Το επόμενο βήμα του BMW Group στον εξηλεκτρισμό
Κεντρικός πυλώνας της εταιρικής στρατηγικής του ομίλου μέσω του Number One > Next.
Ο γερμανικός όμιλος της BMW από χρόνια δίνει έμφαση στον εξηλεκτρισμό, παρουσιάζοντας μοντέλα αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά.
Πλέον η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μελλοντικά, όλες οι μάρκες της θα προσφέρουν ηλεκτρικές εκδόσεις σε όλες τις σειρές των μοντέλων, με τη προσθήκη ενός πλήρως ηλεκτρικού ή plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης στη γκάμα κινητήρων καύσης. Περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα θα κυκλοφορήσουν στην αγορά τα προσεχή χρόνια και μετά το 2020, η αρχιτεκτονική της επόμενης γενιάς οχημάτων της εταιρίας θα επιτρέπει τη δημιουργία πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων.
Το BMW Group ανακοίνωσε ότι το νέο ηλεκτρικό ΜΙΝΙ μπαταρίας θα αποτελέσει έκδοση του βασικού 3θυρου μοντέλου της μάρκας. Ξεκινώντας την παραγωγή του το 2019, η γκάμα MINI θα επεκταθεί, καθώς τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και πετρελαίου, θα πλαισιωθούν από μία plug-in υβριδική έκδοση και ένα ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας. Το σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού ΜΙΝΙ θα κατασκευάζεται στα κέντρα ηλεκτροκίνησης των Εργοστασίων του BMW Group σε Dingolfing και Landshut στη Βαυαρία, πριν την ενσωμάτωσή του στο αυτοκίνητο στο Εργοστάσιο της Οξφόρδης, που είναι η κύρια μονάδα παραγωγής του 3θυρου ΜΙΝΙ.
Μέχρι το 2025, το BMW Group εκτιμά ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα έχουν μερίδιο 15-25% επί των πωλήσεων. Ωστόσο, παράγοντες όπως η νομοθεσία, τα κίνητρα και η υποδομή φόρτισης θα παίξουν μείζονα ρόλο στο να αποφασιστεί η κλίμακα εξηλεκτρισμού από αγορά σε αγορά.
Για να ανταποκρίνεται γρήγορα και κατάλληλα στη ζήτηση των πελατών, το BMW Group έχει εξελίξει ένα εξαιρετικά ευέλικτο σύστημα στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του. Στο μέλλον, το σύστημα παραγωγής του BMW Group θα δημιουργεί δομές που θα επιτρέπουν στις παραγωγικές εγκαταστάσεις του να κατασκευάζουν μοντέλα με κινητήρα καύσης, plug-in υβριδικό ή πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ταυτόχρονα.