X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Renault Megane RS

2018 - Essais presse Nouvelle Renault MEGANE R.S. chassîs Sport en Espagne 2018 - ESSAIS PRESSE NOUVELLE RENAULT MEGANE R.S. CHASSIS SPORT EN ESPAGNE

Τα hot-hatches έχουν πια την τεχνολογία, την απόδοση και τις δυνατότητες αυτοκινήτων που παλιότερα άνηκαν σε υψηλότερες κατηγορίες τιμής ή στο αγωνιστικό σιρκουί. Η Renault έρχεται σε συμμετρία με την τρίτη γενιά του Megane R.S.

Στα νερά των κάποτε γνωστών ως GTi, του μεσοαστικού ονείρου, της γνήσιας και αξιόπιστης σπορ παραλλαγής ενός καθημερινού οικογενειακού αυτοκινήτου, τώρα πια όλα έχουν αλλάξει - ακόμα και η ονομασία τους: τα hot-hatches έχουν πια την τεχνολογία, την απόδοση και τις δυνατότητες αυτοκινήτων που παλιότερα άνηκαν σε υψηλότερες κατηγορίες τιμής ή στο αγωνιστικό σιρκουί.

Είναι ένα πεδίο αιχμής παγκόσμιου ανταγωνισμού, κυρίως ιαπωνικού και γερμανικού, με τον οποίο τώρα η Renault έρχεται σε συμμετρία με την τρίτη γενιά του Megane R.S.

Το γαλλικό hot-hatch τελειοποιήθηκε με μια σειρά εξελίξεων. Η πρώτη αφορά στην ενίσχυση του 1.8 Turbo κινητήρα στους 280 ίππους και στα 390 Nm ροπής με ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή και νέα συστήματα εισαγωγής Turbo, εξάτμισης και ψύξης, δια χειρός Renault Sport. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο είτε με αυτόματο EDC.

2018 - Essais presse Nouvelle Renault MEGANE R.S. chassîs Sport en Espagne 2018 - ESSAIS PRESSE NOUVELLE RENAULT MEGANE R.S. CHASSIS SPORT EN ESPAGNE

Σημαντική, αντίστοιχα, εξέλιξη είναι η Ενεργητική Τετραδιεύθυνση 4CONTROL - σύστημα που βελτιώνει την κατευθυντικότητα στις κλειστές στροφές και μαζί τη σταθερότητα στις γρήγορες. Μαζί της, στην επίτευξη της βέλτιστης συμπεριφοράς και άνεσης της ανάρτησης συμβάλλουν και τα bump stops συμπίεσης των υδραυλικών αμορτισέρ, εμπνευσμένα από τον κόσμο των ράλι.

Μέσω του συστήματος Multi-Sense, ο οδηγός μπορεί να φτάσει μέχρι και στη ρύθμιση RACE για αμιγώς σπορ οδήγηση, με απενεργοποίηση του ESP.

Ειδικά σ' αυτήν την περίπτωση, το ανανεωμένο σύστημα R.S. Monitor χρησιμεύει συλλέγοντας και αναλύοντας δεδομένα από περίπου 40 σένσορες -επιτάχυνση, πέδηση, γωνία τιμονιού, λειτουργία 4CONTROL, θερμοκρασίες, πιέσεις- και τις παρουσιάζει στην οθόνη αφής 8,7'' του συστήματος R-Link 2. Και, στην έκδοση Expert, τα συνδυάζει με τη βιντεοσκόπηση της διαδρομής…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ