X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΓΟΡΑ

Tο BMW Group έκανε ένα απροσδόκητα καλό ξεκίνημα το 2024

BMW Financial Results Q1 BMW

Το BMW Group, για το 2024, συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του, καθώς παράλληλα με τη δυναμική αύξηση των BEV, η εταιρεία πέτυχε τους στόχους της για το περιθώριο κέρδους, ξεπερνώντας ακόμα και τις προβλέψεις των στελεχών της.

Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, η εταιρεία παρέδωσε περίπου 83.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μάρκας BMW, Mini και Rolls-Royce και αύξησε τις πωλήσεις BEV κατά περίπου 28%. Η BMW αύξησε συνολικά τις πωλήσεις της κατά 2,5%. Ταυτόχρονα, το περιθώριο EBIT του αυτοκινητιστικού τομέα, στο 8,8%, ήταν εντός του εύρους στόχου 8-10%, επαληθεύοντας την πρόβλεψη για το σύνολο του έτους.

BMW Financial Results Q1 BMW GROUP


Στο 11,4%, το περιθώριο EBT σε επίπεδο Ομίλου ήταν πάνω από τον στρατηγικό στόχο >10%. Μετά τις προκλήσεις της πανδημίας και της έλλειψης ημιαγωγών, η εταιρεία βρίσκεται σταθερά από το πρώτο τρίμηνο του 2022 εντός του στόχου 8-10% για το EBIT. Αυτό επιτεύχθηκε παράλληλα με την ταχεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια, το BMW Group παρέδωσε σε πελάτες περισσότερα από 1,1 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Περισσότερο από το 60% εξ αυτών ήταν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα BEV. Το μερίδιο των BEV συνεχίζει να αυξάνεται σταθερά, όπως έχει προγραμματιστεί. Το πρώτο τρίμηνο του 2023, το περιθώριο EBIT του αυτοκινητιστικού τομέα ήταν 12,1%. Το EBIT του 1ου τριμήνου του προηγούμενου έτους επωφελήθηκε από το χαμηλότερο επίπεδο τιμών αγοράς του 2022, καθώς πωλήθηκαν αποθέματα με χαμηλότερο κόστος παραγωγής.

BMW Financial Results Q1 BMW


Η αύξηση του κόστους παραγωγής που σχετίζεται με τον πληθωρισμό επηρέασε τα αποτελέσματα της BMW AG μετά το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Το υψηλότερο επίπεδο κόστους μεταφέρθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2024. Έχοντας παραδώσει συνολικά 594.533 αυτοκίνητα σε πελάτες το 1ο τρίμηνο, η εταιρεία κατέγραψε μικρή αύξηση 1,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και επιβεβαίωσε την ηγετική της θέση στην παγκόσμια πολυτελή κατηγορία.

TAGS ΑΓΟΡΑ BMW BMW GROUP MINI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ