ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το καλύτερο Honda CR-V όλων των εποχών έρχεται τον Οκτώβριο

Το καλύτερο Honda CR-V όλων των εποχών έρχεται τον Οκτώβριο
RICHARDPARDON.CO.UK

Η Honda, σύμφωνα με όσα έχει προαναγγείλει, υπόσχεται να φέρει στην αγορά το καλύτερο CR-V που έχει δημιουργήσει από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του. Το νέο CR-V προσφέρει τώρα μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών, με ανώτερη ποιότητα να χαρακτηρίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια.

Το νέο CR-V διαθέτει φρέσκια κα προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, πιο μυώδεις θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το νέο, εξελιγμένο ‘πρόσωπο’ της οικογένειας Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς.

Το νέο μοντέλο ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της ποιότητας του εσωτερικού, του προηγμένου χαρακτήρα και της ευρυχωρίας – ενώ προσφέρει για πρώτη φορά προαιρετική επταθέσια διάταξη για τα βενζινοκίνητα, τετρακίνητα AWD μοντέλα.

Οι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του νέου CR-V, το μακρύτερο μεταξόνιο (+3 εκ.) και το μεγαλύτερο πλάτος, διαμορφώνουν ένα αισθητά μεγαλύτερο εσωτερικό. Η βέλτιστη αξιοποίηση χώρου υπογραμμίζεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, και από το φαρδύτερο, βαθύτερο χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης.

Ένα νέο πάτωμα του χώρου αποσκευών δύο θέσεων επιτρέπει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας για μακρύτερα αντικείμενα, ενώ μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση για φόρτωση. Θα προσφέρεται με ζάντες 17 – 19 ιντσών και με στάνταρ πανοραμική οροφή στις κορυφαίες εκδόσεις. Πίσω δεσπόζουν οι διπλές απολήξεις εξάτμισης.

Το καλύτερο Honda CR-V όλων των εποχών έρχεται τον Οκτώβριο
RICHARDPARDON.CO.UK

Έξυπνα χαρακτηριστικά καθιστούν το νέο CR-V πιο πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Για παράδειγμα, το ύψος της πίσω πόρτας όταν ανοίγει, μπορεί να ρυθμίζεται για αποφυγή επαφής με χαμηλά ταβάνια, ενώ η ευελιξία της καμπίνας αυξάνεται με έναν αποθηκευτικό χώρο τριών διατάξεων στην κεντρική κονσόλα, και βύθιση – ‘με μία κίνηση’ - των διαιρούμενων 60:40 / αναδιπλούμενων πλατών των καθισμάτων της δεύτερης σειράς, για ταχύτερη και ευκολότερη φόρτωση.

Η πλατφόρμα ενσωματώνει την αποκλειστική δομή αμαξώματος ACE (Advanced Compatibility Engineering) δεύτερης γενιάς της Honda, που χρησιμοποιεί ένα δίκτυο συνδεδεμένων δομικών στοιχείων για πιο ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας σύγκρουσης. Επιπλέον, στάνταρ προσφέρεται σε όλη τη γκάμα το Honda Sensing, από τις πιο ολοκληρωμένες φιλοσοφίες ενεργητικής ασφάλειας και τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού στην κατηγορία, συνδυάζοντας ραντάρ και πληροφορίες κάμερας για την υποστήριξη του οδηγού.

Εξάλλου, το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

Ενσωμάτωση με Apple CarPlay σημαίνει ότι το Honda Connect μπορεί τώρα να φέρει τη λειτουργικότητα ενός iPhone στην οδηγική εμπειρία, με τον ρόλο της διεπαφής να αναλαμβάνει η ενσωματωμένη οθόνη του CR-V. Οι οδηγοί μπορούν να λαμβάνουν οδηγίες, να τηλεφωνούν, να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα και να ακούνε μουσική από την οθόνη αφής ή μέσω φωνητικού ελέγχου χρησιμοποιώντας εντολές Siri της Apple.

Το Android Auto έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους οδηγούς έναν απλό και διαισθητικό τρόπο χρήσης των Android smartphones μέσω αφής και φωνής, ελαχιστοποιώντας το ενδεχόμενο διάσπασης της προσοχής. Υποστηρίζει χαρακτηριστικά όπως Google Maps, Google Now, μηνύματα, μουσική και πολυάριθμες ακόμα δημοφιλείς εφαρμογές, ανάλογα με την αγορά.

Το νέο CR-V χρησιμοποιεί το νέο βενζινοκινητήρα 1.5 lt VTEC TURBO της Honda που είδαμε για πρώτη φορά στο πιο πρόσφατο Honda Civic, και έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού υπερσυμπιεστή για το CR-V. Προσφέρει έναν αξιοσημείωτο και κορυφαίο συνδυασμό ισχύος και απόδοσης και περιλαμβάνει πολυάριθμες τεχνολογίες για την επίτευξη βέλτιστης οδηγησιμότητας και επιδόσεων.

Το καλύτερο Honda CR-V όλων των εποχών έρχεται τον Οκτώβριο
WWW.RICHARDPARDON.CO.UK

Ο VTEC TURBO αποδίδει ισχύ 173 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. όταν συνεργάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (6MT), και 193 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. για τα μοντέλα CVT, με αυτόματο κιβώτιο. Η μέγιστη ροπή είναι 220 Nm μεταξύ 1.900 και 5.000 σ.α.λ. για το 6MT και 243 Nm μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ. για το CVT.

Για τις καταναλώσεις και τους ρύπους, οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 γρ./χλμ. για το προσθιοκίνητο 6MT μοντέλο, 149 γρ./χλμ. για το 6MT AWD μοντέλο και 158 γρ./χλμ. για οχήματα εφοδιασμένα με CVT – που διαθέτουν τετρακίνηση, στάνταρ. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο NEDC είναι 6,3 λίτρα/100 χλμ. για το μοντέλο 6MT FWD, 6,4 λίτρα/100 χλμ. για το 6MT AWD και 6,8 λίτρα/100 χλμ. για την έκδοση CVT AWD.

Η αυξημένη ιπποδύναμη συγκριτικά με το προηγούμενο βενζινοκίνητο CR-V μεταφράζεται σε αυξημένες επιδόσεις και σημαντικά βελτιωμένη απόδοση. Η επιτάχυνση ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά στην απόσταση από το έδαφος, έχει αυξηθεί κατά 3,5 εκ. σε σχέση με το προηγούμενο CR-V (19,1 εκ. για τα προσθιοκίνητα μοντέλα και στα 20,1 εκ. για τα AWD μοντέλα).

Στην Ελλάδα αναμένεται τον Οκτώβριο με όλα τα κορυφαία συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ