Το νέο Seat Leon βγάζει 440 χιλιόμετρα με φυσικό αέριο
Το νέο Seta Leon TGI είναι το πρώτο όχημα της γκάμας CNG που πηγαίνει την οδηγική άνεση στο επόμενο επίπεδο, ενσωματώνοντας την τεχνολογία Seat Digital Cockpit, που προσφέρει επιπρόσθετη και μεγαλύτερη σαφήνεια στις πληροφορίες του οδηγού.
Το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που ήταν προγραμματισμένο για την ερχόμενη εβδομάδα, ακυρώθηκε. Στην ελβετική πόλη επρόκειτο να παρουσιαστεί, μετά άλλων και το νέο Seat Leon σε πλήρη γκάμα εκδόσεων: mild-hybrid (eTSI), plug-in hybrid (eHYBRID) και CNG (TGI), για πρώτη φορά.
Οσον αφορά την έκδοση CNG, φυσικού αερίου, εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1.5lt – 130 hp (96kW) TGI. Το όχημα διαθέτει τρεις δεξαμενές CNG, με συνολική καθαρή χωρητικότητα 17,3 κιλά, προσφέροντας στο νέο Seat Leon TGI αυτονομία 440 χιλιομέτρων, χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμός καυσίμου. Και αν οι δεξαμενές CNG αδειάσουν, τότε ο κινητήρας μεταφέρεται αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης μέχρι το όχημα να φτάσει στο επόμενο πρατήριο φυσικού αερίου.
Το νέο Seta Leon TGI είναι το πρώτο όχημα της γκάμας CNG που πηγαίνει την οδηγική άνεση στο επόμενο επίπεδο, ενσωματώνοντας την τεχνολογία Seat Digital Cockpit, που προσφέρει επιπρόσθετη και μεγαλύτερη σαφήνεια στις πληροφορίες του οδηγού.
Επίσης, για πρώτη φορά προστέθηκε το SEAT Driver Profile system, σύμφωνα με το οποίο ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το στυλ οδήγησης βάσει των ατομικών του προτιμήσεων όπως: Eco, Normal, Sport και Individual.
Οσον αφορά την υβριδική έκδοση PHEV (eHYBRID), η τέταρτη γενιά Leon συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνολικά 204 hp (150kW). Χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh, το αυτοκίνητο προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 60 χλμ., ιδανική για αυξημένη απόδοση ή για οδήγηση στην πόλη, όπου οι κανονισμοί για την ποιότητα του αέρα γίνονται πιο αυστηροί.
Τώρα, όσον αφορά την ήπια υβριδική έκδοση mild hybrid technology (eTSI), φέρει βενζινοκινητήρα 1.0 TSI – 110 hp (81kW) ή 1.5 lt – 150 hp (110kW), που διατίθεται αποκλειστικά με κιβώτιο DSG και τεχνολογία shift-by wire, τον οποίο συνδυάζει με μίζα/γεννήτρια που μετατρέπεται σε ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 48V…