X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Dacia Jogger: 5θέσιο, 7θέσιο και υβριδικό το 2023

Το νέο Dacia Jogger

Το νέο μοντέλο της ρουμανικής μάρκας αποτελεί τον τέταρτο πυλώνα της προϊοντικής στρατηγικής της.

Η Dacia έχει αλλάξει εδώ και καιρό, περνώντας σε μια νέα εποχή, με ηλεκτρική έκδοση που θα λανσαριστεί σύντομα (Spring – αυτοκίνητο πόλης), τα νέα Sandero και Duster, και μέχρι το 2025 δύο ακόμα νέα μοντέλα.

Προς το παρόν, το μεγάλο νέο, είναι το Jogger, που αντικαθιστά το Lodgy και θα διατίθεται σε 5θέσια και 7θέσια έκδοση.

Βασίζεται στην πλατφόρμα του Sandero, για καλύτερη αεροδυναμική και ψύξη του κινητήρα, καθώς και για μεγαλύτερη ακαμψία.

Σχεδιαστικά, σμίγει χαρακτηριστικά πολλών αμαξωμάτων, καθώς έχει το μήκος ενός station wagon (4,55 μ.), την ευρυχωρία ενός πολυμορφικού MPV (2,9 μ. μεταξόνιο) και το παράστημα ενός SUV, με 20 εκ. απόσταση από το έδαφος.

Η όψη του αυτοκινήτου είναι πράγματι σύγχρονη, με μεγάλη γρίλια, φαρδιά φτερά και τροχούς στις άκρες του αμαξώματος, μυώδες καπό, περιμετρικά προστατευτικά, σκούρες ράγες οροφής, πίσω σποϊλερ και κάθετα φώτα.

Έχοντας μεγάλο μεταξόνιο (2.9μ.), ο χώρος της καμπίνας είναι τεράστιος, ενώ το αυξημένο ύψος της πίσω πόρτας κάνει πιο εύκολη την πρόσβαση στα πίσω καθίσματα.

Ορισμένες εκδόσεις διαθέτουν αναδιπλούμενα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου και ποτηροθήκες για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων. Μάλιστα, τα τραπεζάκια επεκτείνονται μέχρι και 70 χλστ. για να εξυπηρετούν τις ανάγκες κάθε επιβάτη, ανεξαρτήτως ύψους και σωματότυπου. Στη δεύτερη σειρά υπάρχουν και άγκιστρα ISOFIX, για την ασφαλή μεταφορά παιδικών καθισμάτων.

Στην τρίτη σειρά, οι δύο ενήλικες επιβάτες έχουν ξεχωριστό κάθισμα, υποβραχιόνιο και μεγάλο πίσω σπαστό τζάμι εξαερισμού για καλύτερη θέα.

Το εσωτερικό του νέο Dacia Jogger

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό, είναι οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι, μέχρι και για μπουκάλια 1 λίτρου, στις εμπρός και πίσω θήκες στα πάνελ των θυρών, ενώ έχει και 6 ποτηροθήκες.

Επίσης, στη δεύτερη σειρά, η πλάτη αναδιπλώνεται ασύμμετρα 60:40, ενώ και ο πάγκος αναδιπλώνεται. Στη δε τρίτη σειρά, τα δύο καθίσματα αναδιπλώνονται και μπορούν να αφαιρεθούν, δημιουργώντας έναν τεράστιο χώρο αποσκευών έως και 1.819 λίτρα (160 λίτρα στην 7θέσια διάταξη, 565 στην 5θέσια).

Για εύκολη και ασφαλή στήριξη κατά τη μεταφορά διαφόρων αντικειμένων, ο χώρος αποσκευών διαθέτει ελαστικούς ιμάντες και 4 κρίκους πρόσδεσης. Περιλαμβάνει επίσης 12V πρίζα. Διαθέτει ακόμα 3 άγκιστρα/κρεμάστρες, 2 στο χώρο αποσκευών και 1 στο διαμέρισμα του συνοδηγού (ιδανικό για κρέμασμα μιας τσάντας).

Η Dacia εφοδιάζει το Jogger με Media Control, ένα πλήρες σύστημα πολυμέσων, με δύο ηχεία, μία βάση στήριξης και σύνδεσης smartphone που ενσωματώνεται απόλυτα στην αισθητική του ταμπλό, Bluetooth, θύρα USB, χειριστήρια στο τιμόνι και πληροφορίες ραδιοφώνου που εμφανίζονται μέσω της ψηφιακής οθόνης TFT 3,5 ιντσών του υπολογιστή ταξιδίου στο κέντρο του πίνακα οργάνων.

Το σύστημα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες όταν συνδυάζεται με smartphone και με τη χρήσης της δωρεάν εφαρμογής Dacia Media Control.

Επίσης, το Media Display περιλαμβάνει τέσσερα ηχεία, μια θύρα USB και μια οθόνη αφής 8 ιντσών τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό, που είναι στραμμένη ελαφρώς προς τον οδηγό για καλύτερη ορατότητα και εργονομία. Το εύκολο και φιλικό στο χρήστη interface ενεργοποιείται μέσω Bluetooth και το σύστημα είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay. Υπάρχει δε και μια ολοκαίνουργια επιλογή που ονομάζεται «Car», η οποία δίνει πρόσβαση σε ορισμένες ρυθμίσεις των συστημάτων υποβοήθησης (ADAS).

Κι ακόμα, το Media Nav παρέχει στο Jogger ενσωματωμένες δυνατότητες πλοήγησης και ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Wi-Fi για Apple CarPlay και Android Auto. Το ηχοσύστημα διαθέτει έξι ηχεία και δύο θύρες USB.

Το μοντέλο θα προσφέρεται με αρκετά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το Ενεργό Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Emergency Brake Assist), το Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning), η Υποβοήθηση Στάθμευσης (Park Assist) και η Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα (Hill Start Assist).

Η Dacia ξεκινά το λανσάρισμα με έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 TCe με 110 ίππους και 200 Nm ροπής στις 2.900 σ.α.λ., που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το μοτέρ αυτό θα διατίθεται και σε έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου LPG), με το πλεονέκτημα αφενός το χαμηλό κόστος στα καύσιμα και τη μεγάλη αυτονομία, που αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ: υγραερίου 40 λίτρων και βενζίνης 50 λίτρων.

Το 2023, θα λανσαριστεί και υβριδική έκδοση, με βενζινοκινητήρα 1.6 lt, δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα κιβώτιο multi-mode χωρίς συμπλέκτη. Το σύστημα πέδησης με ανάκτηση ενέργειας, σε συνδυασμό με την μεγάλη ικανότητα ανάκτησης ενέργειας της μπαταρίας των 1,2 kWh (230V) και το αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο, σημαίνει ότι το 80% του χρόνου που το αυτοκίνητο θα κινείται στους δρόμους της πόλης, μπορεί να το κάνει αμιγώς ηλεκτροκίνητα, εξοικονομώντας έως και 40% σε καύσιμα (σε σύγκριση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα σε αστικό κύκλο).

Το νέο Dacia Jogger θα έρθει στην αγορά εντός του 2021.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ