ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To BMW Group απαντά σε κατηγορίες για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της

To BMW Group απαντά σε κατηγορίες για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της
(C) WWW.MARCUSBUCK.COM +49(0)89 3590180

Με αφορμή τα τρέχοντα δημοσιεύματα του Τύπου, το BMW Group ξεκαθαρίζει τη θέση του.

Νέο θέμα έχει ξεσπάσει στη Γερμανία, όσον αφορά τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τα πετρελαιοκίνητα οχήματά τους. Μερίδα του τύπου, όπως το Spiegel, κατηγορούν τις γερμανικές μάρκες ότι από το 1990 βρίσκονται σε συνεννόηση μεταξύ τους ρυθμίζοντας τις εκπομπές ρύπων και τις καταναλώσεις, θέτοντας ουσιαστικά τα δικά τους πρότυπα για τη νομοθεσία, προσπαθώντας να μειώσουν τα κόστη.

Όσοι θυμούνται καλά, πριν από περίπου δύο χρόνια είχε ξεσπάσει στις Η.Π.Α. το περίφημο diesel gate, το οποίο πέρασε και στην Ευρώπη, ένα σκάνδαλο που αφορούσε του πετρελαιοκινητήρες του ομίλου VW.

Τώρα, γενικεύεται το θέμα, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα και ο όμιλος BMW εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση.

«Ως ζήτημα αρχής: Τα οχήματα του BMW Group δεν παραποιούν τις εκπομπές ρύπων και συμμορφώνονται με την ισχύουσα νομοθεσία. Ασφαλώς το ίδιο ισχύει και για τα οχήματα diesel, όπως επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα σχετικών επίσημων ερευνών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Το BMW Group διαψεύδει κατηγορηματικά τις κατηγορίες ότι τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα του Euro 6 δεν παρέχουν επαρκή επεξεργασία καυσαερίων λόγω υπερβολικά μικρών δεξαμενών AdBlue.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί το BMW Group διαφοροποιείται από άλλα συστήματα της αγοράς. Συναγωνίζεται για να προσφέρει τα καλύτερα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων: αντίθετα με άλλους κατασκευαστές τα οχήματα diesel του BMW Group επιστρατεύουν ένα συνδυασμό διαφόρων συστημάτων για την επεξεργασία καυσαερίων. Οχήματα που υιοθετούν ψεκασμό ουρίας με AdBlue (SCR) για την επεξεργασία καυσαερίων, χρησιμοποιούν επίσης ένα καταλυτικό μετατροπέα αποθήκευσης οξειδίων του αζώτου NOx. Με αυτό τον συνδυασμό τεχνολογιών, πληρούμε όλες τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων επιτυγχάνοντας πολύ καλές τιμές σε πραγματικές συνθήκες. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ανάκληση ή αναβάθμιση του λογισμικού των πετρελαιοκίνητων επιβατικών οχημάτων Euro 6 του BMW Group.

Επιπλέον, ο συνδυασμός των δύο συστημάτων με την ανακυκλοφορία καυσαερίων, απαιτεί χαμηλότερο επίπεδο ψεκασμού AdBlue με αποτέλεσμα την πολύ χαμηλή κατανάλωση AdBlue συγκριτικά με άλλους κατασκευαστές. Αυτό επιτρέπει τη χρήση ενός αναβαθμισμένου μεγέθους δεξαμενής και παράλληλα επιτυγχάνει πολύ χαμηλούς ρύπους σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Επίσης, τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα του BMW Group διαθέτουν μία απλή λύση ανεφοδιασμού μέσα από το κάλυμμα του ρεζερβουάρ ή το καπό του κινητήρα, ανάλογα με το μοντέλο. Οι πελάτες του BMW Group ενημερώνονται από το όχημα έγκαιρα και κατ’ επανάληψη εάν το επίπεδο πλήρωσης του AdBlue έχει πέσει. Εάν αυτό αγνοηθεί, το όχημα τελικά εμποδίζει τη λειτουργία.

Σύμφωνα με το BMW Group, σκοπός των συζητήσεων με άλλους κατασκευαστές σχετικά με τις δεξαμενές AdBlue ήταν η εγκατάσταση της απαιτούμενης υποδομής τροφοδοσίας στην Ευρώπη. Επιπλέον, το BMW Group επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του να προχωρήσει σε εθελοντική αναβάθμιση λογισμικού επιβατικών οχημάτων με κινητήρες diesel Euro 5 χωρίς κόστος για τους πελάτες. Η αναβάθμιση ενσωματώνει τη γνώση που αποκτήθηκε στον τομέα τα τελευταία χρόνια για περαιτέρω βελτίωση των εκπομπών. Θεωρούμε ότι αυτό θα αποτελέσει τμήμα ενός ολοκληρωμένου και κοινού σχεδίου μέτρων με εμπλοκή των δήμων και της βιομηχανίας για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας του αέρα στις πόλεις χωρίς καθολικές απαγορεύσεις, στο πλαίσιο της ‘Διάσκεψης για το Diesel’ στις 2 Αυγούστου 2017.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ