Το λιοντάρι που έγινε… λέων
Πιο τολμηρό το λογότυπο της γαλλικής εταιρείες, αναδεικνύει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η μάρκα, εμπορικά.
Τώρα θα μου πείτε: αν αλλάξει το σήμα μιας μάρκας, μπορεί να κάνει τη διαφορά; Εκ προοιμίου όχι, αλλά όπως και να το κάνουμε δημιουργεί έναν νέο χαρακτήρα, αναζωογονεί, δίνει έμπνευση για δημιουργία.
Είναι σαν να αλλάζουμε κούρεμα (όσοι έχουμε μαλλιά). Ιδιοι είμαστε, αλλά αλλιώς δείχνουμε κι αλλιώς νιώθουμε.
Τελευταία, παρατηρώ ότι είναι της μόδας να εκσυγχρονίζουν τα λογότυπά τους οι μάρκες αυτοκινήτων. Η Opel έκανε πιο λεπτό τον κεραυνό, η Kia πιο συμμετρικό το όνομά της και τώρα η Peugeot, το λιοντάρι το έκανε πιο… λέων.
Ενας λέων που βρυχάται, πλαισιωμένος από περίγραμμα, δημιουργώντας ένα οικόσημο, ένα θυρεό.
Η γαλλική μάρκα, έχοντας ιστορία από το 1850, πάντα συνοδευόταν από ένα λιοντάρι. Μάλιστα, το σημερινό, είναι το 11ο και αποτελεί δημιούργημα του PEUGEOT Design Lab, του παγκόσμιου εργαστηρίου βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας.
Το νέο λογότυπο συμβαδίζει με το λανσάρισμα των νέων μοντέλων Peugeot, και πλέον, θέτει όλο το μηχανισμό σε λειτουργία, ώστε να αλλάξουν σταδιακά σε εμφάνιση τα πάντα, από τα σήματα πάνω στα αυτοκίνητα, μέχρι και τις σημάνσεις στα καταστήματα.
Με νέα σήμα και νέα ταυτότητα, η Peugeot μπαίνει στην εποχή του υπερ-μοντερνισμού, εξάγει το γαλλικό στυλ και επιταχύνει τη διεθνή της παρουσία.
Παράλληλα, η ιστοσελίδα, μετατρέπεται σε σημείο online πώλησης, με τον υποψήφιο αγοραστή να μπορεί να κάνει παραμετροποίηση, αγορά, συμβόλαια, χρηματοδότηση, ανταλλαγή κ.α.
Ωστόσο, οι εκθέσεις, τα καταστήματα της εταιρείας, θα παραμείνουν μέρη για πιο ανθρώπινη, οπτικοποιημένη και εκπαιδευτική εμπειρία.