ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Fiat Panda κατακτά την έρημο

To Fiat Panda κατακτά την έρημο

Το PandaCrossαποτελεί ένα από τα πιο ικανά οχήματα για εκτός δρόμου εξορμήσεις, χαρακτηριστικό που απέδειξε για ακόμα μία φορά στο πλαίσιο της περιπέτειας PandaRaid2019. Τρείς χιλιάδες χιλιόμετρα, 7 ειδικές διαδρομές και 400 πληρώματα.

Αυτοί είναι οι αριθμοί του Panda Raid, ενός αγώνα regularity ειδικά για δικίνητα και τετρακίνητα Panda που κατασκευάστηκαν πριν το 2003. Οι διαδρομές του αγώνα απλώνονται από τη Μαδρίτη μέχρι το Μαρακές, μέσω μοναδικών τοπίων της ερήμου.

Την ίδια διαδρομή ακολούθησε και το νέο Fiat Panda Cross 4x4, με τον βραβευμένο Turbo βενζινοκινητήρα TwinAir των 900κ.εκ., ως μία συμβολική σύνδεση του κλασσικού Panda της δεκαετίας του 1980 και του νέου μοντέλου που αποτελεί τον πρωταθλητή της κατηγορίας του στην Ευρώπη.

Έχοντας φτάσει στην 11οργάνωση του, ο αγώνας regularity Panda Raid, αποτελεί πλέον έναν ιδιαίτερα δημοφιλή θεσμό. Παρά το γεγονός ότι διατηρεί τον ερασιτεχνικό του χαρακτήρα, ο βαθμός δυσκολίας του είναι αντίστοιχος με εκείνον του θρυλικού Ντακάρ. Αυτή τη χρονιά 400 Panda 1γενιάς απ' όλο τον κόσμο βρέθηκαν στην αφετηρία στην πόλη της Μαδρίτης, ξεκινώντας με σκοπό να καλύψουν περισσότερα από 3.000χλμ. και να φτάσουν στο Μαρακές, το "μαργαριτάρι της ερήμου".

To Fiat Panda κατακτά την έρημο

Όλες οι γενιές του Panda χαρακτηρίζονται από τη στιβαρή κατασκευή και τον πρακτικό χαρακτήρα. Αυτά τα χαρακτηριστικά αποτελούν βασικό λόγο για τα 7,5 εκ. αγοραστών που επέλεξαν το δημοφιλές μοντέλο της Fiat από το 1980 μέχρι και σήμερα.

To Panda Cross με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και γωνίες προσέγγισης/ράμπας/αποχώρησης 24/21/34μπορεί να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα δύσβατα εδάφη. Παράλληλα το σύστημα 4κινησης συνδυάζεται με το σύστημα Drive Mode Selector δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει το πρόγραμμα που ταιριάζει στις εκάστοτε συνθήκες.

Στην επιλογή "Auto" το Panda λειτουργεί σαν ένα κανονικό 2κινητο αυτοκίνητο, μεταφέροντας ροπή στους πίσω τροχούς μόνο αν χαθεί η πρόσφυση, στην επιλογή "Off-Road" η ροπή μεταφέρεται μόνιμα και στους 4 τροχούς με τη βοήθεια και του ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ELD, ενώ τέλος στην επιλογή "Gravity Control" το σύστημα επενεργεί στα φρένα ώστε και οι πιο απότομες καταβάσεις να ολοκληρώνονται με απόλυτο έλεγχο και ασφάλεια…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ