X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο ηλεκτρικό VW των 20.000 ευρώ

Το ID. LIFE της VW

Η γερμανική μάρκα παρουσιάζει στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου IAA MOBILITY 2021 στο Μόναχο, το αστικό ID. LIFE.

Ένα αυτοκίνητο εμπνευσμένο από τη ζωή, γεμάτο ζωή, ηλεκτρικό βέβαια, αφού η τάση αυτή είναι, αποκαλύπτει η VW στη χώρα της, στο πλαίσιο του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου του Μονάχου.

Η Volkswagen επιταχύνει τη μετάβασή της στην ηλεκτρική κινητικότητα με τη στρατηγική ACCELERATE, καθιστώντας τη βιώσιμη κινητικότητα προσβάσιμη σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους έως το 2025, δύο ολόκληρα νωρίτερα από ό,τι είχε αρχικά προγραμματίσει.

Η Volkswagen πρόκειται να λανσάρει το ID. LIFE, το 2025, το νέο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών μοντέλων ID., ένα μικρό, αστικό Crossover αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ.

Το πρωτότυπο αυτοκίνητο συνδυάζει βιωσιμότητα και ψηφιοποίηση με εξαιρετικά ευέλικτη χρήση, καθώς μπορεί να μετατραπεί σε έναν μίνι κινηματογράφο ή ένα κέντρο παιχνιδιών, για παράδειγμα, ή απλά να χρησιμοποιηθεί για χαλάρωση στην ύπαιθρο.

Η VW, είναι η δεύτερη μάρκα, μετά την Dacia που θα λανσάρει το Spring με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ κι εκεί φαίνεται ότι θα δοθεί μεγάλη μάχη. Δηλαδή σε μοντέλα που θα έχουν σφικτές αναλογίες, μέσης – μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία, αρκετή για 200 και πάνω χιλιόμετρα αυτονομίας και φυσικά θα είναι πολύ προσιτά, οικονομικά, στο αγοραστικό κοινό.

Το ID. LIFE έχει καθαρές, οριζόντιες σχεδιαστικές γραμμές, λιτό χαρακτήρα, κοντούς προβόλους, ανασηκωμένο αμάξωμα, και κάπως στενά παράθυρα, με την υφασμάτινη οροφή θαλάμου αέρα, να αφαιρείται, ανοίγοντας παράθυρο στον ουρανό.

Το εσωτερικό του ID. LIFE της VW

Το ID. LIFE βασίζεται σε μια παραλλαγή της αρθρωτής πλατφόρμας για ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen (MEB), που έχει αναπτυχθεί ειδικά για την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα όχημα με βάση αυτή τη πλατφόρμα, έχει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Με τον ηλεκτροκινητήρα 172 kW (234 PS), το ID. LIFE επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, ενώ η μπαταρία υψηλής τάσης 57 kWh επιτρέπει αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων.

Το μοντέλο χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα και βιώσιμα υλικά, όπως στις βαφές, στην οροφή και στο μπροστινό κάλυμμα που είναι κατασκευασμένα από 100% ανακυκλωμένα μπουκάλια PET, στο ξύλο του ταμπλό και στο πίσω κάθισμα που συνδυάζεται με το ArtVelours Eco για τις επιφάνειες των καθισμάτων και τις επενδύσεις των θυρών. Το βιολογικό λάδι, το φυσικό καουτσούκ και ο φλοιός ρυζιού, είναι μερικά μόνο από τα υλικά που χρησιμεύουν ως βάση για τα ελαστικά.

Το πολυλειτουργικό εσωτερικό είναι κάτι ξεχωριστό. Το ID. LIFE είναι ένας αξιόπιστος σύντροφος για ψηφιακές εμπειρίες διαφόρων ειδών. Για παράδειγμα, μπορεί να μετατραπεί σε κινηματογράφο ή σαλόνι παιχνιδιών σε ελάχιστο χρόνο. Το όχημα διαθέτει κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών και προβολέα, καθώς και οθόνη προβολής που εκτείνεται από το ταμπλό, όταν χρειαστεί. Άλλες συσκευές μπορούν να συνδεθούν στο τροφοδοτικό 230 volt / 16 amp στο εσωτερικό. Ο σχεδιασμός καθισμάτων, επίσης, είναι εξαιρετικά ευέλικτος, σύμφωνα με την ιδέα του αυτοκινήτου ως συντρόφου για όλες τις καταστάσεις και τους τρόπους ζωής. Για παράδειγμα, ο πάγκος του μπροστινού καθίσματος μπορεί να διπλωθεί πλήρως, όπως και ο πάγκος του πίσω καθίσματος. Αυτό επιτρέπει μια ποικιλία διαφορετικών δυνατοτήτων, από καθίσματα κινηματογράφου και κρεβάτι μήκους περίπου δύο μέτρων, έως χώρο φόρτωσης που μεγιστοποιεί τον όγκο των αποσκευών.

Οι ψηφιακές κάμερες και η οθόνη αντικαθιστούν τόσο τον εξωτερικό όσο και τον εσωτερικό καθρέφτη. Οι βασικές λειτουργίες οδήγησης ελέγχονται μέσω μιας οθόνης αφής στο εξαγωνικό τιμόνι, με ανοιχτό πάνω τμήμα και ένα smartphone μπορεί να ενσωματωθεί στο λειτουργικό σύστημα. Προσωπικές συσκευές - είτε smartphone είτε tablet - μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λειτουργία του συστήματος πλοήγησης, ενώ μουσική, ταινίες και παιχνίδια, που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή, μπορούν να χρησιμοποιηθούν απρόσκοπτα, με οπτικά στοιχεία που εμφανίζονται στην οθόνη προβολής.

Σύμφωνα με τη στρατηγική ACCELERATE, μέχρι το 2030, η Volkswagen στοχεύει να αυξήσει το μερίδιο πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη τουλάχιστον στο 70 % και στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα σε τουλάχιστον 50 %.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ