Το αντισυμβατικό νέο Mini λανσάρεται ανάλογα με ψηφιακή καμπάνια που έχει τίτλο “Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω”
Η νέα οικογένεια μοντέλων της Mini είναι εδώ και η εταιρεία για να γιορτάσει το γεγονός, ξεκινά με μια ψηφιακή παγκόσμια καμπάνια σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία marketing “Anomaly”.
Το νέο περιβάλλον της Mini παρουσιάζει στο κοινό μία ξεχωριστή νέα σχεδίαση και μια νέα οπτική γλώσσα. Ακολουθώντας το σλόγκαν "Nice to Meet You Again", η Mini ξεκινά σήμερα την καμπάνια για τη νέα οικογένεια μοντέλων Mini, η οποία τιμά την έλευση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Mini Cooper και του νέου Mini Countryman.
Η παγκόσμια 360° καμπάνια, η οποία εστιάζει όχι μόνο στα ψηφιακά μέσα αλλά στην τηλεόραση, τον έντυπο Τύπο, τα Social Media και άλλες Outdoor μορφές προβολής, ενσαρκώνεται μέσα από έναν νέο οπτικό κόσμο που δίνει στην Mini ένα εντελώς νέο πρόσωπο. Η καμπάνια αναπτύχθηκε από τη δημιουργική ομάδα της Mini στο Μόναχο και την εταιρεία μάρκετινγκ, Anomaly.
Ξεχειλίζοντας από χαρά, πάντα αντισυμβατικό και γεμάτο ιδέες, το Mini είναι ένας θρύλος της αυτοκίνησης που εμπνέει όλες τις γενιές. Η νέα οικογένεια Mini παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2023 προτάσσοντας μεταξύ άλλων τη γνώριμη διασκεδαστική οδήγηση Mini, πρωτοποριακή τεχνολογία, αλάνθαστη σχεδίαση, μία νέα ψηφιακή εμπειρία αλλά και την υπόσχεση ότι η Mini θα καταστεί μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2030.
Το νέο Mini Cooper Electric συνδυάζει την κινητικότητα χωρίς εκπομπές ρύπων και μία ηλεκτρική αίσθηση go-kart. Ως απόγονοι ενός εμβληματικού μοντέλου που πρόσφατα επαναπροσδιορίστηκε με ένα εντελώς νέο σύστημα κίνησης, τα νέα Cooper E και SE παραμένουν πιστά στις ρίζες τους διατηρώντας τα κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του.
Το νέο Mini Countryman – ως το μεγαλύτερο μοντέλο Mini - είναι ευέλικτο και ισχυρό και, διαθέσιμο με μία ευρεία γκάμα συστημάτων κίνησης, είναι κατάλληλο τόσο για την πόλη όσο και για πιο απαιτητικά εδάφη. Η καμπάνια “Nice to Meet You Again” είναι το καλωσόρισμα της νέας έκδοσης Mini και έρχεται να συμπληρώσει ως “νότα” το “Big Love”.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Mini Cooper εξερευνά έναν κομψό και γοητευτικό κόσμο στην καμπάνια. Το νέο Mini Countryman έχει πιο περιπετειώδες και ανήσυχο πνεύμα. Με τη χρήση ενός υπερευρυγώνιου εφέ, οι θεατές μπορούν να δουν πόσο αισθησιακή, ξεχωριστή και παιχνιδιάρικη είναι η νέα οικογένεια Mini. Το remix του κλασικού τραγουδιού “Pump Up The Jam” των Technotronics αποτελεί τη μουσική επένδυση για τις νέες λειτουργίες του νέου Mini Cooper και του νέου Mini Countryman.
Το επαναλαμβανόμενο στρογγυλό σχήμα είναι εμπνευσμένο από εμβληματικά σχεδιαστικά στοιχεία της Mini, ενώ στον συνδυασμό των χρωμάτων έχει χρησιμοποιηθεί η έντονη χρωματική αντίθεση. Πάνω από 1.000 στοιχεία δημιουργούν μια νέα, μοναδική οπτική γλώσσα για τη μάρκα Mini.