X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το λιοντάρι που έγινε… λέων

Πιο τολμηρό το λογότυπο της γαλλικής εταιρείες, αναδεικνύει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η μάρκα, εμπορικά.

Τώρα θα μου πείτε: αν αλλάξει το σήμα μιας μάρκας, μπορεί να κάνει τη διαφορά; Εκ προοιμίου όχι, αλλά όπως και να το κάνουμε δημιουργεί έναν νέο χαρακτήρα, αναζωογονεί, δίνει έμπνευση για δημιουργία.

Είναι σαν να αλλάζουμε κούρεμα (όσοι έχουμε μαλλιά). Ιδιοι είμαστε, αλλά αλλιώς δείχνουμε κι αλλιώς νιώθουμε.

Τελευταία, παρατηρώ ότι είναι της μόδας να εκσυγχρονίζουν τα λογότυπά τους οι μάρκες αυτοκινήτων. Η Opel έκανε πιο λεπτό τον κεραυνό, η Kia πιο συμμετρικό το όνομά της και τώρα η Peugeot, το λιοντάρι το έκανε πιο… λέων.

Ενας λέων που βρυχάται, πλαισιωμένος από περίγραμμα, δημιουργώντας ένα οικόσημο, ένα θυρεό.

Η γαλλική μάρκα, έχοντας ιστορία από το 1850, πάντα συνοδευόταν από ένα λιοντάρι. Μάλιστα, το σημερινό, είναι το 11ο και αποτελεί δημιούργημα του PEUGEOT Design Lab, του παγκόσμιου εργαστηρίου βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας.

Το νέο λογότυπο συμβαδίζει με το λανσάρισμα των νέων μοντέλων Peugeot, και πλέον, θέτει όλο το μηχανισμό σε λειτουργία, ώστε να αλλάξουν σταδιακά σε εμφάνιση τα πάντα, από τα σήματα πάνω στα αυτοκίνητα, μέχρι και τις σημάνσεις στα καταστήματα.

Με νέα σήμα και νέα ταυτότητα, η Peugeot μπαίνει στην εποχή του υπερ-μοντερνισμού, εξάγει το γαλλικό στυλ και επιταχύνει τη διεθνή της παρουσία.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα, μετατρέπεται σε σημείο online πώλησης, με τον υποψήφιο αγοραστή να μπορεί να κάνει παραμετροποίηση, αγορά, συμβόλαια, χρηματοδότηση, ανταλλαγή κ.α.

Ωστόσο, οι εκθέσεις, τα καταστήματα της εταιρείας, θα παραμείνουν μέρη για πιο ανθρώπινη, οπτικοποιημένη και εκπαιδευτική εμπειρία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ