X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

HONDA CIVIC

Το νέο Civic Type R με “ανάποδα” στο Nurburgring

To Honda Civic Type R στο Nurburgring L' ARGUS

Ένα από τα πιο απολαυστικά incar video που μπορεί κανείς να δει με το νέο CTR των 329 ίππων.

Είναι ένα από τα πιο ποθητά σπορ μοντέλα της χρονιάς. Το ολοκαίνουριο Honda Civic Type R με τον 2λιτρο Turbo VTEC που στέλνει στους εμπρός τροχούς 329 ίππους και 420 Nm ροπής μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, με 0-100 km/h σε 5,4’’ και τελική ταχύτητα 275 km/h, είναι το πιο fun-to-drive προσθιοκίνητο μοντέλο και ένα από τα καλύτερα hot hatch που μπορεί κανείς να αγοράσει.

Honda Civic Type R 2023 HONDA

Το γαλλικό L’argus πήρε το νέο CTR και το “έβαλε” στο Nurburgring καταγράφοντας την οδήγησή του με κάμερα μέσα στο αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τους Γάλλους, το αυτοκίνητο είναι 100% εργοστασιακό, με τα στάνταρ ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, ενώ οδηγήθηκε με το πρόγραμμα +R επιλεγμένο και με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας απενεργοποιημένο (ESP OFF).

Το τελευταίο επέτρεψε στον οδηγό να “πάρει” κάποιες από τις γρήγορες στροφές της διαδρομής των 20,8 km με… το πλάι και ανάποδο τιμόνι! Απολαύστε το στο παρακάτω video.

TAGS HONDA CIVIC TYPE R HONDA ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ