ευρώπη, με συμβάσεις agency υπογεγραμμένες από το 100% των εμπόρων MINI.
Η εφαρμογή του μοντέλου αυτού (agency) θα ξεκινήσει με την MINI στην Ιταλία, την Πολωνία και τη Σουηδία. Σταδιακό θα είναι το λανσάρισμα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με τη μετάβαση του μοντέλου και στα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες της BMW, να γίνεται από το 2026. Οι έμποροι λιανικής θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν ως προσωπική διεπαφή με τον πελάτη και θα κερδίζουν σταθερή προμήθεια ανά πωληθέν αυτοκίνητο, ενώ η διαδικασία θα γίνεται από τον πελάτη απευθείας με την εταιρεία.
Το νέο μοντέλο πωλήσεων, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, θα ωφελήσει εξίσου τους πελάτες, τους συνεργάτες λιανικής αλλά και το BMW Group. Η τυποποιημένη τιμολόγηση σε εθνικό επίπεδο για πανομοιότυπα μοντέλα θα διασφαλίσει τη διαφάνεια τιμών για τους πελάτες. Επιπλέον, κατά τη μεταβατική περίοδο το BMW Group θα ψηφιοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ηλεκτρονικής και φυσικής εμπειρίας αγοράς - και την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ των δύο.
Όλα αυτά θα καταστούν εφικτά με ένα ολοκληρωμένο, ενσωματωμένο τοπίο συστημάτων ΙΤ - καθώς και με πλήρη πρόσβαση στο οικείο, συνεκτικό δίκτυο λιανικής. Όταν το νέο μοντέλο πωλήσεων τεθεί σε εφαρμογή, το BMW Group θα συνεχίσει να βασίζεται στο υπάρχον δίκτυο λιανικής του, αξιοποιώντας ως εταιρεία ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά του: την εξαιρετικά λειτουργική και καθιερωμένη δομή πωλήσεων.
Το νέο μοντέλο πωλήσεων δημιουργήθηκε με μια μακρά διαδικασία στην οποία συμμετείχαν ενεργά οι έμποροι λιανικής. Το μοντέλο agency προσφέρει στους πωλητές λιανικής μια ελκυστική και μελλοντικά ασφαλή βάση για την επιχείρησή τους, καθώς και μεγαλύτερη ασφάλεια προγραμματισμού. Θα κερδίζουν μια σταθερή προμήθεια ανά πωληθέν όχημα, η οποία υπολογίζεται προσεκτικά, λαμβάνοντας υπόψη όλο το φάσμα των παραγόντων.
Το ίδιο ισχύει και για τις διαδικτυακές αγορές, όπου θα αμείβονται πλήρως για τις παραδόσεις των οχημάτων. Επιπλέον, με το νέο μοντέλο πωλήσεων, θα επικεντρωθούν στην παροχή βέλτιστων συμβουλών και στην εξυπηρέτηση των πελατών, έχοντας δυνατότητα πρόσβασης σε ολόκληρο το απόθεμα οχημάτων του BMW Group. Η ανταπόκρισή τους για το νέο μοντέλο πωλήσεων ήταν πολύ θετική και όλοι οι Ευρωπαίοι πωλητές λιανικής έχουν ήδη υπογράψει συμβόλαια για την MINI.