ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Citroen C4 Cactus του 2018

Το Citroen C4 Cactus του 2018

Το Citroen C4 Cactus έρχεται ανανεωμένο. Αναβαθμισμένη έκδοση, περισσότερος εξοπλισμός. Διαβάστε για τα νέα του χαρακτηριστικά. (PHOTO).

Όταν πριν μια πενταετία είχε βγει η πρωτότυπη έκδοση του C-Cactus, το γαλλικό εργοστάσιο της Citroen τόνιζε ότι με 200 βασικά εξαρτήματα θα έφτιαχνε ένα οικονομικό αυτοκίνητο. Χρησιμοποιώντας λιτή προσαρμογή, το μοντέλο μπήκε στην παραγωγή ως C4 Cactus πριν από τρία χρόνια, δημιουργώντας αίσθηση όταν κυκλοφόρησε, κυρίως με τα airbumps στα πλαϊνά μέρη.

Τώρα έρχεται ανανεωμένο, έχοντας πιο χαμηλά τα airbumps και πιο μικρά, ενώ νέας σχεδίασης είναι οι προφυλακτήρες, με τα εμπρός και πίσω φώτα να έχουν πλέον μεγαλύτερο μέγεθος. Η πάντα λιτή και απέριττη καμπίνα, διαθέτει νέας σχεδίασης καθίσματα, επενδεδυμένα με πιο πυκνή ύφανση, κι έτσι όπως φαίνονται θυμίζουν περισσότερο φουσκωτό στρώμα θαλάσσης παρά κάθισμα αυτοκινήτου. Κατά συνέπεια, το ανανεωμένο C4 Cactus υπόσχεται ξεκούραστες διαδρομές σε οδηγό και επιβάτες.

Το Citroen C4 Cactus του 2018

Πάντως, κύριο χαρακτηριστικό του μοντέλου, πρόκειται να είναι η νέα ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushion (PHC), που για πρώτη φορά παρουσιάζεται σε μοντέλο της γαλλικής φίρμας. Το πλεονέκτημα της και παρά την συμβατική της μορφή, είναι η τοποθέτηση αμορτισέρ σε κάθε ένα από τους τροχούς, που συνδυάζονται με υδραυλικά στοπ. Σε αυτή τη διάταξη, στη διαδρομή λειτουργίας της η ανάρτηση έχει μαλακή λειτουργία, ενώ σε συμπίεση ή σε έκταση, τα υδραυλικά στοπ αναλαμβάνουν την ιδανική απόσβεση.

Αναβαθμισμένη έκδοση, σημαίνει και περισσότερος εξοπλισμός. Πλέον εφοδιάζεται με συστήματα όπως το αυτόνομο φρενάρισμα ανάγκης (ΑΕΒ), η αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας, η παρακολούθηση τυφλού σημείου, η υποβοήθηση παρκαρίσματος, αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας. Σε επίπεδο κινητήρων, θα εφοδιάζεται με τα γνωστά και αποδοτικά μοτέρ του ομίλου. Μάλιστα ο τρικύλινδρος 1.2 PureTech θα προσφέρεται με 82, 110 και 130 ίππους, ενώ διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 BlueHDi των 100 ίππων.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ