X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το μοτέρ της Mazda που πήρε δυναμωτικό

Η πατέντα της Mazda, ως προς τον τρόπο ανάφλεξης του κινητήρα, προσφέρει αναμφίβολα μια άλλη θεωρία για το πώς τα ατμοσφαιρικά μοτέρ έχουν λόγο ύπαρξης στις μέρες μας. MAZDA

Η ισχύς αυξήθηκε κατά 6 ίππους και η ροπή κατά 16 Nm, προσφέροντας αφενός καλύτερες επιδόσεις και αφετέρου μειωμένη κατανάλωση.

Η πατέντα της Mazda, ως προς τον τρόπο ανάφλεξης του κινητήρα, προσφέρει αναμφίβολα μια άλλη θεωρία για το πώς τα ατμοσφαιρικά μοτέρ έχουν λόγο ύπαρξης στις μέρες μας.

Δίλιτρο θα μου πείτε, αλλά το μοτέρ e-Skyactiv X, προσφέρεται σε ανταγωνιστικές τιμές με τα μοντέλα που είναι διαθέσιμο, Mazda3 (Hatchback & Sedan) και CX-30.

Οι μηχανικοί κατάφεραν να αναβαθμίσουν τη λειτουργία SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda, με αποτέλεσμα το δίλιτρο μοτέρ βενζίνης e-Skyactiv X, να προσφέρει 6 επιπλέον ίππους και 16Nm παραπάνω ροπή.

Ως εκ τούτου, η ισχύς έφθασε τους 186 ίππους (137 kW) στις 6.000σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή τα 240Nm στις 4.000σ.α.λ.

Ταυτόχρονα, κι εδώ είναι το ενδιαφέρον, μειώθηκε η μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 0,4 λίτρα/100 χλμ., αλλά και οι εκπομπές CO2 κατά 8 γρ./χλμ.

Όλα αυτά επιτεύχθηκαν χάρη στην αλλαγή της σχέσης συμπίεσης του κινητήρα e-Skyactiv X, από 16.3:1 σε 15.0:1. Οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση της καύσης, τα διαφορετικά πιστόνια, καθώς και την αναβάθμιση του λογισμικού του συστήματος κίνησης Mazda M Hybrid.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα όχι μόνο τη διεύρυνση του πεδίου λειτουργίας και της αποδοτικότητας της καύσεως, αλλά την εξασφάλιση μεγαλύτερης σταθερότητας της ανάφλεξης που περιορίζει ακόμα περισσότερο το ήδη χαμηλό ποσοστό εμφάνισης του ανεπιθύμητου φαινομένου της αυτανάφλεξης (πειράκια), ή της προ-ανάφλεξης, που οφείλεται συνήθως στις διαφορετικές ποιότητες καυσίμου στις διάφορες αγορές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Mazda3 με τον αναβαθμισμένο κινητήρα e-Skyactiv X 186hp, στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας αφού εκπέμπει λιγότερα από 122 γρ./χλμ. CO2.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ