X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Audi TT ανανεώθηκε

Static photo, Colour: Tango red AUDI AG

Το Audi TT εμφανίστηκε ως πρωτότυπο το 1995 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ως Audi TT Coupé κυκλοφόρησε στην αγορά το φθινόπωρο του 1998 και το πρώτο TT Roadster ένα χρόνο αργότερα.

Το Audi TT εμφανίστηκε ως πρωτότυπο το 1995 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ως Audi TT Coupé κυκλοφόρησε στην αγορά το φθινόπωρο του 1998 και το πρώτο TT Roadster ένα χρόνο αργότερα. Οι εξωτερικές γραμμές των δύο επιβατικών αυτοκινήτων ακολούθησαν τη γερμανική φιλοσοφία σχεδίασης και υπενθύμισαν τα στρογγυλεμένα σχήματα των προπολεμικών αγωνιστικών αυτοκινήτων και των μεταπολεμικών sedans της Auto Union. Στην πρώτη γενιά του 1998 η Audi υιοθέτησε το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη - το λεγόμενο S tronic, ενώ η ισχύς των εκδόσεων κυμαινόταν από 150 hp έως 250 hp.

Στη δεύτερη γενιά του 2006, τοποθετήθηκαν υπερτροφοδοτούμενοι τετρακύλινδροι κινητήρες ισχύος από 160 ίππους, σε 272 hp στην έκδοση S, σε 340 hp στο Audi TT RS και στους 360 hp στο TT RS plus. Οι πρωτοποριακές τεχνολογίες όπως η ελαφριά κατασκευή Audi Space Frame (ASF), οι κινητήρες TFSI και ο ισχυρός ηχηρός πεντακύλινδρος κινητήρας διαδραμάτισαν βασικούς ρόλους στην επιτυχία του αυτοκινήτου. Το δεύτερο Audi TT ήταν το πρώτο σπορ αυτοκίνητο που χρησιμοποίησε την τεχνολογία TDI.

Η τρίτη γενιά εμφανίστηκε το 2014, ακόμα πιο σπορ, πιο δυναμική και πιο καινοτόμα από τον προκάτοχό της.

Static photo, Colour: Vegas yellow AUDI AG

Τώρα, ακριβώς στην 20ή επέτειο του πρώτου Audi TT, η μάρκα βελτιώνει τον σχεδιασμό του νέου TT, ενισχύει την απόδοσή του και επεκτείνει το φάσμα του βασικού εξοπλισμού. Η βασική έκδοση του νέου μοντέλου περιλαμβάνει τώρα το δυναμικό σύστημα χειρισμού του Audi, αισθητήρα βροχής και φωτός, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών καθώς και σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας και φωνητικού ελέγχου που μπορεί να ελέγχεται εξ ολοκλήρου με το τιμόνι. Στάνταρ είναι οι φωτιζόμενες θύρες USB καθώς και το Bluetooth για ασύρματη σύνδεση συσκευών.

Σχεδιαστικά, το μπροστινό μέρος διαθέτει μια τρισδιάστατη μάσκα Singleframe. Οι μεγάλες πλευρικές εισαγωγές αέρα υπογραμμίζουν το πλάτος, ενώ πίσω οι οριζόντιες γραμμές υπογραμμίζουν επίσης το πλάτος του νέου Audi TT. Πλέον δεν υπάρχει τάπα στο ρεζερβουάρ και ο οδηγός μπορεί να εισάγει το ακροφύσιο της αντλίας καυσίμου απευθείας στο άνοιγμα - ένα τυπικό χαρακτηριστικό του σπορ αυτοκινήτου. Προαιρετικά διατίθενται προβολείς LED ή τεχνολογία Matrix LED. Επίσης, διατίθεται και προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού S line με μάσκα από μαύρο τιτάνιο, μεγαλύτερο διαχύτη κ.α.

Το TT Coupé και το TT Roadster έχουν μήκος 4,19 μέτρα μήκος και μεταξόνιο 2,51 μ., ενώ λανσάρεται με ζάντες 17, 18, 19 και 20 ιντσών.

Το νέο TT θα διατίθεται με μια σειρά βενζινοκινητήρων που συνδυάζονται είτε με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα κιβώτιο ταχυτήτων επτά ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη. Όλοι οι νέοι κινητήρες έρχονται με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης, και είναι ίδιας ισχύος με της υπάρχουσας έκδοσης. Στην Ελλάδα εισάγονται οι εκδόσεις πετρελαίου 2.0 TDI – 184 hp και βενζίνης 2.0 TFSI – 230 hp.

Cockpit AUDI AG

Σε επίπεδο ανάρτησης μπορεί να γίνει επιλογή μεταξύ πακέτου σπορ S line ή το μαγνητικής που χαμηλώνει κατά δέκα χιλιοστά το αμάξωμα. Άλλα χαρακτηριστικά του πλαισίου περιλαμβάνουν το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, την πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων και τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC). Επίσης, ο επιλογέας ροπής ενεργοποιείται σε γρήγορες στροφές και βελτιώνει το χειρισμό που απαιτείται στις στροφές, με ακριβείς παρεμβάσεις των φρένων στους τροχούς που δεν έχουν φορτίο στο εσωτερικό της στροφής.

Στο κόκπιτ, ο λεπτός πίνακας οργάνων μοιάζει με πτέρυγα αεροσκάφους και τα στρογγυλά ανοίγματα εξαερισμού θυμίζουν τουρμπίνες μαχητικών. Τα σπορ καθίσματα S έχουν προαιρετικά ρυθμιζόμενα πλευρικά στηρίγματα και ο χώρος αποσκευών του αυτοκινήτου 2 + 2 θέσεων, αγγίζει τα 305 λίτρα (280 το Roadster). Όλοι οι δείκτες εμφανίζονται σε ψηφιακή μορφή στην οθόνη 12,3 ιντσών του εικονικού πιλοτηρίου Audi, ενώ το τερματικό MMI στην κεντρική κονσόλα διαθέτει μόλις έξι πλήκτρα.

Εξάλλου, τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού περιλαμβάνουν το σύστημα προειδοποίησης για την απόκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και κάμερα οπισθοπορείας.

Καταλήγοντας, το TT Roadster προσφέρεται με μαλακή κορυφή και όλες οι εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες από τα τέλη Σεπτεμβρίου…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ